AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Treger virkelig noen gode råd!!! Vi har vært kjærester ca en mnd, ikke lenge, men vi er godt voksne. For meg må tillit bygges opp over tid og er ikke bare en selvfølge. De siste dagene ble virkelig en prøvelse. På søndag kom han med bedkjed om at han skulle på guttetur med en gutte-gjeng som har pleid å dratt på tur sammen, vår og høst. De dro onsdag. Han nevnte så vidt navnene på dem, men jeg bet meg ikke så mye merke i hva de het, for regnet jo med jeg kom til å få en snap fra turen og av turfølget… Etterhvert etterlyste jeg litt bilder… jeg hadde jo lyst å se både han, gutte-gjengen og hvor de var… følte han gikk litt i vranglås og sa kompisene ikke var villig til å bli tatt snap av. Han sa også at om det ikke var tillit var det ikke liv laga for et forhold. Jeg spurte etterhvert om navnene på de som han var på turen med, men da sa han at det ønsket ikke gutte-gjengen at han skulle dele med meg. Jeg trodde det var vanlig å sende uskyldige snapper til kjæresten sin? Jeg forstår ikke hvorfor han måtte spørre gutte-gjengen om han fikk lov til å sende meg en liten snap av dem? Og hvorfor han måtte spørre dem om lov til å dele navnene deres med meg? De har vært borte på fjell-tur i fire dager. Jeg har fått noen snapper fra naturen rundt og fra en av sengen på et av T-hyttene. Jeg har mistet gnisten i dette forholdet… Trenger sårt noen gode råd? Anonymkode: 3a7fc...a42 6
Populært innlegg Oppgitt78 Skrevet 19. juni 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 19. juni 2021 Jobb med deg selv. 67
Populært innlegg GammelKaktus Skrevet 19. juni 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 19. juni 2021 Jeg hadde blitt vettskremt om en jeg datet forlangte bilder og navn på de jeg var med på tur... Kan ikke bli mer rødt flagg. 136
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 19. juni 2021 Dere har ikke vært kjærester i mer enn 1 mnd, også ber du om navnene på de han er på tur med og bilder. Det virker ikke som at du har mye tillit til han, noe som sikkert er avtennende for han. Hvordan blir du i et langvarig forhold? Anonymkode: 3092e...c03 51
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 19. juni 2021 Jeg hadde blitt skeptisk om kjæresten min reiste på tur med folk som var så hemmelige, at jeg ikke kunne fått vite navnene deres engang. Anonymkode: 0252e...212 138
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #7 Skrevet 19. juni 2021 Du virker litt kontrollfreak ja, jeg hadde nok skygget banen framover.. Jeg er motsatt, jeg stoler vanligvis på folk til det motsatte er bevist. Jeg har vært i dårlige forhold hvor jeg ikke nødvendigvis har blitt behandlet så bra, men jeg overfører ikke de følelsene og egenskapene til nye forhold, da må jeg heller være alene. Anonymkode: 14a1f...3aa 30
Populært innlegg Hengebuksvinet Skrevet 19. juni 2021 Populært innlegg #8 Skrevet 19. juni 2021 FrøkenMånestråle skrev (2 minutter siden): Jeg hadde blitt vettskremt om en jeg datet forlangte bilder og navn på de jeg var med på tur... Kan ikke bli mer rødt flagg. Tuller du? Har aldri tenkt over at dette kan være en problemstilling. Mannen har alltid fortalt hvem han reiser på tur med, jeg har gjort det samme. Null problem. 57
Nåleputa Skrevet 19. juni 2021 #10 Skrevet 19. juni 2021 Hm, litt rart. Men får du snapp av syklene da? Det er vanlig å sende. En jeg dater sender sykkelbilder av syklene når han er på tur med andre, og noen ganger av kroppene. (Kutter hodene) Jeg får også snapp av naturen. 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 Populært innlegg #11 Skrevet 19. juni 2021 Jeg hadde hatt null problem med å fortelle at jeg var på tur med Tina, Kine, Pernille og Beate. Om jeg var på jentetur. Hva er greia med å ikke kunne si hvem man er med på tur?? Å ikke ville bli tatt bilde av er greit nok, men hele greia høres bare merkelig ut Anonymkode: 7bad8...23c 98
GammelKaktus Skrevet 19. juni 2021 #12 Skrevet 19. juni 2021 SS skrev (Akkurat nå): Tuller du? Har aldri tenkt over at dette kan være en problemstilling. Mannen har alltid fortalt hvem han reiser på tur med, jeg har gjort det samme. Null problem. Når man forlanger dette etter å ha vært sammen i en måned så synes jeg det er sært. Eksen visste hvem jeg reiste på tur med og jeg visste hvem han var med men dette hengte jeg meg ikke opp i når vi hadde vært sammen en måned. Det kom jo naturlig når vi hadde vært sammen en stund og var samboere, en måned inn i et forhold er jo ingenting. 19
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #13 Skrevet 19. juni 2021 Uff, for en sær type, hva feiler det han da? Skjønner godt at du revurderer. En av de viktige tingene da jeg ble kjent med mannen min var at han hadde ålreite venner. Det var et stort pluss i boka mi fordi det var (enda et) et tegn på at han selv var en OK fyr også. Anonymkode: 84585...776 17
Populært innlegg Fiffig Skrevet 19. juni 2021 Populært innlegg #14 Skrevet 19. juni 2021 Jeg blir skeptisk til overdrevent hemmelighetskremmeri, og jeg er ikke noen sjalu eller kontrollerende person. Samboeren er venn med eksen, det har jeg ikke noe problem med. Men hvis en jeg data plutselig sa: "jeg reiser på tur, men jeg kan ikke fortelle deg med hvem", så hadde jeg enten trudd at han var spion (ehehe) eller hadde noe å skjule. Starten av et forhold handler jo om å bli kjent. Man trenger ikke dele alt, men å holde tilbake så mye at det skapes mistanker... "De vil helst ikke at jeg nevner navn". Kjenner ingen som ville krevd noe sånt av en kamerat. 56
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #15 Skrevet 19. juni 2021 Du ber om bilder på en kontrollerende måte, og han begrunner dette veldig snodig? Jeg hadde ikke spurt om dette selv, må jeg si. Anonymkode: a6aac...e8a 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #16 Skrevet 19. juni 2021 Det med å ikke ville bli tatt bilde av er mer forståelig, og det er muligens litt rart å spørre etter bilder fra kjærestens venner. Men dette med navn synes jeg er veldig rart at han ikke vil fortelle deg. Å ville vite hvem kjæresten er med når han har dratt er ikke så rart, synes ikke jeg. Han trenger ikke tillatelse for å fortelle deg det, det synes jeg virkelig ikke. Det at han ikke ønsker å si det tyder jo på at noe skal være hemmelighetsfullt og skjult for deg. Man trenger ikke fortelle hverandre absolutt alt, men det å ikke ville si hvem man er med på tur hvis man blir spurt av kjæresten sin, synes jeg er spesielt. Anonymkode: d7647...231 14
miss summers Skrevet 19. juni 2021 #17 Skrevet 19. juni 2021 Slapp aaaaaav. Her leter du etter problemer. 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #18 Skrevet 19. juni 2021 For oss har det blitt sånn at det er den som er på tur som sender meldinger og vi har ingen regler om antall og tidspunkt heller. Den som er på tur skal få slippe å bli mast på og føle seg overvåket av den som er hjemme. Prøv det, så kan men heller snakke om uten etter at den er avsluttet. Anonymkode: 53031...988 6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #19 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De har vært borte på fjell-tur i fire dager. Jeg har fått noen snapper fra naturen rundt og fra en av sengen på et av T-hyttene. Anonymkode: 3a7fc...a42 Da har du i hvert fall fått "bevis" på at han er på tur der han sa han skulle på tur. Utover dette må du bare stole på ham. Jeg tror dere begge har et stykke å gå før dere er klar for et seriøst forhold. Du fremstår som mistenksom og invaderende når du revurderer forholdet bare fordi du ikke får full rapport med bilder og navn. Han fremstår som en litt shady (og trassig) fyr som nekter å si hvem han reiser sammen med, og synes det er rart at du ønsker noen bilder fra turen. Hvis dere er det minste seriøse, burde du stole på ham og la ham bestemme når det skal sendes bilder og meldinger, og han burde tenke såpass på deg at han ønsker å fortelle deg hvordan han har det på turen, uten å tenke at det er påtvungen rapportering til en mistenksom/sjalu dame. Det er jo ikke snakk om full rapport til faste tider, bare noen hyggelige meldinger av og til, med eller uten bilde, om at man har det gøy, gjerne med fine/morsomme bilder av det de opplever og ser. Angående navn på turkompiser så er det jo lurt at du i hvert fall kjenner til noen av navnene, i tilfelle det skulle skje noe på turen deres. Anonymkode: 73621...a98 12
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #20 Skrevet 19. juni 2021 Hmm. Jeg er motsatt av kjæresten din. Jeg er sånn som ØNSKER å fortelle om vennene mine, hvem jeg reiser med, hvordan de er og deler masse fra turen. Er ikke vant til at folk ikke vil bli tatt bilde av i min vennegjeng; men om det var tilfelle så greit nok, men jeg hadde uoppfordret delt navn og slikt. (Én måned inn i forholdet hadde jeg sikkert vært så stormforelsket at jeg hadde sikkert ikke dratt på turen engang😂 men det er en annen diskusjon.) For meg er oppførselen hans veldig sær og merkelig, særlig når dere liksom skal være i nyforelska fasen. Og han vil ikke engang dele navn på vennene sine??😂 Føler dere er så ulike at jeg hadde takket for meg. Når dere allerede nå finner ut av dette, så er det bedre å gå før det blir enda mer følelser og mer komplisert. Anonymkode: 18ca6...065 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå