Flowery Skrevet 11. september 2005 #1 Skrevet 11. september 2005 Jeg er så lei av musikken på radioen!! For ikke å snakke om "have a bad day" som går i ett hele tiden!! Jeg er sikkert litt gammeldags for jeg liker fortsatt 80-talls musikk. Jeg synes den musikken er litt mer følsom enn det som er i dag. Tenker da på balladene. Når jeg går i butikken finner jeg ikke noe jeg ikke har hørt før eller noe jeg liker. Er det noen som kan tipse om noen gode ballader som virkelig treffer i hjertet? Den siste jeg fant som jeg virkelig likte var "Born to try" med Delta Goodrem. Så gjerne hvis dere vet noe i samme sjangeren.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #2 Skrevet 11. september 2005 hakke hørt de du nevner men hvorfor ikke laste ned noe mr bungle, han er en hyggelig kar og lignende finner du iallfall ikke på radio :D
Flowery Skrevet 11. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2005 Skal prøve og se hva jeg synes. Har ikke hørt om ham.
Gjest gotthard Skrevet 11. september 2005 #4 Skrevet 11. september 2005 Henning Kvitnes' Little Eden - Solitude Road - den er det mye rolig og bra på . norsk er han også. og utrolig 80 talls trommemarskin lyd i noen av låtene
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #5 Skrevet 11. september 2005 Jeg garanterer IKKE du kommer til å like han, ingen jeg har vist han til gjør det, for det er så nissete musikk, men hvem vet, kan hende han faller i smak! Pink cigarette er iallfall fin men den er treig og trist men FIN!
LilleMy Skrevet 11. september 2005 #6 Skrevet 11. september 2005 Hører akkurat nå på nettradio - P4s ballader, akkurat passe akkurat nå! Akkurat...
Aquarius Skrevet 13. september 2005 #7 Skrevet 13. september 2005 Rolig fin musikk: Five for fighting: Maybe I, Something about you, 100 miles James Blunt: Beautiful Foo Fighters: Times Like There (den aukustiske versjonen) Aaron Neville: Louisiana 1927 Jack Johnson: Taylor Julian Berntzen: Waffy Town Lifehouse: Hanging by a moment Michael Buble: What a wonderful world Muse: Map of your head White stripes: we're going to be friends Tror ikke dette er i Delta Godram-sjangeren, men her har du veldig variert rolig musikkliste og du er ikke den eneste som er lei "Bad Day"... den er overspilt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå