AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Er i en vanskelig og bekymret situasjon nå da jeg hører om forskjellige episoder hvor barnet mitt blir mobbet i barnehagen. Det er alt fra utestengning fra lek, dytting og stygge ord. H#n er ofte frustrert da jeg henter og gråter og har raseriutbrudd på vei hjem fra barnehagen. De voksne der er veldig obs på det som skjer i barnehagen og har prøvd å gjøre noen tiltak, men ser ikke ut til å hjelpe. Nå til høsten så er det siste året i barnehagen og begynner på ny avdeling med nye voksne, men med de samme barna. Siden det nå bare er et år til skolestart, så er jeg redd dette vil forfølge oppover i skoleårene og lurer derfor på om det beste hadde vært å bytte barnehage det siste året og få en ny start som forhåpentligvis blir bedre før skolen begynner. Tar gjerne i mot gode tips og råd? Anonymkode: 841c4...60a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 Ser de voksne hva som skjer? Er de enig med deg om at han blir mobbet? Eller er det gutten selv som sier det? bhg skal klare å sette inn såpass gode tiltak at de får bukt med dette. bhg må lage en skriftlig plan hva de gjør og evaluere det. Dette er stadfestet nå. har han venner der? Hva sier bhg om hva som skjer? Anonymkode: 7eaef...00a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Bytt barnehage, uten tvil. Det er stooor forskjell på barnehager og hvordan de klarer å håndtere slike situasjoner. Nå har din barnehage vist at de ikke klarer det. La gutten din få en ny start før skolen ❤️ Anonymkode: 103ae...fa8 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bytt barnehage, uten tvil. Det er stooor forskjell på barnehager og hvordan de klarer å håndtere slike situasjoner. Nå har din barnehage vist at de ikke klarer det. La gutten din få en ny start før skolen ❤️ Anonymkode: 103ae...fa8 Ja morsinstinktet sier at det er det beste, også mtp at det nå i tillegg blir nye voksne på ny avdeling å forholde seg til som må sette seg inn i barnegruppa. 1 år til skole går fort og forandringen fram til da bør skje snarest føler jeg. Anonymkode: 841c4...60a
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ser de voksne hva som skjer? Er de enig med deg om at han blir mobbet? Eller er det gutten selv som sier det? bhg skal klare å sette inn såpass gode tiltak at de får bukt med dette. bhg må lage en skriftlig plan hva de gjør og evaluere det. Dette er stadfestet nå. har han venner der? Hva sier bhg om hva som skjer? Anonymkode: 7eaef...00a De voksne er enige, og har derfor fokus på det og har satt inn enkelte tiltak uten noen stor forbedring. Barnet har venner, men er litt opp og ned. Hadde mer venner før, men virker som at mobbingen smitter. Anonymkode: 841c4...60a
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De voksne er enige, og har derfor fokus på det og har satt inn enkelte tiltak uten noen stor forbedring. Barnet har venner, men er litt opp og ned. Hadde mer venner før, men virker som at mobbingen smitter. Anonymkode: 841c4...60a Bytt barnehage! og hvis disse barna starter på samme skole som ditt barn, pass på at du får med alt av papirer på mobbingen fra denne barnehagen og snakk med skolen før skolestart slik så de kan være i forkant. Anonymkode: 152ad...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå