AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Jonathan Adler har mye jeg liker, deriblant Kiki's vasen. Problemet er at hvitt overhodet ikke passer inn i mitt interiør. Hvordan kan jeg spraylakke en slik vase med godt resultat, og vil finishen holde seg bra? Noen som har erfaring? Usikker på farge enda, men blir nok enten svart, blått eller gult, eventuelt en messing/gullfarge. Jeg har aldri spraylakkert eller malt noe før, så er derfor jeg spør. Produktet er jo også dyrt, så ville vært kjedelig å ødelegge det. Anonymkode: 2afd7...1de
Gjest loveli Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jonathan Adler har mye jeg liker, deriblant Kiki's vasen. Problemet er at hvitt overhodet ikke passer inn i mitt interiør. Hvordan kan jeg spraylakke en slik vase med godt resultat, og vil finishen holde seg bra? Noen som har erfaring? Usikker på farge enda, men blir nok enten svart, blått eller gult, eventuelt en messing/gullfarge. Jeg har aldri spraylakkert eller malt noe før, så er derfor jeg spør. Produktet er jo også dyrt, så ville vært kjedelig å ødelegge det. Anonymkode: 2afd7...1de Jeg har spraylakkert mye og resultatet har blitt veldig bra. Men husk å spraye langt nok unna tingen du skal spraymale og spray heller mange ganger enn et tykt lag som begynner å renne. Rist sprayboksen MYE før bruk. Jeg hadde øvd meg på en vase du ikke bryr deg om, hvis du er usikker på om du får det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå