Minya Skrevet 21. juni 2021 #21 Skrevet 21. juni 2021 Hvis du har vinduer og ikke verandadør på nordveggen (går ut i fra at opp på bildet er nord), så ville jeg hatt kjøkken "halvøy" i stedet, festet til kjøkkenbenken på midten av den veggen, og litt bedre gulvplass ned mot stua på det bildet. "Halvøya" ville vært litt smalere enn to ganger kjøkkenbenk-bredden. Komfyr/kokeplate og vask + oppvaskmaskin bør være enten på samme lengde, eller i 90 graders vinkel i forhold til hverandre, for da slipper du å gå så langt for å komme til og fra. Jeg ville oppbevart alt av matvarer i skap og skuffer i øya, mens alt av kjørler ville vært i skap og skuffer mot vegg. Alt som brukes når man kokkelerer bør være i skap og skuffer nærmest komfyr/kokeplate og stekeovn.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #22 Skrevet 21. juni 2021 Minya skrev (5 timer siden): Hvis du har vinduer og ikke verandadør på nordveggen (går ut i fra at opp på bildet er nord), så ville jeg hatt kjøkken "halvøy" i stedet, festet til kjøkkenbenken på midten av den veggen, og litt bedre gulvplass ned mot stua på det bildet. "Halvøya" ville vært litt smalere enn to ganger kjøkkenbenk-bredden. Komfyr/kokeplate og vask + oppvaskmaskin bør være enten på samme lengde, eller i 90 graders vinkel i forhold til hverandre, for da slipper du å gå så langt for å komme til og fra. Jeg ville oppbevart alt av matvarer i skap og skuffer i øya, mens alt av kjørler ville vært i skap og skuffer mot vegg. Alt som brukes når man kokkelerer bør være i skap og skuffer nærmest komfyr/kokeplate og stekeovn. Det er dører som åpnes ut. Anonymkode: d73d6...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå