Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skriver dette her, fordi jeg er gravid og vet ikke helt om jeg overreagerer pga hormoner eller om dette faktisk er litt ugreit.

Saken er den at samboeren min skal til Amsterdam med en gjeng venner og jeg merker jeg synes det er så utrolig ubehagelig! Hadde det vært London eller noe annet hadde jeg ikke reagert sånn. Samboeren min drev med partydop på fest før vi møttes, men har sluttet med det. Men klarer likevel ikke å stole helt på at han ikke blir fristet, når jeg vet at flere av vennene hans fremdeles driver med det og sikkert kommer til å ta det der nede? I tillegg så sliter jeg generelt litt med tillit fordi jeg har opplevd utroskap med tidligere kjærester. Vet også at denne gjengen er glad i å dra på strippeklubb og det blir jo GARANTERT sånne ting på denne turen. Overreagerer jeg eller hva synes dere? Må forresten si at samboeren min er veldig snill og at jeg egentlig stoler veldig på han, men ja..:(

Anonymkode: 5d347...380

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt. Det kommer til å skje masse ting på den turen som du ikke kommer til å få vite om eller like.

Anonymkode: fa5f1...0a3

• Liker 33
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Finn ut om det er ok for deg at de drar dit for å se på damer, stripping, sexarbeidere og fylla. Finn så ut sammen med din samboer om det er bra for forholdet at han reiser. 

Er han 100% ærlig med hva han skal der nede så kan du/dere forholde dere til det. 

AnonymBruker
Skrevet

En annen kjæreste har vært utro mot deg, ikke denne. Han du er i lag med idag kan ikke lide fordi en annen var dust.

Jeg skjønner godt at du er redd, men denne kjæresten har ikke gjort noe, så da må du velge å stole på han, hvis ikke vil forholdet bli veldig, veldig tøft. Og når det kommer barn til også, vil dere stortsett gjøre ting hver for dere, og da kan ikke du sitte hjemme å beskylde og være redd. Han må kunne nyte egentiden sin på lik linje som deg.

Anonymkode: adf99...0d2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Amsterdam ja, er vel en grunn til at gutta vil dit på guttetur. Men det trenger på ingen måte bety at han vil være utro mot deg hvertfall. Men må si jeg forstår at du ikke er superhappy for det, spesielt siden du sitter der gravid alene når han er på hurratur. Det går nok bra, men jeg forstår deg ❤️

Anonymkode: d6175...1f6

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En annen kjæreste har vært utro mot deg, ikke denne. Han du er i lag med idag kan ikke lide fordi en annen var dust.

Jeg skjønner godt at du er redd, men denne kjæresten har ikke gjort noe, så da må du velge å stole på han, hvis ikke vil forholdet bli veldig, veldig tøft. Og når det kommer barn til også, vil dere stortsett gjøre ting hver for dere, og da kan ikke du sitte hjemme å beskylde og være redd. Han må kunne nyte egentiden sin på lik linje som deg.

Anonymkode: adf99...0d2

Jeg er helt enig i det du skriver her, og er vanligvis veldig opptatt av at vi stoler på hverandre og kan gjøre ting hver for oss. Men det er akkurat det at det er en festetur til Amsterdam med mennesker jeg vet er veldig glad i dop og stripping osv., nei jeg synes bare dette er skikkelig vanskelig..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hei! Jeg skriver dette her, fordi jeg er gravid og vet ikke helt om jeg overreagerer pga hormoner eller om dette faktisk er litt ugreit.

Saken er den at samboeren min skal til Amsterdam med en gjeng venner og jeg merker jeg synes det er så utrolig ubehagelig! Hadde det vært London eller noe annet hadde jeg ikke reagert sånn. Samboeren min drev med partydop på fest før vi møttes, men har sluttet med det. Men klarer likevel ikke å stole helt på at han ikke blir fristet, når jeg vet at flere av vennene hans fremdeles driver med det og sikkert kommer til å ta det der nede? I tillegg så sliter jeg generelt litt med tillit fordi jeg har opplevd utroskap med tidligere kjærester. Vet også at denne gjengen er glad i å dra på strippeklubb og det blir jo GARANTERT sånne ting på denne turen. Overreagerer jeg eller hva synes dere? Må forresten si at samboeren min er veldig snill og at jeg egentlig stoler veldig på han, men ja..:(

Be han bli hjemme. Ellers kutt ham ut.

Hadde aldri giddet en guttunge som lar seg styre av kompiser. Det er dessuten tydelig at du ikke stoler på ham: Først skriver du at du ikke stoler på han og så nederst at du stoler på han…Er du i tvil er du ikke i tvil.

Anonymkode: bee9e...cf5

• Liker 20
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er helt enig i det du skriver her, og er vanligvis veldig opptatt av at vi stoler på hverandre og kan gjøre ting hver for oss. Men det er akkurat det at det er en festetur til Amsterdam med mennesker jeg vet er veldig glad i dop og stripping osv., nei jeg synes bare dette er skikkelig vanskelig..

I dette tilfellet blir din tillit til han bare en beskyttelse fra sannheten. Det blir nok både dop og damer på disse gutta, men du kan så klart gjemme deg bak tilliten og late som om det ikke skjer. Han har nok allerede bestemt seg for hva han skal gjøre og hvor mye han skal kose seg, det som er trist er at du kan ikke gjøre noe med det. 

Kjenner jeg ble skikkelig lei meg på dine vegne nå. 

Endret av Almando
  • Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
Almando skrev (3 minutter siden):

I dette tilfellet blir din tillit til han bare en beskyttelse fra sannheten. Det blir nok både dop og damer på disse gutta, men du kan så klart gjemme deg bak tilliten og late som om det ikke skjer. Han har nok allerede bestemt seg for hva han skal gjøre og hvor mye han skal kose seg, det som er trist er at du kan ikke gjøre noe med det. 

Hva gir det deg å fordømme alle menn slik du gjør i alle dine innlegg ? 

Du er per i dag den giftigste mannehateren på Kvinneguiden. 

Anonymkode: 3efb6...d17

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Fanken så mange håpløse menn det er der ute. Guttetur til Amsterdam er to ting; stripping og dop. Og med gravid kjæreste…

Ikke Finn deg i det, ts. Ett sted får grensa gå!

Anonymkode: 0f539...ebc

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du det er guttetur akkurat dit?

Anonymkode: 0f539...ebc

• Liker 13
Skrevet

Åpenbare grunner til det i dette tilfellet. Trådstarter er gravid og hormonell, mens typen planlegger guttetur til Amsterdam. Du tror virkelig at en voksen mann reiser til Amsterdam med gutta for å gå på museum og se på tulipaner? Er du virkelig så naiv? 

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer ikke. Jeg har en kjæreste som ikke er interessert i Amsterdam-guttetur med red light district, pluss pluss. Det var faktisk viktig for meg. Orket ikke en sånn stereotypisk guttetur-fyr. Stoler du på ham? Det er jo det viktigste. Og så må dere snakke om hva som er greit og ikke greit - det er jo felles for alle forhold. Man setter standardene sammen, så her kan du ikke dilte etter andre. Det er jo f.eks. veldig typisk å røyke der nede - det har jeg gjort også, så her er det nok en del dere bør snakke om.

Anonymkode: 0bd94...aa2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at man må stole på hverandre. 

Er man tilbøyelig til å gjøre noe slikt, så gjør man det før eller senere uansett. Det å få forbud tredd ned over hodet gjør bare fristelsene større. 

Om jeg må begynne å sette regler, blande meg i hans valg, og føler det han gjøre er på kompromiss med hva jeg er komfortabel med, så ville jeg nok valgt brudd ført som sist. 

Anonymkode: 86e70...511

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Almando skrev (13 minutter siden):

Åpenbare grunner til det i dette tilfellet. Trådstarter er gravid og hormonell, mens typen planlegger guttetur til Amsterdam. Du tror virkelig at en voksen mann reiser til Amsterdam med gutta for å gå på museum og se på tulipaner? Er du virkelig så naiv? 

Det gjelder ikke bare dette innlegget. Alt du skriver er hatsnakk mot menn, ikke noe annet. 

Og jo, menn kan fint dra på museum og oppleve annet kulturelt også. 

Jeg kan ikke svare hva samboer til ts kommer til å gjøre, det kan ikke du heller. Selv om du tror det. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det gjelder ikke bare dette innlegget. Alt du skriver er hatsnakk mot menn, ikke noe annet. 

Og jo, menn kan fint dra på museum og oppleve annet kulturelt også. 

Jeg kan ikke svare hva samboer til ts kommer til å gjøre, det kan ikke du heller. Selv om du tror det. 

Det er ikke hatsnakk. Det er virkelighet. 

Nei, menn reiser ikke til Amsterdam på guttetur for å gå på museum. Eneste "kulturen" de bryr seg om der er Red Light District. 

Jeg kan tro hva jeg vil, og du provoseres kun av det jeg skriver fordi du vet jeg har rett, eller at det treffer din virkelighet. Kanskje typen din har vært utro eller noe. Det er faktisk ikke min feil, er du som ble sammen med han. 

Endret av Almando
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Du valgte fyren. Regner med det ikke kom som en overraskelse nå at han liker dop og damer. 

Anonymkode: 22a80...3c8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

hadde dumpa dama om ho ikke godtok det :fnise:

Anonymkode: 5ce43...d00

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ts du bør absolutt snakke med typen din om dette.

Vi kjenner han ikke, så vi aner ikke om han er typen til å være utro, men varsellampene lyser når han skal på guttetur med fest/dop gjengen sin som kun skal feste å gå på strippeklubb. Han blir selvfølgelig ikke sittende på hotellrommet. 

Spørsmålet er om du syns det er greit at han går på strippeklubb for eksempel? Det betyr ikke at han skal være utro med noen, men kun delta på festen om du skjønner? 

Men jeg personlig hadde ikke likt det. Jeg stoler på mannen min men jeg hadde følt at han faktisk ikke trenger å dra på en slik tur når han er med meg (og hvertfall mens jeg var gravid). Han kan kose seg med guttene ved mange anledninger men ikke på party tur til Amsterdam som faktisk er kjent for fest og moro 🙈

Anonymkode: b5b0a...f03

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

hadde dumpa dama om ho ikke godtok det :fnise:

Anonymkode: 5ce43...d00

Viktigere for deg å dra på red light district enn    at barnet ditt får vokse opp sammen med mor og far?

Anonymkode: fa5f1...0a3

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...