AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Tenner skikkelig på han, ser ingen grunn til å vente, vil ha han, virkelig. Er ikke forelsket i han enda, men tenner vilt på han. Er vel bare å kose seg da, selv om jeg ikke har andre følelser enda. Om det bare blir den neste daten og ingen fler, så får det bare være, for jeg må bare haha. Det er lenge siden jeg har hatt så lyst på noen og har ikke ligget med andre dates, så noe er det jo her. En heftig natt med mye god sex etter lang tid som snill "pike", jo synes selv jeg bør unne meg det. Uansett hvordan det går i ettertid. Vil jo helst se han mer også, men føler det er på tide å teste han ut. Er det uvanlig å ha sex på fjerde date egentlig? Anonymkode: dbc72...1d2
Scoops Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 Da unner du deg det 🙂 Jeg vet ikke hva som er vanlig eller ikke,men det skal vell ikke du bry deg om,gjør det du selv vil og kos deg ,er så herlig når man føler det slik du gjør nå 🙂
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 Scoops skrev (16 minutter siden): Da unner du deg det 🙂 Jeg vet ikke hva som er vanlig eller ikke,men det skal vell ikke du bry deg om,gjør det du selv vil og kos deg ,er så herlig når man føler det slik du gjør nå 🙂 Ja det er så herlig, blir helt svimmel av å være nær han, føler at alle hemninger bare forsvinner Gleder meg virkelig til neste gang. Stakkars mann, han aner ikke hva som venter 😄 Kanskje ikke stakkars egentlig Anonymkode: dbc72...1d2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #4 Skrevet 19. juni 2021 Hva er det som tenner deg ved han? Anonymkode: 32554...a08
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #5 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det som tenner deg ved han? Anonymkode: 32554...a08 Hele han, alt ved han, den elektriske følelsen av tiltrekning jeg kjenner i hele meg når jeg er nær han, skikkelig knallsterk kjemi, føler meg beruset av å være fysisk nær han. Anonymkode: dbc72...1d2
Scoops Skrevet 19. juni 2021 #6 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja det er så herlig, blir helt svimmel av å være nær han, føler at alle hemninger bare forsvinner Gleder meg virkelig til neste gang. Stakkars mann, han aner ikke hva som venter 😄 Kanskje ikke stakkars egentlig Anonymkode: dbc72...1d2 Det er en fantastisk følelse,nyt det 🙂
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #7 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Tenner skikkelig på han, ser ingen grunn til å vente, vil ha han, virkelig. Er ikke forelsket i han enda, men tenner vilt på han. Er vel bare å kose seg da, selv om jeg ikke har andre følelser enda. Om det bare blir den neste daten og ingen fler, så får det bare være, for jeg må bare haha. Det er lenge siden jeg har hatt så lyst på noen og har ikke ligget med andre dates, så noe er det jo her. En heftig natt med mye god sex etter lang tid som snill "pike", jo synes selv jeg bør unne meg det. Uansett hvordan det går i ettertid. Vil jo helst se han mer også, men føler det er på tide å teste han ut. Er det uvanlig å ha sex på fjerde date egentlig? Anonymkode: dbc72...1d2 Er det støtte til å ha sex med han på fjerde date, eller ønsker du at noen snakker deg fra det? Anonymkode: 3f8dc...3f5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #8 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er det støtte til å ha sex med han på fjerde date, eller ønsker du at noen snakker deg fra det? Anonymkode: 3f8dc...3f5 Nehhh.. bare nysgjerrig Anonymkode: dbc72...1d2
wandagirl Skrevet 20. juni 2021 #9 Skrevet 20. juni 2021 Noen har sex første date, andre har sex etter 12 dates. Ingen fasit altså😊 Så lenge dere begge har lyst er det ikke så mye å tenke på😊
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #10 Skrevet 20. juni 2021 wandagirl skrev (26 minutter siden): Noen har sex første date, andre har sex etter 12 dates. Ingen fasit altså😊 Så lenge dere begge har lyst er det ikke så mye å tenke på😊 Åhh, vi har begge lyst, gleder meg til å slippe villskapen løs. Har savnet denne følelsen. Den uimotståelige kjemien 😄 Jeg sitter her våken i natten og tenker på han, skulle gjerne hatt han her nå.. kjent på hele han. Åhh det er så deilig å bare tenke på det også. Han vekker virkelig villskapen i meg. Det er verdt, om det bare blir en gang, men jeg tror nok det blir blir mer Anonymkode: dbc72...1d2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #11 Skrevet 20. juni 2021 Sex er alltid spennende i starten Derfor funnet ut at man bør ikke ha det så ofte....heller bygge opp kåthet Tillater meg også ha sex når jeg vil, selv om det bare blir en gang. Så møtt flere fra tinder bare for sexen, alle har vært bra. Snakker alltid på tlf først og deler bilder. Møter jeg en mann i RL, så har jeg også sex med han om jeg vil. Anonymkode: 84d86...208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå