Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av musikken på radioen!! For ikke å snakke om "have a bad day" som går i ett hele tiden!!

Jeg er sikkert litt gammeldags for jeg liker fortsatt 80-talls musikk. Jeg synes den musikken er litt mer følsom enn det som er i dag. Tenker da på balladene.

Når jeg går i butikken finner jeg ikke noe jeg ikke har hørt før eller noe jeg liker. Er det noen som kan tipse om noen gode ballader som virkelig treffer i hjertet? Den siste jeg fant som jeg virkelig likte var "Born to try" med Delta Goodrem. Så gjerne hvis dere vet noe i samme sjangeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hakke hørt de du nevner men hvorfor ikke laste ned noe mr bungle, han er en hyggelig kar og lignende finner du iallfall ikke på radio :D

Skrevet

Skal prøve og se hva jeg synes. Har ikke hørt om ham. :)

Skrevet

Henning Kvitnes' Little Eden - Solitude Road - den er det mye rolig og bra på . norsk er han også.

og utrolig 80 talls trommemarskin lyd i noen av låtene

Skrevet

Jeg garanterer IKKE du kommer til å like han, ingen jeg har vist han til gjør det, for det er så nissete musikk, men hvem vet, kan hende han faller i smak! Pink cigarette er iallfall fin men den er treig og trist men FIN!

Skrevet

Hører akkurat nå på nettradio - P4s ballader, akkurat passe akkurat nå!

Akkurat... :sjarmor:

Skrevet

Rolig fin musikk:

Five for fighting: Maybe I, Something about you, 100 miles

James Blunt: Beautiful

Foo Fighters: Times Like There (den aukustiske versjonen)

Aaron Neville: Louisiana 1927

Jack Johnson: Taylor

Julian Berntzen: Waffy Town

Lifehouse: Hanging by a moment

Michael Buble: What a wonderful world

Muse: Map of your head

White stripes: we're going to be friends

Tror ikke dette er i Delta Godram-sjangeren, men her har du veldig variert rolig musikkliste ;)

og du er ikke den eneste som er lei "Bad Day"... den er overspilt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...