AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 For 1,5 år siden gjor jeg det slutt med en fyr jeg hadde dater i 1,5 år. Klarer ikke glemme han - tenker daglig på han og tror jeg «ser» han overalt. Går det over? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 54564...b18 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 Har du ikke innledet eller flørtet med noen andre på de ett og halvt årene? Om ikke så er det ikke så rart... det er jo det siste liksom. Jeg syntes du skal komme deg ut der igjen!! Få noen andre relasjoner til kjærlighet! Anonymkode: 14d56...5df 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 Går over. Du har nok bare hengt deg opp litt. Begynn å se deg rundt og distraher deg selv om tankene vandrer dit igjen. Anonymkode: 697a6...92e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du ikke innledet eller flørtet med noen andre på de ett og halvt årene? Om ikke så er det ikke så rart... det er jo det siste liksom. Jeg syntes du skal komme deg ut der igjen!! Få noen andre relasjoner til kjærlighet! Anonymkode: 14d56...5df Jeg har faktisk fått meg kjæreste etter bruddet… Som jeg elsker veldig høyt! Er bare så ofte jeg lar tankene vandre… Virrevirrevapp skrev (3 timer siden): Hvorfor slo du opp med ham, da? Han var litt drittsekk, men vi hadde det for det meste fint. Det var følelsen av at vi «måtte» slå opp etter 1,5 år med dating uten å bli offisielt sammen. At venninnene mine sa jeg måtte gå videre. Og at vi begge konstant var i angrepsposisjon ovenfor hverandre (begge to begge for å binde seg). Anonymkode: 54564...b18
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): For 1,5 år siden gjor jeg det slutt med en fyr jeg hadde dater i 1,5 år. Klarer ikke glemme han - tenker daglig på han og tror jeg «ser» han overalt. Går det over? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 54564...b18 Har opplevd det samme med en fyr som jeg likte. Drømte om at jeg traff han på jobb. Siden dette var en kompis som jeg likte så fortalte jeg dette til han. Dette hjalp meg veldig mye Anonymkode: c3b6d...ffb
Antiviruset Skrevet 20. juni 2021 #7 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): For 1,5 år siden gjor jeg det slutt med en fyr jeg hadde dater i 1,5 år. Klarer ikke glemme han - tenker daglig på han og tror jeg «ser» han overalt. Går det over? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 54564...b18 Hadde ikke gjort noe! Du slo opp og om jeg var den personen du gjorde det med hadde jeg ikke stolt på deg igjen. Det var ditt valg og du må stå for det. Det hadde vel uansett sine grunner om du ikke sliter med noe psykisk som gjorde at du tok et feilt valg. Uansett det er lenge siden og han har nok gått videre i sitt liv og du er bare ikke aktuell lenger tipper jeg. Om du er det må du jobbe hardt for å gjenvinne tillit. Om det lar seg gjøre tviler jeg på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå