AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #61 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Amsterdam er en sykt kul by å dra på tur i, og det helt uten både horer og hasj. Jeg har vært der på jentetur en gang og firmatur en gang, og ingen gikk for horer eller hasj noen av gangene. Vi var innom red light distrikt for å se da.. det er det tristeste jeg har sett i mitt liv, og de gutta vi var sammen med på tur har ikke snakket om annet enn hvor forferdelige skjebner det er i det området. Vi donerte den kveldens drikkepenger til en organisasjon som støttet de jentene og ga dem helsehjelp etc. Husker ikke hva den heter, er snart ti år siden, men de var veldig synlige i området. Heldigvis! Jeg tenker at problemet her overhodet ikke er Amsterdam, men at du venter barn med en mann du ikke stoler på. Noe som er trist! Dere må snakke sammen, og gjerne kanskje sammen med noen profesjonelle som kan hjelpe dere på rett kurs før livet snart blir snudd på hodet! Anonymkode: 94241...b3f Ja...for du tror at mannen til ts og kompisene hans drar til Amsterdam for å besøke Anne Frank-huset...? Anonymkode: a7cff...b89 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #62 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja...for du tror at mannen til ts og kompisene hans drar til Amsterdam for å besøke Anne Frank-huset...? Anonymkode: a7cff...b89 Du vet det finnes mellomting mellom Anne Frank huset og horer, sant? Anonymkode: 94241...b3f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 19. juni 2021 #63 Del Skrevet 19. juni 2021 Almando skrev (7 timer siden): Alle menn er utro når de får sjansen (med en kvinne de syns er attraktiv, skal mye til for at en mann ikke synes at en kvinne er pen). Handler ikke om å være typen til det, det handler om mannlig biologi. Altså... Du må jo være mer eller mindre "hjerneskadet", om det faktisk tror på egen påstand... Amsterdam er en veldig fin by. Javvist er det horer og dop der, men det er det vel i alle Norges byer også. Du må vel stole såpass på han at du tør slippe han ut døren hjemme, vel? Dere har jo valgt å få barn sammen, lizm Strippeklubb er forresten super kleine og tÆcky greier, og de fleste menn som har vært med på sånne "gutte-greier" blir vel generelt sett bare mer forelsket og kynyttet til egne partnere etter å lidd seg gjennom noe sånt... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #64 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! Jeg skriver dette her, fordi jeg er gravid og vet ikke helt om jeg overreagerer pga hormoner eller om dette faktisk er litt ugreit. Saken er den at samboeren min skal til Amsterdam med en gjeng venner og jeg merker jeg synes det er så utrolig ubehagelig! Hadde det vært London eller noe annet hadde jeg ikke reagert sånn. Samboeren min drev med partydop på fest før vi møttes, men har sluttet med det. Men klarer likevel ikke å stole helt på at han ikke blir fristet, når jeg vet at flere av vennene hans fremdeles driver med det og sikkert kommer til å ta det der nede? I tillegg så sliter jeg generelt litt med tillit fordi jeg har opplevd utroskap med tidligere kjærester. Vet også at denne gjengen er glad i å dra på strippeklubb og det blir jo GARANTERT sånne ting på denne turen. Overreagerer jeg eller hva synes dere? Må forresten si at samboeren min er veldig snill og at jeg egentlig stoler veldig på han, men ja..:( Anonymkode: 5d347...380 Hadde jeg aldri aldri i mitt liv funnet meg i. Dere kvinner som aksepterer sånt ødelegger for oss andre. Hvorfor i svarte H skal han på guttetur, hygge seg og pleie egoet, når du sitter der gravid og kan ikke ta deg et stakkars glass en gang. Du har kun i vente å bli stor og tjukk, tung i kroppen, muligens bekken løsning og en hel haug av restriksjoner på hva du ikke kan spise/ drikke. Alt for å presse ut avkommet hans i ulidelige smerter,mens han kan sitte chill på siden og bare se