AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Han dumpet meg for en uke siden. Det var helt forferdelig vondt. Dvs han dumpet meg vel ikke helt, men han sa han var lei meg og oppførselen min. Noe jeg kan forstå til en viss grad, jeg kan være sur og kvass. Deretter snakket vi ikke sammen. Før i dag. I dag ringte jeg ham fordi hjertet holdt på å eksplodere i smerte. Han var først ganske kort med meg, men så kom samtalen på gli, men mest om dagligdagse ting. Jeg spurte om han hadde fortalt noen om bruddet. Det hadde han ikke, ikke enda, sånn som det er nå, sa han. Verken til barna eller venner og familie. Han sa vi kunne snakkes igjen når jeg kommer tilbake fra ferie om ca 2 uker. Kan det bety at han ikke anser oss som helt over?? At det er håp?? Anonymkode: 38658...2d0
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 Tror ikke det.. Har man barn vil man gjøre det ordentlig og redelig, så da venter han til du er tilbake for å ting ordnet. Anonymkode: b35a4...bc9 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 Du bør ikke ha for høye forhåpninger om det. Det er kanskje heller det at han ser dere har behov for en oppklarende prat , og evt avslutte på en finere måte. Anonymkode: ca8f8...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #4 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror ikke det.. Har man barn vil man gjøre det ordentlig og redelig, så da venter han til du er tilbake for å ting ordnet. Anonymkode: b35a4...bc9 Altså, det er ikke felles barn. Og ingenting som må «ordnes». Men ja, kanskje det. Selv om.. Han er ikke typen til å være ordentlig og redelig. Anonymkode: 38658...2d0
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #5 Skrevet 19. juni 2021 Bare pass på at han ikke sørget for å være singel da han dro på ferie, så han kan "kose seg". Og så hadde han planlagt å ombestemme seg når han kommer hjem. Og derfor vil han ikke at noen skal vite noe, for da blir det så mye styr. Anonymkode: 71b86...feb 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #6 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Bare pass på at han ikke sørget for å være singel da han dro på ferie, så han kan "kose seg". Og så hadde han planlagt å ombestemme seg når han kommer hjem. Og derfor vil han ikke at noen skal vite noe, for da blir det så mye styr. Anonymkode: 71b86...feb Oooooh....Signerer denne. Det har jeg opplevd. Anonymkode: 38eec...e9a 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #7 Skrevet 19. juni 2021 33 minutter siden, AnonymBruker said: Oooooh....Signerer denne. Det har jeg opplevd. Anonymkode: 38eec...e9a Jeg har også opplevd noe lignende.. Eksen satte i gang en krangel over noe kjempelite, og han eksploderte mer enn noensinne. Så ville han ha en pause på grunn av dette. Han ville heller ikke si det til noen enda, men han pulte på nabodama i en måneds tid før han kom tilbake og sa at jeg var den eneste for han. Jeg fant det ut etter et halvt år.. Anonymkode: 3f52b...686 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #8 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Oooooh....Signerer denne. Det har jeg opplevd. Anonymkode: 38eec...e9a Ja det var bra tips. Sånn som på friends Anonymkode: a2455...bc7
Era Vulgaris Skrevet 19. juni 2021 #9 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså, det er ikke felles barn. Og ingenting som må «ordnes». Men ja, kanskje det. Selv om.. Han er ikke typen til å være ordentlig og redelig. Anonymkode: 38658...2d0 Hvorfor vil du da ha han tilbake? 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #10 Skrevet 19. juni 2021 Kan du slutte med å være sur og kvass da? Anonymkode: 72aa8...62e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #11 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har også opplevd noe lignende.. Eksen satte i gang en krangel over noe kjempelite, og han eksploderte mer enn noensinne. Så ville han ha en pause på grunn av dette. Han ville heller ikke si det til noen enda, men han pulte på nabodama i en måneds tid før han kom tilbake og sa at jeg var den eneste for han. Jeg fant det ut etter et halvt år.. Anonymkode: 3f52b...686 Jeg blir aldri kvalm av noe på KG, men akkurat dette ble jeg kvalm av. Haha, hvordan er det mulig å være så ekstremt egoistisk. Anonymkode: d3f54...f9a
Gjest Robin666 Skrevet 19. juni 2021 #12 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bare pass på at han ikke sørget for å være singel da han dro på ferie, så han kan "kose seg". Og så hadde han planlagt å ombestemme seg når han kommer hjem. Og derfor vil han ikke at noen skal vite noe, for da blir det så mye styr. Anonymkode: 71b86...feb Nå er det vel TS som er på ferie...... 🤡
Jodaneida Skrevet 19. juni 2021 #13 Skrevet 19. juni 2021 Hvorfor være med noen som ikke vil være med deg? 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #14 Skrevet 19. juni 2021 Robin666 skrev (23 minutter siden): Nå er det vel TS som er på ferie...... 🤡 Ops! Leste feil! Anonymkode: 71b86...feb
jabx Skrevet 19. juni 2021 #15 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han dumpet meg for en uke siden. Det var helt forferdelig vondt. Dvs han dumpet meg vel ikke helt, men han sa han var lei meg og oppførselen min. Noe jeg kan forstå til en viss grad, jeg kan være sur og kvass. Deretter snakket vi ikke sammen. Før i dag. I dag ringte jeg ham fordi hjertet holdt på å eksplodere i smerte. Han var først ganske kort med meg, men så kom samtalen på gli, men mest om dagligdagse ting. Jeg spurte om han hadde fortalt noen om bruddet. Det hadde han ikke, ikke enda, sånn som det er nå, sa han. Verken til barna eller venner og familie. Han sa vi kunne snakkes igjen når jeg kommer tilbake fra ferie om ca 2 uker. Kan det bety at han ikke anser oss som helt over?? At det er håp?? Anonymkode: 38658...2d0 Kanskje du skal skjerpe deg og ikke være giftig? Oppføre deg anstendig? Behandle andre bedre? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #16 Skrevet 20. juni 2021 jabx skrev (1 time siden): Kanskje du skal skjerpe deg og ikke være giftig? Oppføre deg anstendig? Behandle andre bedre? Det er det jeg prøver på da. Anonymkode: 38658...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #17 Skrevet 20. juni 2021 En mann som elsker deg ville aldri slo opp og risikere å miste deg. En ekte og forelsket mann spiller ikke spill. Spørsmålet du bør stille deg er « hva er det med meg som gjør at jeg vil ha sånne menn som aldri gir meg det jeg trenger». Hint: hvordan er forholdet ditt til din far, har du ikke opplevd betingelsøs kjærlighet i barndomshjemmet? Er du en kronisk people pleaser? Faller du for narsissistiske menn? Nok å ta tak i. Du får ikke si til deg selv at du ikke er nok- du er nok. Begynn å få deg selv til å bli forelska i deg selv så slipper du å springe etter håpløse menn for krummer av bekreftelse. Anonymkode: 03b0f...0ed 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #18 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan det bety at han ikke anser oss som helt over?? At det er håp?? Vi aner ingenting om hvor lenge dere har vært sammen, hvordan dere oppfører dere mot hverandre, om det er du som er umoden eller om det tvert i mot er han som er kravstor. Det du beskriver kan både passe inn med at han er voldelig og tyrannisk og du tilpasser deg han, og med at han er den voksne og ansvarlige, mens du er den umodne som ikke ser andre enn deg selv. En enkel test er om mennesker pleier å sverme rundt deg, og stadig vil ha deg i livet sitt, eller om de pleier å gå lei av deg og dra seg vekk. Dersom det er det siste... Han sier han er lei av oppførselen din. Du sier at du kan «være sur og kvass». Det er lett å innse at det er en kjip ting. Men man må se forbi dette. En umoden person vil tenke at «det å være sur og kvass» er dårlig, og at «det å ringe noen fordi hjertet holder på å eksplodere» er en fin ting. En moden person vil se at begge deler har én ting til felles; det handler om deg og dine følelser. I et forhold må begges behov bli ivaretatt, ikke bare den enes. Dersom den ene ikke evner å se den andres behov, ikke evner å lytte, forstå eller hensynta, så vil man før eller siden slite ut den andre. Still deg selv spørsmålet om HVORFOR du vil ha han tilbake? Er det kun for å få det som du vil her og nå, eller finnes det en bedre og mer rasjonell årsak? Anonymkode: c767f...8e2 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #19 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi aner ingenting om hvor lenge dere har vært sammen, hvordan dere oppfører dere mot hverandre, om det er du som er umoden eller om det tvert i mot er han som er kravstor. Det du beskriver kan både passe inn med at han er voldelig og tyrannisk og du tilpasser deg han, og med at han er den voksne og ansvarlige, mens du er den umodne som ikke ser andre enn deg selv. En enkel test er om mennesker pleier å sverme rundt deg, og stadig vil ha deg i livet sitt, eller om de pleier å gå lei av deg og dra seg vekk. Dersom det er det siste... Han sier han er lei av oppførselen din. Du sier at du kan «være sur og kvass». Det er lett å innse at det er en kjip ting. Men man må se forbi dette. En umoden person vil tenke at «det å være sur og kvass» er dårlig, og at «det å ringe noen fordi hjertet holder på å eksplodere» er en fin ting. En moden person vil se at begge deler har én ting til felles; det handler om deg og dine følelser. I et forhold må begges behov bli ivaretatt, ikke bare den enes. Dersom den ene ikke evner å se den andres behov, ikke evner å lytte, forstå eller hensynta, så vil man før eller siden slite ut den andre. Still deg selv spørsmålet om HVORFOR du vil ha han tilbake? Er det kun for å få det som du vil her og nå, eller finnes det en bedre og mer rasjonell årsak? Anonymkode: c767f...8e2 Wow, takk for et veldig bra svar! Gode spørsmål du stiller. Vel, vi har vært sammen i 3 år. Første delen av forholdet var fantastisk. Så begynte det å rakne. Eller, det gikk aldri framover. Alt var på stedet hvil. Det frustrerte meg og jeg var nok litt anklagende mot ham; type at jeg spurte, gjerne sint i en krangel «hvorfor ønsker du ikke en framtid med meg???» I stedet for å ta det opp på en fin måte. Vi er på helt forskjellige steder i livet. Han er eldre, har barn, vært gift osv. Jeg er barnløs, ugift... har alltid tenkt jeg ønsket dette, og alltid tenkt at han kan gi meg det. Eller, ikke barn. Han vil ikke ha. Og det er greit, jeg er uansett ikke der lenger pga alder og (mangel på) overskudd. Han ble lei min konstante nagging om at han ikke brydde seg (som han jo egentlig gjorde, bare at jeg ødela det med min oppførsel), og det siste som skjedde var at jeg ble sur da han ikke ringte meg da han skulle forrige helg. Anklagde ham igjen for å ikke bry seg og ba ham så finne ut av hva han egentlig ville, om han ønsket dette forholdet, for det føltes ikke sånn. Han sa det var greit og vi la på. Han sendte meg en melding på kvelden som jeg aldri svarte på. Fordi jeg var sint. Irritert. Starta uka utrolig irritert og sint på ham. Gikk over til å være lei meg. Klump i magen og hjertet konstant. Toppet seg i går og ringte ham og ja, resten står i åpningsinnlegget. Anonymkode: 38658...2d0
CorvusCorax Skrevet 20. juni 2021 #20 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 19.6.2021 den 18.48): Bare pass på at han ikke sørget for å være singel da han dro på ferie, så han kan "kose seg". Og så hadde han planlagt å ombestemme seg når han kommer hjem. Og derfor vil han ikke at noen skal vite noe, for da blir det så mye styr. Anonymkode: 71b86...feb Det er jo hun som er på ferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå