AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Vi har et stykke vegg mellom kjøkkenet og spisebordet. Jeg ønsker meg veldig en skjenk her, og det hadde vært ideelt om det kunne vært en vinkjøler inni! Jeg har prøvd å Google, men ser ikke ut som om dette er en ting? Har noen forslag til meg? 🥳 Anonymkode: 42006...fbb
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 Jeg tror du må kjøpe en integrert vinkjøler og plassere den i en kjøkkeninnredning Det er ganske billig å kjøpe kjøkkeninnredning fra Ikea og lage sin egen sjenk, det gjorde vi for vi trengte mer oppbevaring på kjøkkenet uten at vi ville bytte ut alt Anonymkode: c33f5...f52
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror du må kjøpe en integrert vinkjøler og plassere den i en kjøkkeninnredning Det er ganske billig å kjøpe kjøkkeninnredning fra Ikea og lage sin egen sjenk, det gjorde vi for vi trengte mer oppbevaring på kjøkkenet uten at vi ville bytte ut alt Anonymkode: c33f5...f52 Dette er et alternativ vi har tenkt på 😄 Bare vanskelig å se for seg å få en stilig skjenk fra kjøkkenbenker, men alt er jo mulig i disse dager! 😄 Syns bare det er rart at jeg er den eneste som har hatt denne fantastiske ideen 😂 Anonymkode: 42006...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå