AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Hvordan ser slimproppen ut? I dag har det kommet ut slim fra skjeden som ser helt annerledes ut enn vanlig utflod - skikkelig tykt, tøyelig og ganske blankt. Ingen blod. Kommet litt hver gang jeg har vært på do. Er en god stund til termin og lurer på hva dette kan komme av og om det er slimproppen? har forøvrig ingen tegn til prematur fødsel/modning, ingen infeksjonstegn og er ellers frisk, lurte bare litt på hva dette kunne være. Anonymkode: 1ac4c...936
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 Det er sikkert bare utflod, den endrer seg som gravid For meg var slimpropp en "blob" med blodig slim som kom ut da jeg var på do. Det var første gang jeg hadde sett noe blod siden før jeg ble gravid. Fødte fire timer senere. Anonymkode: 8eb96...4b0
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 Det jeg trodde var slimproppen så akkurat ut som du beskriver. Den fulle sannheten var en sprettball av samme type gjennomsiktig guff som kom skytende ut mot slutten av fødselen. Skulle gjerne sett det i sakte film 😆😆 Anonymkode: 7bc4c...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå