Gå til innhold

Med og uten kondom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid tidligere vært vant til å ha sex uten kondom. Kjenner da spesielt mykheten i den stive pikken, samtidig som den er varm. Dette er noe som er helt fratredende i bruk av kondom syntes jeg. Syntes jeg ikke får den nærheten og varmen. Det var så deilig å kose og kjenne pikken inntil klitoris før vi tok på kondomen. Er det fler som har vanskeligheter med å komme med kondom? Kjenner gutter stor forskjell med og uten kondom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg var vant til å bruke kondom hele tiden, da det var det vi brukte som prevansjon. Kunne fint komme selv om vi brukte kondom, selv om jeg ikke kommer hver gang og må ha litt stimulering fra sambo:) Nå som vi har droppet prevansojn ble det jo en litt annen sak. Jeg synes det er deilig uten da, myk og varm, som du sier, og man kjenner alt som skjer såp mye bedre:D Sambo har sagt at han kjenner godt forskjell på med og uten kondom, og at han synes det er varmt og deilig uten:) Nå ble jo dette motsatt av det du opplevde, men håper det går bra likevel:)

Skrevet
:overrasket: Ja, gutter kjenner forskjell.. det er jeg helt sikker på, for det er jo ingen gutter som vil bruke kondom frivillig.
Gjest sexysadie
Skrevet

Siden vi kjenner forskjell må iallfall de kjenne forskjell. De er jo så følsomme.

Skrevet

Jepp, det er forskjell. Så vi knuller litt uten kondom før vi setter den på etterhvert, eller han trekker seg ut og kommer på magen min.... Men så er det ingen fare om vi blir gravide heller da.... Siden vi snart begynner med prøvingen, får det gå for noen uker. Hvis det ikke var for det, hadde vi brukt p-piller...

Gjest Vindelspev
Skrevet

Vi kjenner begge to stor forskjell ved bruk av kondom. _Mye_ bedre uten. :)

Skrevet
Vi kjenner begge to stor forskjell ved bruk av kondom. _Mye_ bedre uten. :)

Enig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...