AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Håper noen har peiling! Jeg er idag 6 dpo, og har siste dagene hatt litt brunlig utflod. Dette er ikke helt uvanlig for å være meg. Har opplevd dette i tidligere sykluser. Har vært hos gyn for å sjekke meg hvor han mente at blødninger i lutealfasen er nokså vanlig og jeg ikke burde bekymre meg. Innvendig ul viste at alt var normalt, og jeg venter på svar fra celleprøve. idag kom det en god del mørkt blod på papiret på det ene tørket. Var nesten som det var noe koagulert. Hatt litt murringer i nedre del av mage. Kan ikke forstå hva dette betyr. Kjenner jeg blir ordentlig bekymret. Hva kan dette komme av? Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: c657d...04b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 Ts her. Var på toalettet igjen nå. Var friskt blod på papiret… kan det være mensen nå allerede? Anonymkode: c657d...04b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Her er i hvert fall 2 svar til noen som lurer på det samme. Anonymkode: ad492...b8f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Takk for svar! virker som mensen kom på cd 20. har siste året hatt regelmessig på 29-30 dager… kjenner jeg blir bekymra. Trolig ikke hatt eggløsning denne syklusen kanskje. Har ikke testa etter den heller denne gangen. ts Anonymkode: c657d...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå