AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Søstera mi har nettopp vært på en liten fest med jobben hvor de satt skulder til skulder med null avstand. Jeg spurte «Hvorfor dro du dit?». Hun sa «Det er jo jobb, folk føler seg tvunget til å bli med på sånne ting, pluss at jeg trodde det var en selvfølge for ledelsen å tenke på avstand og bestille bord hvor folk kan sitte litt fra hverandre. Jeg ble sjokkert da jeg så hvordan det var!». Nå er hun lei seg og stresset pga. evt. smitte. Anonymkode: bc156...48f 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 Hvorfor tok ikke søsteren din kontakt med lederen sin om hun var i tvil? Anonymkode: 3a9f6...da6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor tok ikke søsteren din kontakt med lederen sin om hun var i tvil? Anonymkode: 3a9f6...da6 Hva skulle hun si til lederen? «Jeg ser at det er ingen avstand her, så jeg går hjem»? Anonymkode: bc156...48f 3
Justlooking Skrevet 19. juni 2021 #4 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Søstera mi har nettopp vært på en liten fest med jobben hvor de satt skulder til skulder med null avstand. Jeg spurte «Hvorfor dro du dit?». Hun sa «Det er jo jobb, folk føler seg tvunget til å bli med på sånne ting, pluss at jeg trodde det var en selvfølge for ledelsen å tenke på avstand og bestille bord hvor folk kan sitte litt fra hverandre. Jeg ble sjokkert da jeg så hvordan det var!». Nå er hun lei seg og stresset pga. evt. smitte. Anonymkode: bc156...48f Nå er det jo slutt på tiltak, hvorfor er hun egentlig redd? Det finnes nesten ikke smitte noe sted. 1
Anbefalte innlegg