Gå til innhold

Plassmålt garderobeløsning.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger garderobeløsning som er tatt på mål. Har dere firmaer og anbefale, som har ok pene og praktiske løsninger til ikke så alt for dyrt? Gjerne der det er salg nå. Det dukket opp annonser til meg på en, men plutselig var de borte for meg..  Bor på Østlandet.

Anonymkode: 9665b...09c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har brukt Landro, og Garderobemannen (konkurs, men har dukket opp en ny, uten at jeg husker navnet). 

Vi har også kjøpt IKEA og fått snekker til å plasstilpasse og fore ut. Mulig det skapet vi er mest fornøyd med. 

Anonymkode: 4bc90...128

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte stammer i ulike kombinasjoner på ikea (pax) og skyvedører på mål fra Langlo. 

Kunne ikke bruke ikea sine dører grunnet ukurant takhøyde. 

Anonymkode: e7e41...27c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har for lav takhøyde for IKEA sine løsninger, men kanskje det er billigst å kjøpe trådkurver der og stenger til å henge opp klær?

Jeg trenger skyvedører, der iallefall en av dørene er speil. I allefall 3 meter langt, rett under 2 meter høyde. Trenger også gode løsninger på skooppbevaring inne i skapet.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har for lav takhøyde for IKEA sine løsninger, men kanskje det er billigst å kjøpe trådkurver der og stenger til å henge opp klær?

Jeg trenger skyvedører, der iallefall en av dørene er speil. I allefall 3 meter langt, rett under 2 meter høyde. Trenger også gode løsninger på skooppbevaring inne i skapet.

Ts

Har tidligere brukt IKEAS vegghengte høyskap til kjøkken til tilsvarende løsning, inkludert skooppbevaring. Riktignok med dører, ikke skyvedør. 

Uansett. En snekker fikser raskt høyden på en Pax løsning, og forer ut. Kombinert med plasstilpassede skyvedører. 

Anonymkode: 4bc90...128

AnonymBruker
Skrevet

Ligg laaangt unna Garderobemannen!!! Svindelfirma som slår seg konkurs gang på gang. Kundene får dermed verken varene eller pengene tilbake, og når de starter opp på nytt får du tilbud om å kjøpe den garderoben du allerede har kjøpt og betalt (men ikke fått) en gang til, til litt redusert peis.

Anbefaler Langlo. Kjempekvalitet. Kampanje på Montér nå bl.a.

Anonymkode: 52e3f...934

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ts

Hva er takhøyden din? 

Ikea har jo også garderobeskap med høyde på 176, 186, 190 - kunne du ha brukt stammen fra noen av disse og bestilt dører på mål?

Hos Langlo kan du sette sammen frontene slik du ønsker med speil, glass og tre i ulike farger.

Dersom du ikke kan bruke noen ferdige stammer hadde jeg vurdert et hyllesystem ala Elfa.

Anonymkode: e7e41...27c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...