AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Del Skrevet 19. juni 2021 Jeg er pålagt å ta ut noe ferie i sommer. Kjenner at jeg trenger å komme meg bort. Norge blir alt for kostbart. Hvordan kan jeg finne flybilletter uten å måtte taste inn hvor jeg skal fly? Anonymkode: 78367...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Del Skrevet 20. juni 2021 Scyscanner Anonymkode: af5f8...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Del Skrevet 20. juni 2021 fhi.no Anonymkode: d3838...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #4 Del Skrevet 20. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Scyscanner Anonymkode: af5f8...dba Skyscanner ja, og Google flights også. De har begge mulighetem til å skrive Everywhere som destinasjon. Hvis du bruker Google flights på dataen vil du kunne få opp et kart med linjer til hvert av landene og du kan se prisen når du holder musa over. Anonymkode: a4134...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Del Skrevet 21. juni 2021 Jeg bruker kartfunksjonen til google flights, og setter maksimumsbeløp og reisedato. Synes det er veldig fint og oversiktlig! Men det kan være at de typiske billigselskapene (Ryanair, Easyjeg, Wizz air osv) ikke er med der. Anonymkode: cbde8...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå