Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er første månden som jeg prøver det, så jeg har et spørsmål til dere som er mer erfarene...

I bruksanvisningen står det at testen ikke er positiv før teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.

Men har det noe å si om streken blir sterkere dag for dag (fortsatt ikke sterkere enn kontrollsterken)? Betyr det at eggløsningen nærmer seg, men ikke er så nære at testen slår positivt ut?

Eller har det ingen ting å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg tenkt på også... i mitt hode så tenker jeg at til sterkere den blir jo nærmere er jeg EL... men jeg vet ikke...

Skrevet

Driver å krysser fingrene for det ja :)

Er bare snaut 2 mnd siden jeg sluttet på pilla, og frøver å bli kjent med syklusen min....

Men den vil vist ikke bli kjent med meg....... :tristbla:

Skrevet

2 måneder etter at du slutta på pilla er det ikke alltid så grei å bli kjent med syklusen nei.

Det er 6 måneder siden jeg sluttet, og min syklus er fortsatt like håpløs. Jeg har muligens hatt EN eggløsning på dette halve året, og ingen sykluser har liget på hverandre (jo, forresten, de første to var ganske like, 33 og 32 dager lange og uten eggløsning relativt stabil i lengde og ingen spotting, i mortsetning til de flest andre)

Skrevet

Nå har jeg også bestilt EL-tester fra Danmark - håper jeg får de fort og at jeg virkelig har EL :)

Skrevet
Jeg har muligens hatt EN eggløsning på dette halve året, og ingen sykluser har liget på hverandre (jo, forresten, de første to var ganske like, 33 og 32 dager lange og uten eggløsning relativt stabil i lengde og ingen spotting, i mortsetning til de flest andre)

Men, har man mensen når hvis man ikke har EL? Jeg trodde ikke det i og med at man har mensen på grunn av EL?

Skrevet

Nei, man har ikke mensen egentlig, men man kan ha en blødning likevel, som minner om mensen, bare at det pr def ikke er mensen fordi den etterfølger EL, som du sier.

Jeg har altså hatt en eggløsning og derved en mens da, og 4 "anovulære blødninger" (blødning i syklus uten eggløsning). Jeg har altå hatt sykluser uten eggløsning. De avsluttes også med en blødning, slik vanlige sykluser gjør, men det er ikke egentlig mulig å vite hvor lang syklusen vil bli, siden det ikke styres av eggløsning.

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt mine El-tester fra www.babyornot.com. Kjøpte mine der og når jeg brukte de, viste de negativt hele tiden. Nå er jeg 5+2 gravid. Ikke planlagt i det hele tatt, men nå er jeg kjempe lykkelig :)

Skrevet

Hei.

Jeg også kjøpte mine fra baby or not og El testene mine viste bare nesten like sterkt som kotroll streken og jeg fikk tanta på mandag, men forsvant og ville bare teste og graviditets streken sa i går at den var positiv, men så fikk jeg en full blødning utover dagen i går. Jeg skal bytte til Persona.

Hilsen lene.

Skrevet
Hei.

Jeg også kjøpte mine fra baby or not og El testene mine viste bare nesten like sterkt som kotroll streken og jeg fikk tanta på mandag, men forsvant og ville bare teste og graviditets streken sa i går at den var positiv, men så fikk jeg en full blødning  utover dagen i går. Jeg skal bytte til Persona.

Hilsen lene.

Åh så kjedelig! :klem:

Jeg har akkurat bestilt tester fra billigtest DK, og håper de funker. Har aldri prøvd slikt før, men tenkte det kan være greit å sjekke at jeg virkelig har EL - tenkte ikke på at testene kanskje ikke virker...

Skrevet

Jeg har også kjøpt mine tester fra billigteste.dk. Har testet hver dag og burde hatt el nå. Selvfølgelig forutsatt at jeg faktisk har el i det hele tatt.

Tester i grunnen mest for å finne ut om jeg faktisk har el, og da er det litt dumt om testen viser feil.... :forvirret:

Noen som har sånne erfaringer med testene fra billigteste?

Skrevet

Jeg har som sagt der i fra og hos meg kom det utslag. Mine er bestilt derifra!

Skrevet

Billigteste er de samme testene som selges å en del apoteker. Ser ihvertfall prikk like ut.

Skrevet

Jeg kjøpte de stripsene, har det noe å si? Burde jeg kanskje heller kjøpt de stavene?

Skrevet

Leste noen her inne om noen som ikke fikk stripsene til å virke. Men vet ikke. Selv kjøpte jeg staver....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...