Gå til innhold

Hvorfor synes du spillet "Diablo" er gøy? Passer bedre for demente bestemødre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Diablo har fått masse skryt. Men da jeg skulle spille det oppdaget jeg at man måtte nesten spille spillet rundt før man kunne øke vanskelighetsgraden.

Hvor er logikken? Er ikke akkurat underholdene å kun trenge å trykke på 1 (?!) knapp så kommer man videre. Kunne øke den litt når jeg levlet, men ikke i nærheten av nok til at det ble utfordrende. 

Er bare skikkelig skuffa over å ha kastet bort mye tid og penger på det der.

Anonymkode: 6cc22...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

haha. 

Diablo har historie, man likte kanskje allerede den første Diablo da den kom. På den tiden var det banebrytende spill, grafisk sett, da den kom i 1997. Så da har de jo fått bygd varemerke. Så har folk ventet i årevis, faktisk over ti år, for å få spilt Diablo 3. Da den kom, var det på alle måter en grei spill, men på ingen måte revolusjonerende eller spesiell. Vel, historien er kanskje spesiell men det er heller ikke helt nytt. 

men vent litt, hvilket diablo spiller du egentlig? 😅 er fire nå..

Anonymkode: ec65d...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke mange bestemødre som veit hva diablo er - og enda færre demente....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.6.2021 den 20.37):

Diablo har fått masse skryt. Men da jeg skulle spille det oppdaget jeg at man måtte nesten spille spillet rundt før man kunne øke vanskelighetsgraden.

Hvor er logikken? Er ikke akkurat underholdene å kun trenge å trykke på 1 (?!) knapp så kommer man videre. Kunne øke den litt når jeg levlet, men ikke i nærheten av nok til at det ble utfordrende. 

Er bare skikkelig skuffa over å ha kastet bort mye tid og penger på det der.

Anonymkode: 6cc22...3ba

Originalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...