AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Hvordan møter dere folk? Har bokstavelig ingenting av de over, ingen jeg er etter selv en gang, og er hverken stygg eller låst inne i kjelleren. Er mann, da. Hvis det har noe å si. Anonymkode: 8adfa...05c
Gjest AnonymVestlending Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 (endret) At du er mann har alt å si Endret 19. juni 2021 av AnonymVestlending
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan møter dere folk? Har bokstavelig ingenting av de over, ingen jeg er etter selv en gang, og er hverken stygg eller låst inne i kjelleren. Er mann, da. Hvis det har noe å si. Anonymkode: 8adfa...05c Haff.. og jeg som trodde du likte meg 🙄 Anonymkode: 666b5...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 Alle mulige steder. Møtte kjæresten på nett. Anonymkode: 7b087...939
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 Dette lurer jeg også på! Har hatt 2 menn etter meg i løpet av mitt liv - én på videregående og én kollega i slutten av 20-årene. Ellers stille. Og alle jeg noen gang har likt har avvist meg. Lurer på hvordan det er å leve et liv med masse muligheter på datingfronten. Det må jo være helt fantastisk! Anonymkode: ac94c...05e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 Jeg er hyggelig med alle, smiler og har glimt i øyet. Er ikke så flørtete av meg, men tar det igjen med å være morsom. Snakker lett med folk, så utvikler det seg til mer rene flørter eller hva jeg skal si. Møter de overalt. I butikken. Venn av venn, byen, jobb (Går ikke etter de på jobb, men hadde ett godt øye til elektrikeren som var innom) Anonymkode: 198c1...e34 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette lurer jeg også på! Har hatt 2 menn etter meg i løpet av mitt liv - én på videregående og én kollega i slutten av 20-årene. Ellers stille. Og alle jeg noen gang har likt har avvist meg. Lurer på hvordan det er å leve et liv med masse muligheter på datingfronten. Det må jo være helt fantastisk! Anonymkode: ac94c...05e Dette er lite til å være kvinne. Sikker på at du ikke bare overser alle? Anonymkode: dad96...707
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #8 Skrevet 21. juni 2021 Ikea, taxikø, nattklubb, ferjekai, hos venninne, på venninnetur, på nettet. Det er hva jeg husker av hvor jeg har truffet menn. Jeg er utadvendt og kom lett i prat med menn. Nå er jeg gift, så dette er historie. Prater fremdeles med mange, men vever kjapt inn i samtaler med menn at jeg er gift, så de ikke tar det som interesse. Anonymkode: 43710...11b 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #9 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette lurer jeg også på! Har hatt 2 menn etter meg i løpet av mitt liv - én på videregående og én kollega i slutten av 20-årene. Ellers stille. Og alle jeg noen gang har likt har avvist meg. Lurer på hvordan det er å leve et liv med masse muligheter på datingfronten. Det må jo være helt fantastisk! Anonymkode: ac94c...05e Jeg kjenner meg igjen. Har også bare opplevd interesse av noen få menn. Tror det er utstrålingen min og personligheten min som er feil. Folk sier jeg er pen, men beskjeden. Da opplever man mye «personlighetsrasisme». Anonymkode: 9e45a...82d 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #10 Skrevet 21. juni 2021 At du er mann har alt å si. At du ikke visste det sier noe om din realitetsorientering. Da er det ikke overraskende at du er der du er. Anonymkode: 209c6...b3b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #11 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): At du er mann har alt å si. At du ikke visste det sier noe om din realitetsorientering. Da er det ikke overraskende at du er der du er. Anonymkode: 209c6...b3b Men vi er jo kvinner her som opplever lite interesse fra menn også. Og vi er nettopp kvinner, ikke menn. Anonymkode: 9e45a...82d 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #12 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette er lite til å være kvinne. Sikker på at du ikke bare overser alle? Anonymkode: dad96...707 De fleste kvinner har ikke masse menn etter seg til enhver tid. Det er noe dere menn har funnet opp fordi dere selv løper etter de samme 10% damene. De andre damene ser dere ikke. Anonymkode: 50eec...545 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #13 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): At du er mann har alt å si. At du ikke visste det sier noe om din realitetsorientering. Da er det ikke overraskende at du er der du er. Anonymkode: 209c6...b3b Det var da veldig hardt sagt. Er det sånn at alle damer går rundt med hodet i skyene og lar tilfeldigheter avgjøre hvem de har sjans på? Anonymkode: 8adfa...05c
Katten.2.0 Skrevet 21. juni 2021 #14 Skrevet 21. juni 2021 Kan jo møte folk overalt. Tinder, internett, jobb, byen, via venner. Det krever litt innsats, men fullt mulig.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #15 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har har aldri manglet tilbud fra menn. Mange, både menn og kvinner har spurt meg om hvorfor det er slik. Jeg vet ikke hvorfor selv, og trodde lenge de fleste hadde det som meg. Som sagt, jeg vet ikke hvorfor, men som person kan jeg beskrives slik: mange baller i luften, dvs at jeg har mye å gjøre og blir kjent med folk på ulike arenaer: jobb, treninger, hobbyer, idrettsarrangementer osv. jeg melder meg alltid frivillig til alt, dugnader, kasserer, servere i venners venner konfirmasjoner, bryllup, bursdager osv. Jeg er veldig sosial, elsker å bli kjent med nye folk, inviterer hjem, på kaffe, osv. Jeg interesserer meg for andres ve og vel, spør hvordan det går, jeg husker hva barna/søsteren/foreldrene/besteforeldre os slikt til alle er, husker hva folk forteller meg om de, og spør hvordan det går med grandtante som ligger på sykehus etc. Jeg interesserer meg genuint. Jeg viser alle rundt meg omsorg og strekker meg langt for å ivareta andre. Jeg har åpnet hjertet og hjemmet mitt for mange. Jeg deler av alt jeg har. jeg har brede interessefelt. Holder meg oppdatert på nyhetsbilde, liker å diskutere aktuelle saker, og kan bidra i diskusjoner vedr de fleste dagsaktuelle saker. Jeg har høy iq og eq. Jeg smiler mye, er positiv, men også realistisk. Jeg er direkte, sier klart og tydelig i fra, går ikke rundt grøten og gjemmer ikke egne følelser. Jeg liker sport og er også nogenlunde oppdatert innen de fleste idretter. Som ung planla jeg livet og satt mål for meg selv vedr økonomi, utdannelse, bolig osv. Jeg har tatt gode og smarte valg, men sosialt levde jeg spontant Og hadde fokus på å ha det gøy. utdeendemessig er jeg helt normal. Bmi på 25. har aldri brukt mye sminke eller tid foran speilet. Kler meg klassisk. Er ikke spesielt opptatt av mote, men er heller ikke helt utdatert. det at jeg alltid har hatt mange tilbud fra menn har også vært vanskelig fordi jeg ikke vil såre andre. Når jeg har vært i forhold har noen også vært sjalu. Jeg flørter ikke, jeg er bare meg selv, og jeg har vært bevisst på å ikke endre deg jeg er og å trå over grenser jeg selv ikke vil at min partner skulle gjort. Jeg er godt gift med en mann som er veldig lik meg sosialt sett. Han mangler absolutt ikke tilbud fra andre kvinner. Vi er begge populære blant det andre kjønn, men vi stoler på hverandre og har hatt en del dialog rundt nettopp dette. Anonymkode: 30b0e...bbf
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #16 Skrevet 21. juni 2021 Det har vel kanskje med personlighet å gjøre mest tror jeg. Jeg er kvinne og har ikke noen vinnende personlighet. Er sjenert, tilbakeholden og virker mer alvorlig enn jeg egentlig er. Hvis man er utadvendt, smilende og vennlig mot alle så sier det seg selv at flere har lyst til å ta kontakt med en. Jeg har ikke hatt særlig mange etter meg. Ikke spesielt pen, men heller ikke stygg. Litt dårlig selvtillit har jeg også så det å flørte virker helt umulig for meg. Jeg kan selvfølgelig ikke vite om det har vært menn som har vært interessert i meg, men sånn generelt sett tror jeg ikke at det har vært særlig mange. Anonymkode: c9ecc...0ae 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #17 Skrevet 21. juni 2021 Kan velge og vrake i menn hva sex angår og har endel menn som genuint er betatt av meg - ønsker noe seriøst også. Er veldig utadvendt og positiv av meg og mange menn kan nok tolke dette som flørting dessverre.Møtes i sosiale settinger, på jobb eller nett. Man prater, blir kjent og møtes for en date og kanskje flere. Er ikke verre enn det. Men blir for mange mannebein å velge i for meg så skygger banen 😅 K28 Anonymkode: 2eab5...c2e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #18 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har har aldri manglet tilbud fra menn. Mange, både menn og kvinner har spurt meg om hvorfor det er slik. Jeg vet ikke hvorfor selv, og trodde lenge de fleste hadde det som meg. Som sagt, jeg vet ikke hvorfor, men som person kan jeg beskrives slik: mange baller i luften, dvs at jeg har mye å gjøre og blir kjent med folk på ulike arenaer: jobb, treninger, hobbyer, idrettsarrangementer osv. jeg melder meg alltid frivillig til alt, dugnader, kasserer, servere i venners venner konfirmasjoner, bryllup, bursdager osv. Jeg er veldig sosial, elsker å bli kjent med nye folk, inviterer hjem, på kaffe, osv. Jeg interesserer meg for andres ve og vel, spør hvordan det går, jeg husker hva barna/søsteren/foreldrene/besteforeldre os slikt til alle er, husker hva folk forteller meg om de, og spør hvordan det går med grandtante som ligger på sykehus etc. Jeg interesserer meg genuint. Jeg viser alle rundt meg omsorg og strekker meg langt for å ivareta andre. Jeg har åpnet hjertet og hjemmet mitt for mange. Jeg deler av alt jeg har. jeg har brede interessefelt. Holder meg oppdatert på nyhetsbilde, liker å diskutere aktuelle saker, og kan bidra i diskusjoner vedr de fleste dagsaktuelle saker. Jeg har høy iq og eq. Jeg smiler mye, er positiv, men også realistisk. Jeg er direkte, sier klart og tydelig i fra, går ikke rundt grøten og gjemmer ikke egne følelser. Jeg liker sport og er også nogenlunde oppdatert innen de fleste idretter. Som ung planla jeg livet og satt mål for meg selv vedr økonomi, utdannelse, bolig osv. Jeg har tatt gode og smarte valg, men sosialt levde jeg spontant Og hadde fokus på å ha det gøy. utdeendemessig er jeg helt normal. Bmi på 25. har aldri brukt mye sminke eller tid foran speilet. Kler meg klassisk. Er ikke spesielt opptatt av mote, men er heller ikke helt utdatert. det at jeg alltid har hatt mange tilbud fra menn har også vært vanskelig fordi jeg ikke vil såre andre. Når jeg har vært i forhold har noen også vært sjalu. Jeg flørter ikke, jeg er bare meg selv, og jeg har vært bevisst på å ikke endre deg jeg er og å trå over grenser jeg selv ikke vil at min partner skulle gjort. Jeg er godt gift med en mann som er veldig lik meg sosialt sett. Han mangler absolutt ikke tilbud fra andre kvinner. Vi er begge populære blant det andre kjønn, men vi stoler på hverandre og har hatt en del dialog rundt nettopp dette. Anonymkode: 30b0e...bbf Lurer mer på hvordan du ble så bevisst og sikker på alt du gjør, enn hvor du møter folk, egentlig. Anonymkode: 8adfa...05c
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #19 Skrevet 21. juni 2021 Møtte første kjæresten på byen, andre via venner, tredje/flørt via trening, fjerde via kjente og nåværende over nett. Anonymkode: 7b087...939
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #20 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lurer mer på hvordan du ble så bevisst og sikker på alt du gjør, enn hvor du møter folk, egentlig. Anonymkode: 8adfa...05c Jeg har alltid visst «hvem jeg er», på en måte, og jeg har alltid gått min egen vei og gitt faen i hva alle andre mener. Jeg har alltid gjort det som har gjort MEG lykkelig, og ikke nødvendigvis det som er forventet av meg. Dette har ført til at jeg rett og slett er genuint lykkelig og tilfreds med livet, og da er det lett å være positiv, smilende og ja… sikker sjarmerende for mange. Det er ingen hemmelighet liksom, når man er lykkelig selv er man antagelig mer attraktiv for alle andre. det var f.eks forventet at jeg skulle bli advokat eller politiker. Den banen var staker ut for meg, både på grunn av daværende interesser og fordi jeg ble headhuntet pga politisk engasjement en liten stund. Jeg pratet godt for meg, rett og slett. Jeg ga faen og jobber nå i et dårlig betalt omsorgsyrke. Det ble ikke godt mottatt av alle, men hva så? Det er mitt liv! jeg er ikke nødvendigvis sikker på meg selv i alle situasjoner, men da er jeg også ærlig på det. Da smiler jeg og sier «beklager, dette er nytt for meg. Det er litt vanskelig, kan du guide meg gjennom det?» denne taktikken fungerer alltid! Jeg er alltid ærlig og transparent. Med meg så får du rett og slett det du ser, på en måte. Og de som ikke liker det kan jo selv velge hvordan de skal forholde seg til det, det har lite å si for min del. jeg tør by på meg selv, jeg tør å innrømme svakheter, feil og mangler, men jeg tør også å be om hjelp til å lære de ferdighetene jeg ikke har. Anonymkode: 30b0e...bbf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå