AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Eller driter dere i det? Tenker da på oss gutta som har litt fett kg ekstra på kroppen, som gjerne rister løs når man dunker på. Snakker ikke om overvektige. Anonymkode: adf3c...66c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller driter dere i det? Tenker da på oss gutta som har litt fett kg ekstra på kroppen, som gjerne rister løs når man dunker på. Snakker ikke om overvektige. Anonymkode: adf3c...66c Du er vel overvektig når du har ekstra kg med fett , og det rister løs? Fikk litt sånn jeg er 146 , men ikke lav feeling. Anonymkode: 63880...8cb 7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 Menn er mer opptatt av kropp. Kvinner er mer følelsemessig involvert. De kan høvle over den tjukkeste og styggeste mannen så lenge følelsene er der. Anonymkode: c0442...f47 11
SlemUlv Skrevet 19. juni 2021 #4 Skrevet 19. juni 2021 Har han en kropp? Funker den? Er jeg glad i ham? Har jeg lyst å ha sex med ham? 18
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #5 Skrevet 19. juni 2021 Dadbod er dødssexy!😁 Mye bedre med litt mage enn en skinny dude! Anonymkode: c998c...e9c 7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #6 Skrevet 19. juni 2021 Har vært med menn i forskjellige størrelser og i forskjellige høyder. Det jeg har funnet ut at jeg IKKE liker, er når mannen er altfor tynn/spinkel. Da sliter jeg med å oppnå tenning. Når det kommer til overvekt vet jeg at om følelser inne i bildet så spiller det ikke noen rolle. En kjæreste jeg hadde la på seg mye i forholdet vårt, og jeg syns han var like deilig uansett. Men når det kommer til kroppens utforming og figur så kunne jeg faktisk ikke brydd meg mindre. Så klart syns jeg at en veltrent, stor mannekropp er kjempe deilig, akkurat som menn syns en stram, veltrent kvinnekropp er deilig. Men jeg ser ikke på det som det viktigste, og en mann med "litt ekstra" kan være perfekt. Litt stor mage? Null stress. Hot. Du må absolutt ikke ha vaskebrett. Strekkmerker, kviser, fødselsmerker, arr, you name it, helt innafor og ikke noe jeg bryr meg om. En annen ting jeg syns er viktig med kroppen hans, er at han ikke barberer seg. Det er fullstendig turn-off. Litt stussing er greit, men helt glatt hud nedentil, rundt pikken osv... Nei. Nei. Unntaket er om jeg skal rimme deg, da er det greit om du er glatt der bak (eventuelt trimmet kort). Jeg kan bistå og hjelpe til med barbering i dusjen. Kort oppsummert: hvordan kroppen ser ut er ikke viktig, når det kommer til størrelse syns jeg det blir turn-off med for spinkel og mager kropp. Men husk at nå mener jeg ganske tynn. Fjerning av kroppshår er også turn-off. Anonymkode: f2389...ebf 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #7 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du er vel overvektig når du har ekstra kg med fett , og det rister løs? Fikk litt sånn jeg er 146 , men ikke lav feeling. Anonymkode: 63880...8cb Jeg tenker på tynnfeite gutter, altså slanke menn, som har litt ekstra fett. Men ser helt slanke ut med klær på. Anonymkode: adf3c...66c 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #8 Skrevet 19. juni 2021 Klarer ikke menn med mage, kan ha bittelitt polstring, men det kan ikke være slik at det gnisser. Kan jeg ta vare på meg selv, så kan han, eller finne ei dame med lignende kropp. Anonymkode: c7ad5...9a0 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #9 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En kjæreste jeg hadde la på seg mye i forholdet vårt, og jeg syns han var like deilig uansett. Ahh, ok! Har du et eks bilde av sånn ca hvor "feit" han var? Anonymkode: adf3c...66c
AnonymBrukern Skrevet 19. juni 2021 #10 Skrevet 19. juni 2021 Kropp er viktig ja.. men vil heller ha en med litt ekstra enn en spinkel
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #11 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klarer ikke menn med mage, kan ha bittelitt polstring, men det kan ikke være slik at det gnisser. Kan jeg ta vare på meg selv, så kan han, eller finne ei dame med lignende kropp. Anonymkode: c7ad5...9a0 Hva mener du med at det gnisser? Anonymkode: adf3c...66c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #12 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva mener du med at det gnisser? Anonymkode: adf3c...66c Om han er på topp og magen hans gnisser på meg. Anonymkode: c7ad5...9a0
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #13 Skrevet 19. juni 2021 Jeg har oppdaget at sex med menn som har vært godt trente er utrolig BRA. De er sterk i kroppen, har mye erfaring, og vet hvordan sex skal være. Jeg synes også menn som har litt mage er attraktive. Jeg blir like glad i magen som i mannen. Men..har han svake muskler og får krampe bare etter 1 min med action så blir ikke sexen bra.... Anonymkode: b3ab9...8ed 7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #14 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om han er på topp og magen hans gnisser på meg. Anonymkode: c7ad5...9a0 Nei, snakker ikke om ølmager. Snakker om slanke menn, men tynnfeite, det vil si at de ser slanke ut med klær på, men er utrente, som gjør at de har noe slapt fett som kan riste løs. Anonymkode: adf3c...66c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #15 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, snakker ikke om ølmager. Snakker om slanke menn, men tynnfeite, det vil si at de ser slanke ut med klær på, men er utrente, som gjør at de har noe slapt fett som kan riste løs. Anonymkode: adf3c...66c Så lenge de har utholdenhet og det ikke er magegnissing, så er det helt innafor. Gidder ikke en slappfisk som bare skal ligge på rygg, vi må kunne variere posisjoner og helst holde ut en stund da Anonymkode: c7ad5...9a0
Hanako Skrevet 19. juni 2021 #16 Skrevet 19. juni 2021 Det har mye å si for min del. Har han synlige, veltrente muskler blir jeg fort kåt, og han har da også god utholdenhet. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #17 Skrevet 19. juni 2021 Hvis han ikke har kropp blir det veldig vanskelig med sex, så den er veldig viktig. Anonymkode: ff735...6da 7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #18 Skrevet 19. juni 2021 Jeg er ikke så fryktelig opptatt av kropp, og har vært sammen med både tynne og litt tjukke menn. Det viktigste er at vi har god kjemi, og tenningen er der. Når det gjelder overvekt, har jeg en grense, fant jeg ut. Helt greit med litt mage, men når den blir så stor at penis nesten forsvinner, er det for mye, altså. Egentlig har jeg alltid hatt en forkjærlighet for litt kraftige menn, men har av en eller annen grunn stort sett vært i forhold med menn som er litt for tynne. Anonymkode: b40e3...2b2 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #19 Skrevet 19. juni 2021 Er bare en del av kroppen som teller. Så lenge den er stor nok spiller resten ikke noe rolle. Anonymkode: dc46b...b51 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #20 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Så lenge de har utholdenhet og det ikke er magegnissing, så er det helt innafor. Gidder ikke en slappfisk som bare skal ligge på rygg, vi må kunne variere posisjoner og helst holde ut en stund da Anonymkode: c7ad5...9a0 Hva er favoritt posisjonene dine da? Så bare doggy er ikke innafor? Anonymkode: adf3c...66c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå