AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Eller har de bare bursdag for familien? (altså når de selv har bursdag) Jeg lurer på om familien min er rar som kun feirer med familie (de har ingen venner da som jeg vet om). Anonymkode: 9f1e0...c73
Mezzosoprena Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller har de bare bursdag for familien? (altså når de selv har bursdag) Jeg lurer på om familien min er rar som kun feirer med familie (de har ingen venner da som jeg vet om). Anonymkode: 9f1e0...c73 Der har du jo svaret ditt - de har ingen venner å feire bursdag sammen med... 5
Gjest Saph Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Den ene siden av besteforeldre feirer bare med familie, men så vanker det noe ekstra godt og en liten gave når de besøker folk i tiden etterpå. Den andre bestemoren min elsker å arrangere fester og middager så der feires det med familie og venner.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 Vi feirer bare de voksne ved runde dager. Da er det ofte større selskap, også med venner. Anonymkode: 6b6fd...40d 1
Marikken Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 Mine foreldre (som nå er besteforeldre) feirer både med venner og familie ⭐️
Eneri Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 Mine foreldre -som også har vært besteforeldre i tjue år- feirer med familien. Men det vil si at vi er 12-15 rundt bordet. Før de ble pensjonister for fem år siden hadde de også med kake på jobb og 'feiret' litt med kollegaene.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #7 Skrevet 22. juni 2021 Min bestefar på noen og nitti har feira runde og halvrunde(75, 85) dager med både venner og familie. Ellers med familie. foreldrene mine(som såvidt/nesten kunne vært besteforeldrene mine aldersmessig) gjør ikke då mye ut av bursdager som ikke er runde, men kjører mer «åpent hus» og har alltid venner som kommer innom på kake og kaffe eller et glass vin i løpet av dagen. Anonymkode: 35eb9...fad
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. juni 2021 #8 Skrevet 22. juni 2021 Da mine besteforeldre levde, feiret de kun runde tall, med nærmeste familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå