AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Hvor vanlig er det å kunne høre naboen under deg i blokk trampe over gulvet? denne personen går ekstremt hardt på hælen og det vibrerer i gulvet vårt når personen går rundt. Denne personen smeller i inngangsdøra si så det jomer i alle dørene i oppgangen også. Vet at man ofte kan høre trinnlyder fra naboen OVER seg i blokk, men har ALDRI hørt om at man kan høre trinnlyder fra leiligheten UNDER?? Gir opp blokklivet, er så sinnsykt mange som ikke klarer å være rolige (og å tilpasse seg) når man bor så tett på hverandre! Anonymkode: 3eed5...29a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 theTitanic skrev (3 minutter siden): Han tramper vel ikke med vilje..? Skulle nesten tro det, men kan ikke skjønne hvordan noen orker å trampe med vilje så mange ganger i løpet av dagen? Må jo få sykt vondt i beina Anonymkode: 3eed5...29a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #4 Skrevet 19. juni 2021 Jeg har alltid bodd i leilighet med noen under meg, da i 60tallsblokk, to ulike bygårder fra 1800tallet, horisontaldelt bolighus i tre og blokk fra tidlig 2000-tall, og har aldri opplevd å høre skritt fra de under. Eneste gangene jeg har hørt noe underfra er ved full fest/musikk, eller at de er ute på balkongen. Anonymkode: 74d70...5b2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #5 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har alltid bodd i leilighet med noen under meg, da i 60tallsblokk, to ulike bygårder fra 1800tallet, horisontaldelt bolighus i tre og blokk fra tidlig 2000-tall, og har aldri opplevd å høre skritt fra de under. Eneste gangene jeg har hørt noe underfra er ved full fest/musikk, eller at de er ute på balkongen. Anonymkode: 74d70...5b2 Heldig! 😩 jeg må ha maks uflaks når det gjelder blokkleiligheter Anonymkode: 3eed5...29a
Jenny4 Skrevet 23. juni 2021 #6 Skrevet 23. juni 2021 (endret) Slettet Endret 6. oktober 2024 av Jenny4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #7 Skrevet 23. juni 2021 Naturlig det, lyd forplanter seg oppover. Leide en loftsleilighet en gang. Et mareritt å høre husvertene sitte der og rape og prompe høylydt - hver kveld. Høre de prate, vakna om nettene da de smalt dolokket. De trampa, muligens fordi de var så feite/overvektige. Ekle vemmelige mennesker som ikke forsto at de høres. Anonymkode: d6e91...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå