AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Hei Jeg har vært singel i 4 år etter at jeg gikk fra xn min fordi jeg følte vi rett å slett ikke passet sammen. Etter dette har jeg forsøkt å date noen menn, men det slår bestandig ut to veier. Jeg blir frøktelig intressert i de som ikke er intressert eller at jeg er ikke intressert i de som viser meg interesse. Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg siden jeg ikke er i et forhold. jeg er ei dame på 30, med sunne interessert, i følge andre er jeg en omgjegelig dame med bra utseende. Noen som sitter å føler det samme - at man kommer til å bli evig singel? Anonymkode: 12a64...a68
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Galt og galt, du blir vel ikke så lett gjensidig forelska, da. Anonymkode: 4d019...f88
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Jeg har vært singel i 4 år etter at jeg gikk fra xn min fordi jeg følte vi rett å slett ikke passet sammen. Etter dette har jeg forsøkt å date noen menn, men det slår bestandig ut to veier. Jeg blir frøktelig intressert i de som ikke er intressert eller at jeg er ikke intressert i de som viser meg interesse. Jeg begynner å lure på om det er noe galt med meg siden jeg ikke er i et forhold. jeg er ei dame på 30, med sunne interessert, i følge andre er jeg en omgjegelig dame med bra utseende. Noen som sitter å føler det samme - at man kommer til å bli evig singel? Anonymkode: 12a64...a68 Mest sannsynlig vil du egentlig ikke binde deg siden du liker de du ikke kan få. Anonymkode: 9ebec...d41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå