Gå til innhold

Skulle ønske jeg hadde den selvtilliten jeg har idag som 45-åring da jeg var 25!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg kom i 40-årene fikk jeg et mer avslappet forhold til livet og jeg kjente for første gang på en selvtillit jeg aldri har hatt før. Er 45 idag, men de siste 5 årene har vært de beste i livet mitt. Og sexlivet har vært helt fantastisk de siste 5 årene. 

Skulle ønske jeg hadde denne selvtilliten og dette sexlivet da jeg var 25! Dessverre hadde jeg dårlig selvtillit og så på meg som den styggeste i 20 og 30-årene. Og sexlivet var ikke-eksisterende. 

Er det normalt for damer å modnes med årene og bli bedre med årene? For min del er det sånn, og en venninne sa at jeg kunne glede meg til 50-årene. 

Anonymkode: b8dd3...527

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt blir bedre når man runder 40. Jeg ble defintivt mer avslappet og sikrere på meg selv da. 

Anonymkode: 66cd7...302

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man slapper mer av og blir mer tryggere med årene. Jeg har alltid hatt et godt sexliv, men selvtilliten er faktisk høyere nå som godt voksen enn da jeg var yngre, selv om jeg var god på å late som husker jeg. Men følte meg ikke stygg da jeg var yngre, usikkerheten var mer pga manglende livserfaring og det at jeg trodde ting måtte være sånn og slik. Brøy meg mer om hva andre mente. I dag preller alt rett av, jeg vet hvem jeg er, hvordan jeg ser ut, hva jeg liker osv. Har tenkt tanken noen ganger. Hatt den tryggheten i meg selv som yngre, hvor annerledes ting kunne vært. Men dveler ikke ved det, det er helt naturlig, livet lærer oss. Det er fantastisk å være  godt voksen og trygg på seg selv tvers igjennom :)

Anonymkode: c86f8...78e

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel vanlog dessverre, skulle gjerne hatt kunnskapen jeg har nå også. 

Anonymkode: 2c067...567

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da jeg kom i 40-årene fikk jeg et mer avslappet forhold til livet og jeg kjente for første gang på en selvtillit jeg aldri har hatt før. Er 45 idag, men de siste 5 årene har vært de beste i livet mitt. Og sexlivet har vært helt fantastisk de siste 5 årene. 

Skulle ønske jeg hadde denne selvtilliten og dette sexlivet da jeg var 25! Dessverre hadde jeg dårlig selvtillit og så på meg som den styggeste i 20 og 30-årene. Og sexlivet var ikke-eksisterende. 

Er det normalt for damer å modnes med årene og bli bedre med årene? For min del er det sånn, og en venninne sa at jeg kunne glede meg til 50-årene. 

Anonymkode: b8dd3...527

Er kun 29, men kunne ønske jeg var like trygg på meg selv om 19 åring. Da hadde jeg tatt så mange andre valg. Nå prøver jeg å leve ut drømmer jeg ikke har turt tidligere. 

Anonymkode: f3407...d04

Skrevet

Seksuelt har jeg i grunnen alltid hatt selvtillit, men var jo i et forhold fra jeg var 20 til jeg var 38 år, så det var jo litt begrenset hva man får utforsket. Men deilig å ha nådd dit at man gir blaffen i hva andre syns, og at man ikke finner seg i tull fra andre lengre. Jeg tror det er sånn for de aller fleste.

Dette er nok også medvirkende til mange av samlivsbruddene som skjer i denne alderen. Man slutter å la seg overkjøre, å hele tiden sette andre forran seg selv. Noe partneren ofte ikke takler.

• Liker 3
Gjest Maxwell
Skrevet

Det er derfor damer i 40 årene er best ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Youth is wasted on the young. 

Sånn er det for veldig mange av oss mannfolka også. Bare det å ha hatt et kjærlighetsliv og seksualliv, før 20-åra var over, hadde vært stort. Og det bunnet kun i dårlig selvtillit og sjenanse. 

Anonymkode: ce47d...a0b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...