Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde dere noe spesielt i forkant da slimproppen gikk?

Anonymkode: e8a55...173

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Først fikk litt på mandag kveld uten at jeg hadde gjort noe mer spennende enn å vaske klær den dagen. Så gikk litt tirsdag kveld, uten at jeg hadde gjort noe mer spennende enn å sette sammen vogna. Resten kom som en f.. prosjektil da jeg gikk ut av badekaret med 9 cm åpning under fødsel onsdag formiddag. Så på sistnevnte vil jeg jo si det var fremprovosert. Jeg tar den på min kappe lissom.. 😆😆

Anonymkode: 5bac6...4db

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lå og sov, også våkna jeg av at jeg måtte tisse, gikk på do og merka at det kom en klump med slim og blod. 🤷 Gjorde ingenting. 

Anonymkode: 5ac7b...d67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min gikk i do på morgenen, fikk rier noen timer senere og fødte et pr timer etter det igjen 🙂 men vet mange ikke føder før dager eller uker etterpå.

Anonymkode: a933d...d3e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Min gikk i do på morgenen, fikk rier noen timer senere og fødte et pr timer etter det igjen 🙂 men vet mange ikke føder før dager eller uker etterpå.

Anonymkode: a933d...d3e

Samme her. 

Anonymkode: 54dc1...a86

AnonymBruker
Skrevet

Første gangen fikk jeg hetta, de tre andre gangene ga jeg blaffen.

Anonymkode: 21644...cb6

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting, tror den gikk flere uker før fødselen. 

Anonymkode: 81f35...59c

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingenting. Jeg var på overtid allerede, så jeg hadde en del vondter og var veldig sliten, så jeg hadde vel bare holdt sofaen de siste 2-3 ukene. Fødselen startet ca.to døgn etterpå.

Anonymkode: 03c29...1e1

AnonymBruker
Skrevet

Slimproppen min gikk for et par uker siden, fremdeles 8 uker igjen til termin. Har ikke gjort noe som helst, annet enn å registrere at det var en slimklump der da jeg var ferdig på do 😜

Anonymkode: 96448...bfd

AnonymBruker
Skrevet

Gikk en tur og da jeg kom hjem oppdaget jeg at slimproppen delvis var gått. Gjorde ingenting spesielt i etterkant. Vannet gikk morgenen etter. 

Anonymkode: 600c1...548

Skrevet

Ble strippet kl 09. Slimproppen gikk i 14 tiden. Så sov jeg til kl 17 fordi jeg kjente på hele kroppen at noe kom til å skje, så jeg ville være så uthvilt som mulig🤪

Skrevet

Har født fire ganger, og kun sett noe til denne berømte slimproppen én gang, og det var nå sist. Da våknet jeg av smertefullt nedpress, tror baby festet seg da, litt smårier og tissetrang. Fødselen startet noen timer senere😊

AnonymBruker
Skrevet

Hadde samleie med mannen. Slimproppen gikk et par timer senere. Riene kom umiddelbart og baby ble født 3 timer etter slimproppen gikk.

Anonymkode: 36a51...a80

AnonymBruker
Skrevet

Var på forelesning... 

Anonymkode: cf578...d5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...