på. Fy fader hva noen av dere finner dere i. Hadde følt meg som et dumt naut hvis samboer bare trodde det var greit å dra på en slik tur. Jeg fatter ikke at det går Ann!!!!!! Anonymkode: 6733c...fd1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #65 Del Skrevet 19. juni 2021 veronicalake skrev (1 time siden): Oi, dette hadde jeg ikke godtatt. Det burde være en selvfølge for en voksen mann med en gravid kjæreste at han ikke drar på en sånn type tur. Eller, jeg vil omformulere det til at det burde være en selvfølge for alle voksne og oppegående menn uansett sivil status at man ikke drar på sånne type turer. Akkurat sånne ting er jeg ganske kjapp på å avklare i forhold, og forteller mitt synspunkt på det. Om jeg merker at en mann har helt annet synspunkt enn meg, så er det sannsynligvis en mann jeg ikke ønsker å involvere meg med, da vi har vidt forskjellige menneskesyn. Om han ønsker å kunne dra på slike turer, så er han sikkert ikke interessert i å være sammen med noen som meg heller, så veldig greit å snakke om sånt ganske tidlig. Jeg føler virkelig med deg TS, er selv gravid, og hadde følt det helt håpløst i din situasjon. Jeg ville i alle fall virkelig fortalt han hva jeg følte om dette, og om han ikke tok noe hensyn til det, så ville jeg faktisk vurdert å gå fra han. Håper han tar til fornuften, og tar hensyn til følelsene dine. Du bærer jo frem barnet hans, og det bør telle uendelig mye mer enn hva kameratene hans sier og gjør. Det fortjener du. Lykke til ❤️ Så hjertens enig. Bra sagt! Anonymkode: 6733c...fd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #66 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde jeg aldri aldri i mitt liv funnet meg i. Dere kvinner som aksepterer sånt ødelegger for oss andre. Hvorfor i svarte H skal han på guttetur, hygge seg og pleie egoet, når du sitter der gravid og kan ikke ta deg et stakkars glass en gang. Du har kun i vente å bli stor og tjukk, tung i kroppen, muligens bekken løsning og en hel haug av restriksjoner på hva du ikke kan spise/ drikke. Alt for å presse ut avkommet hans i ulidelige smerter,mens han kan sitte chill på siden og bare se på. Fy fader hva noen av dere finner dere i. Hadde følt meg som et dumt naut hvis samboer bare trodde det var greit å dra på en slik tur. Jeg fatter ikke at det går Ann!!!!!! Anonymkode: 6733c...fd1 Herregud for noe bullshit. Anonymkode: 2c403...e94 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #67 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde jeg aldri aldri i mitt liv funnet meg i. Dere kvinner som aksepterer sånt ødelegger for oss andre. Hvorfor i svarte H skal han på guttetur, hygge seg og pleie egoet, når du sitter der gravid og kan ikke ta deg et stakkars glass en gang. Du har kun i vente å bli stor og tjukk, tung i kroppen, muligens bekken løsning og en hel haug av restriksjoner på hva du ikke kan spise/ drikke. Alt for å presse ut avkommet hans i ulidelige smerter,mens han kan sitte chill på siden og bare se på. Fy fader hva noen av dere finner dere i. Hadde følt meg som et dumt naut hvis samboer bare trodde det var greit å dra på en slik tur. Jeg fatter ikke at det går Ann!!!!!! Anonymkode: 6733c...fd1 Jeg var på jentetur i Amsterdam når jeg var gravid med førstemann, så jeg ser ikke helt hvorfor han ikke skulle fått lov til det samme. Nå er vennegjengen til samboeren min elendig til å planlegge turer, så de kom seg bare til Gøteborg den gangen og til Finnmark på fisketur (🙈😂) denne gangen. Håper de blir bedre på å finne kule turmål når pandemien er over! Jeg kommer nemlig ikke til å kutte jenteturene! Anonymkode: 94241...b3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #68 Del Skrevet 20. juni 2021 veronicalake skrev (10 timer siden): Det burde være en selvfølge for en voksen mann med en gravid kjæreste at han ikke drar på en sånn type tur. Eller, jeg vil omformulere det til at det burde være en selvfølge for alle voksne og oppegående menn uansett sivil status at man ikke drar på sånne type turer Hva er «sånn type tur»? Guttetur? Hva med jentetur? Er det gutteturer som konsept som er feil, eller kan man dra på guttetur i ødemarken? Er det bare noen storbyer som er utelukket, eller alle? Anonymkode: f5154...def 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronicalake Skrevet 20. juni 2021 #69 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er «sånn type tur»? Guttetur? Hva med jentetur? Er det gutteturer som konsept som er feil, eller kan man dra på guttetur i ødemarken? Er det bare noen storbyer som er utelukket, eller alle? Anonymkode: f5154...def Nå skriver jo TS at gjengen samboeren skal dra med garantert kommer til å dra på strippeklubb, når de da i tillegg velger å dra til Amsterdam, så skjønner man jo hva som kommer til å skje. Med "sånne turer" mener jeg å dra med en suspekt gjeng til steder som er kjent for prostitusjon, narkotika og strippebarer. Å dra på tur med kameratene for å stå på ski f.eks. er selvfølgelig helt innafor. Man kjenner vel ofte til hva slags typer kameratene er også, så det kommer jo an på hva slags type menn det er. Eller, om det er voksne menn, eller umodne gutter kan man vel heller si. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 20. juni 2021 #70 Del Skrevet 20. juni 2021 (endret) Beeblebrox skrev (11 timer siden): Altså... Du må jo være mer eller mindre "hjerneskadet", om det faktisk tror på egen påstand... Amsterdam er en veldig fin by. Javvist er det horer og dop der, men det er det vel i alle Norges byer også. Du må vel stole såpass på han at du tør slippe han ut døren hjemme, vel? Dere har jo valgt å få barn sammen, lizm Strippeklubb er forresten super kleine og tÆcky greier, og de fleste menn som har vært med på sånne "gutte-greier" blir vel generelt sett bare mer forelsket og kynyttet til egne partnere etter å lidd seg gjennom noe sånt... Og du mener at jeg er "hjerneskadet"? Din påstand er verre enn min. Føle seg mer knyttet til partneren sin etter å ha sett på og blitt befølt av deilige damer? Dummeste jeg har hørt... Jeg er kjent med Amsterdam. Det er en fin by. Det er ikke jeg som er trådstarter, jeg har av åpenbare grunner ikke mann og heller ikke barn med en mann. Endret 20. juni 2021 av Almando Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #71 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvem planlegger utenlandstur i disse dager? Anonymkode: 08e0c...ba3 Halve Norge Anonymkode: 86e70...511 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 20. juni 2021 #72 Del Skrevet 20. juni 2021 Almando skrev (6 timer siden): Og du mener at jeg er "hjerneskadet"? Din påstand er verre enn min. Føle seg mer knyttet til partneren sin etter å ha sett på og blitt befølt av deilige damer? Dummeste jeg har hørt... Jeg er kjent med Amsterdam. Det er en fin by. Det er ikke jeg som er trådstarter, jeg har av åpenbare grunner ikke mann og heller ikke barn med en mann. "Hjerneskadet" var vel kanskje å ta litt hard i men... Litt "enkel", eller "spesiell" da, kanskje Høyst sannsynlig så har du vel adresse i under-ei-brugate 2b, men kan jo ikke helt utelukke miljøskade heller Kanskje en salig kombinasjon av alle. 🧐 Mtp. "skildring" av strippeklubb, forståelse av det å ha en partner og "biologi" - tviler jeg på at du noen gang har satt fot på et slikt sted, eller vært i noe ordentlig forhold. At du ikke har mann, eller "barn med mann" kan jeg være enig i at har sine helt åpenbare grunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 20. juni 2021 #73 Del Skrevet 20. juni 2021 Beeblebrox skrev (2 timer siden): "Hjerneskadet" var vel kanskje å ta litt hard i men... Litt "enkel", eller "spesiell" da, kanskje Høyst sannsynlig så har du vel adresse i under-ei-brugate 2b, men kan jo ikke helt utelukke miljøskade heller Kanskje en salig kombinasjon av alle. 🧐 Mtp. "skildring" av strippeklubb, forståelse av det å ha en partner og "biologi" - tviler jeg på at du noen gang har satt fot på et slikt sted, eller vært i noe ordentlig forhold. At du ikke har mann, eller "barn med mann" kan jeg være enig i at har sine helt åpenbare grunner Her var alt feil. Men hva kan en forvente av en mann. 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 20. juni 2021 #74 Del Skrevet 20. juni 2021 Almando skrev (2 timer siden): Her var alt feil. Men hva kan en forvente av en mann. 😂 Veldig interessant! Hva er det som er feil? Bor du ikkje under bru, ikke er "spesiell/enkel", miljøskadet, har vært på strippeklubb, vørri i (minst) ett seriøst og ordentlig forhold, at "deilige/attraktive" damer på strippeklubber som "beføler" en er helt uimotståelige, at alle menn er utro om de får sjansen, og at du er klØppær på "biologi"??? KG er ett fantastisk sted, altså. Finnes ingen øvre grense på "spesiell" her tydeligvis😂 troll eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 20. juni 2021 #75 Del Skrevet 20. juni 2021 Beeblebrox skrev (2 minutter siden): Veldig interessant! Hva er det som er feil? Bor du ikkje under bru, ikke er "spesiell/enkel", miljøskadet, har vært på strippeklubb, vørri i (minst) ett seriøst og ordentlig forhold, at "deilige/attraktive" damer på strippeklubber som "beføler" en er helt uimotståelige, at alle menn er utro om de får sjansen, og at du er klØppær på "biologi"??? KG er ett fantastisk sted, altså. Finnes ingen øvre grense på "spesiell" her tydeligvis😂 troll eller ei Du bryr deg ikke, så har ikke tenkt å svare. Men jeg troller ikke, mener alt jeg skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 20. juni 2021 #76 Del Skrevet 20. juni 2021 Almando skrev (1 minutt siden): Du bryr deg ikke, så har ikke tenkt å svare. Men jeg troller ikke, mener alt jeg skriver. Jeg bryr meg! Jeg har vanskelig for å tro at du ikke troller, men det er en annen sak. Det er jo spennende å høre hvordan folk ende opp med ett så skjevt og virkelighetsfjernt bilde av "tingenes tilstand". Jeg er faktisk oppriktig nyfiken ? Hva skjedde, og hvordan endte du opp med et så fjernt syn på ting? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niek79 Skrevet 20. juni 2021 #77 Del Skrevet 20. juni 2021 Rimelig spesielt at du velger å få barn med en mann du ikke har tillit til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #78 Del Skrevet 20. juni 2021 11 minutter siden, Beeblebrox said: Jeg bryr meg! Jeg har vanskelig for å tro at du ikke troller, men det er en annen sak. Det er jo spennende å høre hvordan folk ende opp med ett så skjevt og virkelighetsfjernt bilde av "tingenes tilstand". Jeg er faktisk oppriktig nyfiken ? Hva skjedde, og hvordan endte du opp med et så fjernt syn på ting? Kort fortalt, hun hadde daddy issues som ungdom, "chattet" og mer med gifte menn, ble bitter på alle menn, siden de mennene hun omgikk var dårlige menn. Nå tror hun at det ikke finnes gode menn der ute, og at alle menn er utro og sexsvin. Ifølge henne er mannen min utro og lyver til meg om alt mulig:) Anonymkode: 5df15...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin666 Skrevet 20. juni 2021 #79 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 19.6.2021 den 15.28): Vet også at denne gjengen er glad i å dra på strippeklubb og det blir jo GARANTERT sånne ting Dårlig meg strippeklubber i Amsterdam. Forøvrig er det like mye horer og dop i London og andre storbyer så klarer ikke helt å forstå hvor det er noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin666 Skrevet 20. juni 2021 #80 Del Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 19.6.2021 den 23.22): gutta vi var sammen med på tur har ikke snakket om annet enn hvor forferdelige skjebner det er i det området For damer så gjør de selvfølgelig det. Hvor naiv går det an å være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå