Gå til innhold

Vanskligheter med å binde meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har vært singel i 4 år etter at jeg gikk fra xn min fordi jeg følte vi rett å slett ikke passet sammen.

Etter dette har jeg forsøkt å date noen menn, men det slår bestandig ut to veier. Jeg blir frøktelig intressert i de som ikke er intressert eller at jeg er ikke intressert i de som viser meg interesse. Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg siden jeg ikke er i et forhold.

jeg er ei dame på 30, med sunne interessert, i følge andre er jeg en omgjegelig dame med bra utseende. Noen som sitter å føler det samme - at man kommer til å bli evig singel?

Anonymkode: 12a64...a68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Galt og galt, du blir vel ikke så lett gjensidig forelska, da. 

Anonymkode: 4d019...f88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei

Jeg har vært singel i 4 år etter at jeg gikk fra xn min fordi jeg følte vi rett å slett ikke passet sammen.

Etter dette har jeg forsøkt å date noen menn, men det slår bestandig ut to veier. Jeg blir frøktelig intressert i de som ikke er intressert eller at jeg er ikke intressert i de som viser meg interesse. Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg siden jeg ikke er i et forhold.

jeg er ei dame på 30, med sunne interessert, i følge andre er jeg en omgjegelig dame med bra utseende. Noen som sitter å føler det samme - at man kommer til å bli evig singel?

Anonymkode: 12a64...a68

Mest sannsynlig vil du egentlig ikke binde deg siden du liker de du ikke kan få. 

Anonymkode: 9ebec...d41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...