AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Har en person som jeg traff for 3 år siden. Vi begge er opptatt på hver vår kant. Vi krysset aldri en grense fysisk, jeg tenker at vi ikke gjorde det emosjonelt heller. Problemet er at jeg falt så hardt for han, at nå er det 1 år siden jeg så han sist men tenker ofte på han. Han er spøkelset jeg tenker på. Jeg oppdaget ved en tilfeldighet at det var en ny adresse registrert på tlf nr hans, og antok at han nå var blitt singel. Min første tanke var å kontakte han. Ble sjokkert og skremt over disse tankene, jeg er fortsatt i et forhold. Jeg kjenner at jeg er frustrert. Når skal disse følelsene gå over? Anonymkode: 078c8...457
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 De forsvinner ikke før du slutter å mate dem. Anonymkode: 619a9...12b 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Når skal disse følelsene gå over? Det kommer jo helt an på deg. Riktig fremgangsmåte er; 1. Finne ut hva ville ditt forbilde gjort dersom hun var i dine sko? 2. Gjør det! Anonymkode: 2b278...d9b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #4 Skrevet 19. juni 2021 Redd det er er symptom på at jeg hangler meg igjennom ekteskapet mitt. Og tenker at både mannen og jeg fortjener bedre. Anonymkode: 078c8...457
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #5 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Redd det er er symptom på at jeg hangler meg igjennom ekteskapet mitt. Og tenker at både mannen og jeg fortjener bedre. Anonymkode: 078c8...457 Igjen, du må jo ta tak. Anonymkode: 2b278...d9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå