AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #41 Skrevet 19. juni 2021 Hadde ikke hatt problemer om mannen min ville på guttetur til Amsterdam. Flott by. Jeg hadde ikke trengt å høre om de dro på strippeklubb. Men det betyr ikke at jeg hadde klikket, eller trodd han var utro om han dro. Har bare ikke behov for å høre aaalt de gjør. Jeg stoler på mannen min, og på vennene han omgås. Hadde jeg vært deg ville jeg vært mer bekymret for hvilke bekjentskaper mannen til mitt kommende barn bruker tiden sin på. Om mannen jeg skulle ha barn med hang med personer som brukte dop hadde jeg løpt. Eller, jeg hadde ikke valgt å bli gravid med en slik mann. Du har valgt, så nå må du faktisk bare håndtere det. Anonymkode: 3a65f...995 10
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #42 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Be han bli hjemme. Ellers kutt ham ut. Hadde aldri giddet en guttunge som lar seg styre av kompiser. Det er dessuten tydelig at du ikke stoler på ham: Først skriver du at du ikke stoler på han og så nederst at du stoler på han…Er du i tvil er du ikke i tvil. Anonymkode: bee9e...cf5 Men du hadde likt en tøffel som lyder damens minste vink istedenfor, skjønner jeg😂 Anonymkode: 232a3...ea3 8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #43 Skrevet 19. juni 2021 Det er jo ikke Amsterdam som er problematisk, men Amsterdam + guttegjengen som liker fest og dop. Hadde ikke vært blid om min mann dro på en slik tur. Anonymkode: 77acc...9e4 7
Almando Skrevet 19. juni 2021 #44 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Anonymkode: 043a8...d25 Selvsagt vil ingen av mennene som har vært der innrømme at de har brukt dop, kjøpt sex og lignende. De færreste er ærlig om noe slikt. 2
Almando Skrevet 19. juni 2021 #45 Skrevet 19. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Du trenger psykologisk hjelp. Du snakker ned, og generaliserer menn så til de grader. Du må gjerne holde deg unna menn, men å snakke ned 50% av befolkningen på den måten du gjør. Ikke alle menn (eller damer) er apekatter kun styrt av av pikken. Du derimot er veldig styrt og preget av din erfaring med menn, men du sitter ikke på sannheten. Husk det. Og husk å skaff hjelp Anonymkode: b2a20...a05 Jeg søker ikke hjelp for noe jeg ikke anser som et problem. Du overdriver voldsomt. Om du mener det jeg skriver er tullete så kan du ignorere meg (det er mulig å ignorere medlemmer her inne). Endret 19. juni 2021 av Almando 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #46 Skrevet 19. juni 2021 Off topic, men kan man reise til Amsterdam nå uten karantene eller noe? Anonymkode: c8436...56b 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #47 Skrevet 19. juni 2021 Jeg hadde hatt null problem om min mann skulle på guttetur til Amsterdam. Jeg kjenner jo ham og kompisene hans og hadde hatt ingen betenkeligheter med det. Om du føler at du ikke kan stole på samboeren din er det jo det som er det store problemet, ikke en tur til Amsterdam. Anonymkode: 6649a...065 6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #48 Skrevet 19. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Off topic, men kan man reise til Amsterdam nå uten karantene eller noe? Anonymkode: c8436...56b Fra 5. juli frarådes ikke lenger unødvendige reiser innen EØS/Schengen. Men de skal jo uansett mest sannsynlig ikke dra i dag, man pleier jo å planlegge slike turer god vei i forkant Anonymkode: 6649a...065
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #49 Skrevet 19. juni 2021 Jeg spurte mannen min hva menn gjør når de drar på guttetur til Amsterdam? Røyke, Red Light District og drekka. Anonymkode: cae6d...31a 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #50 Skrevet 19. juni 2021 Åh, fyttikatta. Hadde jeg vært typen din, så hadde jeg bevisst vært utro. Uansett, hva er så galt med utroskap? Det er bare sex. Anonymkode: 68c44...360 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #51 Skrevet 19. juni 2021 Hvem planlegger utenlandstur i disse dager? Anonymkode: 08e0c...ba3 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #52 Skrevet 19. juni 2021 Skjønner ts godt. Amsterdam = hasj og horehus. Anonymkode: 2bfd8...fd5 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #53 Skrevet 19. juni 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem planlegger utenlandstur i disse dager? Anonymkode: 08e0c...ba3 Jeg vil tro ganske mange? Nå som det har vært stengt så lenge og land begynner å åpne opp vil jeg tro mange er godt i gang med å planlegge utenlandsturer fra høsten og utover Anonymkode: 6649a...065 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #54 Skrevet 19. juni 2021 Uff, vet om flere som tester horer på guttetur i Amsterdam for første gang. «Guttastemning» Anonymkode: 69cbb...546 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #55 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Be han bli hjemme. Ellers kutt ham ut. Hadde aldri giddet en guttunge som lar seg styre av kompiser. Det er dessuten tydelig at du ikke stoler på ham: Først skriver du at du ikke stoler på han og så nederst at du stoler på han…Er du i tvil er du ikke i tvil. Anonymkode: bee9e...cf5 This Anonymkode: a7cff...b89 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #56 Skrevet 19. juni 2021 Om dama mi hadde gått gravid hadde jeg aldri dratt på guttetur til Amsterdam. Å gjøre noe slikt…da mangler du noe. Anonymkode: 40a1a...9f2 13
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #57 Skrevet 19. juni 2021 Hannah80 skrev (4 timer siden): Mannfolk? Jeg har vært to ganger på jentetur til Amsterdam. Hva er det som er så ille med Amsterdam? Ingenting. Tulipaner og deilige pannekaker 🥰🌷 Anonymkode: a7cff...b89 2
veronicalake Skrevet 19. juni 2021 #58 Skrevet 19. juni 2021 Oi, dette hadde jeg ikke godtatt. Det burde være en selvfølge for en voksen mann med en gravid kjæreste at han ikke drar på en sånn type tur. Eller, jeg vil omformulere det til at det burde være en selvfølge for alle voksne og oppegående menn uansett sivil status at man ikke drar på sånne type turer. Akkurat sånne ting er jeg ganske kjapp på å avklare i forhold, og forteller mitt synspunkt på det. Om jeg merker at en mann har helt annet synspunkt enn meg, så er det sannsynligvis en mann jeg ikke ønsker å involvere meg med, da vi har vidt forskjellige menneskesyn. Om han ønsker å kunne dra på slike turer, så er han sikkert ikke interessert i å være sammen med noen som meg heller, så veldig greit å snakke om sånt ganske tidlig. Jeg føler virkelig med deg TS, er selv gravid, og hadde følt det helt håpløst i din situasjon. Jeg ville i alle fall virkelig fortalt han hva jeg følte om dette, og om han ikke tok noe hensyn til det, så ville jeg faktisk vurdert å gå fra han. Håper han tar til fornuften, og tar hensyn til følelsene dine. Du bærer jo frem barnet hans, og det bør telle uendelig mye mer enn hva kameratene hans sier og gjør. Det fortjener du. Lykke til ❤️ 9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #59 Skrevet 19. juni 2021 Din samboer høres ut som min x, som forøvrig venter barn med dama si. Ekke det at det sikkert er han, for er nok mange som han. Men det er nå en gang sånn at man kan ikke bestemme over partnerne sine. Skjønner det er kjempe vanskelig. Men du har ingen rett til å bestemme over han selvom dere er sammen og venter barn. Det ble slutt mellom meg og min x fordi jeg klarte ikke akseptere hans valg da jeg skjønte at dopet var ikke så historie som han først påsto . Så jeg kuttet han ut av livet mitt. Du er jo bunnet til han uansett hvordan det går med dere. Men ingen kan eie et annet menneske. Man må finne noen man har like verdier med, akseptere forskjellene eller gå videre. Anonymkode: d6ddf...95b 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #60 Skrevet 19. juni 2021 Amsterdam er en sykt kul by å dra på tur i, og det helt uten både horer og hasj. Jeg har vært der på jentetur en gang og firmatur en gang, og ingen gikk for horer eller hasj noen av gangene. Vi var innom red light distrikt for å se da.. det er det tristeste jeg har sett i mitt liv, og de gutta vi var sammen med på tur har ikke snakket om annet enn hvor forferdelige skjebner det er i det området. Vi donerte den kveldens drikkepenger til en organisasjon som støttet de jentene og ga dem helsehjelp etc. Husker ikke hva den heter, er snart ti år siden, men de var veldig synlige i området. Heldigvis! Jeg tenker at problemet her overhodet ikke er Amsterdam, men at du venter barn med en mann du ikke stoler på. Noe som er trist! Dere må snakke sammen, og gjerne kanskje sammen med noen profesjonelle som kan hjelpe dere på rett kurs før livet snart blir snudd på hodet! Anonymkode: 94241...b3f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå