Gjest Blondie65 Skrevet 22. juni 2021 #41 Skrevet 22. juni 2021 Grillpølser er noe av det ekleste jeg vet, og det kunne ikke ramlet meg inn å servere det med pasta. En god kjøttpølse eller andre mer velegnede pølser er derimot godt med en god tomatsaus sammen med pasta. Siden TS åpenbart liker grillpølser ville jeg forsøkt en tomatsaus med grillpølsene.
Gjest 123 eller noe Skrevet 22. juni 2021 #42 Skrevet 22. juni 2021 I går laga jeg pølsegrateng, med wienerpølser da riktignok, men; En pakke wienerpølser En 3pk Chorizopølser En god del pasta Hjemmelaget hvit saus Kutt pølsene opp i småbiter, bland alt sammen i en ildfast form. Gratineres med revet ost på toppen, sett i ovnen på 200 grader i 14 minutter. Dette er så godt at jeg har lyst å spise restene til frokost i dag, men må vente iallfall til det er lunsjtid! Anbefaler alle å lage, smaker lekrere enn navnet "pølsegrateng" høres ut ;D
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #43 Skrevet 22. juni 2021 Blondie65 skrev (2 timer siden): Grillpølser er noe av det ekleste jeg vet, og det kunne ikke ramlet meg inn å servere det med pasta. En god kjøttpølse eller andre mer velegnede pølser er derimot godt med en god tomatsaus sammen med pasta. Siden TS åpenbart liker grillpølser ville jeg forsøkt en tomatsaus med grillpølsene. Grillpølse og kjøttpølse smaker jo akkurat det samme 🙄. Anonymkode: 7247f...c5a
Gjest Blondie65 Skrevet 22. juni 2021 #44 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Grillpølse og kjøttpølse smaker jo akkurat det samme 🙄. Anonymkode: 7247f...c5a Nei, det gjør de ikke. Grillpølse har en ekkel konsistens.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #45 Skrevet 22. juni 2021 I min verden er alle "pink slime" pølser det samme, bare i forskjellige størrelser og tykkelser på skinnet. Enten det er wiener, grillpølse, middagspølse, familiepølse eller hva det måtte være. Så har man en kategori som er krydrede pinkslimepølser, og en annen kategori for litt mer grovmalte pølser som man gjerne må til pølsemaker for å skaffe. Anonymkode: 01b26...af7
Meadow Skrevet 22. juni 2021 #46 Skrevet 22. juni 2021 Pasta og pølse er en middag vi har innimellom, men vi bruker røkte kjøttpølser da. Steker pølsebiter, løk, hvitløk, paprika og squash, og blander inn tomatsaus, anbefaler denne: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå