Gå til innhold

Jeg tror jeg passer best som singel, men ønsker bolig og barn. Hvordan gå frem som mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i forhold hele livet fordi jeg har gledet meg til bolig og barn,men ser på en kjæreste som en hindring for alt annet i livet. 

Anonymkode: 519fa...f11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du avhengig av kjæreste for å ha bolig? Kanskje starte med å finne bolig for deg selv?

Anonymkode: 092db...e10

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

kjøp en bolig. Adoptere? Få en kjæreste.

Anonymkode: a3223...1ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en bolig. Dra til danmark, adopter, bli fosterforeldre osv. Da slipper du kjæresten på slep.

Anonymkode: 2f938...c8a

Skrevet

Få barn med kjæresten, gjør det slutt, sørg for et godt forhold til barnemor og vips, så har du barn og bolig, men ingen kjæreste. Problem løst. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du ikke veit hva du vil? Skaff deg bolig og så ser du. Jeg tenkte åså sånn fordi jeg ville ha alt det jeg "burde" ha. Men om du ikke vil ha kjæreste engang, vet du hvor krevende det er å være alene orelder? Du skal virkelig ville være forelder da om du går inn i det alene av egen vilje.

Og den hindringen en kjæreste er....utdyp det. En unge er "hindring av de grader! 😄 

Anonymkode: ecb00...74a

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Finn deg en bolig. Dra til danmark, adopter, bli fosterforeldre osv. Da slipper du kjæresten på slep.

Det er en mann som skriver hovedinnlegget her. Tror du de driver og adopterer ut massevis av barn til single menn som måtte komme innom i Danmark?

Endret av Million
  • Liker 5
Skrevet

Å adoptere som enslig mann er vel i praksis temmelig umulig?

• Liker 2
Skrevet
Million skrev (Akkurat nå):

Det er en mann som skriver hovedinnlegget her. Tror du de driver og adopterer ut massevis av barn til single menn som måtte komme innom i Danmark?

🤭🤭

• Liker 2
Skrevet

Bolig kan du vel fint skaffe seg som single. Og kanskje du endrer mening om singletilværelsen hvis du treffer ei du klaffer godt med. Da tipper jeg du vil synes det er fint å ha en partner å dele foreldrerollen med, også.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har vært i forhold hele livet fordi jeg har gledet meg til bolig og barn,men ser på en kjæreste som en hindring for alt annet i livet. 

Hvordan er en kjæreste et hinder for alt annet i livet? Hva er det du mener kjærester hindrer deg fra? Høres ut som du har vært i dårlige forhold tidligere hvis dette er erfaringen din.

Hus kan du jo kjøpe alene, barn er nok litt vanskeligere. Det "enkleste" er kanskje å finne en kvinne som er i samme posisjon og avtale å oppdra barnet sammen som venner?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva hindrer en kjæreste?

Anonymkode: 16db4...2d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvordan skal det hjelpe TS å dra til Danmark? For all del, fint der, men jeg ser ikke relevansen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

kjøp en bolig. Adoptere? Få en kjæreste.

Anonymkode: a3223...1ed

Single får ikke adoptere, så der er man stuck. Er man mann, kan man ikke ha seg en tur til danmark heller.

Ts: det er kun du som kan vite hva du vil her i livet. Det er fordeler og ulemper med alt. Det er herlig å være singel, men vil du tenke slik om 20-30-40 år? 

Anonymkode: 3a301...931

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ser du på som kjæreste hindring for alt annet i livet? Det er også mye hindring med barn 

Anonymkode: 4b4c7...1d9

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Single får ikke adoptere, så der er man stuck. Er man mann, kan man ikke ha seg en tur til danmark heller.

Ts: det er kun du som kan vite hva du vil her i livet. Det er fordeler og ulemper med alt. Det er herlig å være singel, men vil du tenke slik om 20-30-40 år? 

Anonymkode: 3a301...931

Jo, det kan man faktisk. Jeg kjenner ei singel som fikk adoptere barn :) 

Endret av Traktorlesba96
AnonymBruker
Skrevet
Traktorlesba96 skrev (8 minutter siden):

Jo, det kan man faktisk. Jeg kjenner ei singel som fikk adoptere barn :) 

En singel mann? 

Anonymkode: 411b6...8e8

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En singel mann? 

Anonymkode: 411b6...8e8

Singel dame 

Endret av Traktorlesba96
AnonymBruker
Skrevet

Kom i kontakt med en dame med livet på stell som ønsker det samme. Så kan dere lage barn sammen, og ha samværsordning

Anonymkode: 29319...95e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg å få et barn med en jeg ikke er kjæreste eller samboer med. Hvor vi samarbeider godt rundt barnet ❤. Flott at det finnes menn som deg. Håper jeg finner en.

Anonymkode: 770f1...f53

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...