Gjest Desperat Skrevet 11. september 2005 #1 Skrevet 11. september 2005 I går oppdaget jeg at dest ikke var lyd på pc`en min lenger. Jeg har sjekket høytaler innstillingene og der er alt i orden. Høytalerne er også koblet riktig. Jeg har brukt windows washer i det siste og er redd jeg godkjente sletting av noe som ikke skulle slettes. Jeg har prøvd systemoppretting uten at det hjalp. Jeg har fått en feilmelding når pc`en starter "quick time ble ikke initialisert. Feil # -2095. Kontroller at quick time er riktig innstalert". Pga. feilmeldingen har jeg prøvd å laste ned ny versjon men når jeg går inn på siden til apple for å laste ned får jeg først denne feilmeldingen " Feil under oppstart av plug in mondulen". Jeg får startet nedlastingen, men får etter en stund beskjed om at det finnes en nyere versjon på pc`en min og innstallasjonen avbrytes. Så hva gjør jeg nå? Har quick time noe med at lyden er borte? Hvis ikke hva kan være problemet? Noen som kan hjelpe meg å få tilbake lyden?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #2 Skrevet 11. september 2005 Der var lyden tilbake. Fikk innstalert noe verktøy fra en cd jeg hadde og da ble det bra igjen. Men jeg trenger fremdeles hjelp med Quik time. Den virker ikke og jeg får ikke til å laste ned ny versjon.
Gjest Violetta Skrevet 11. september 2005 #3 Skrevet 11. september 2005 Hva med å avinstallere Quick Time og så installere den på nytt? Ikke at jeg helt vet hva Quick Time er, men det fungerer med andre programmer som har sluttet å fungere.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #4 Skrevet 11. september 2005 Har prøvd men det fungerer ikke. Får bare opp melding om at det ikke går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå