Gjest Acer Skrevet 19. juni 2021 #41 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er veldig slitsomt å lese dine innlegg, så bra om du tar til deg tilbakemeldinger fra skrifteksperter og andre. Det skal bare være ett mellomrom mellom ord og etter punktum. Ikke mange mellomrom slik du normalt sett har. Anonymkode: 21f8f...1a3 OK ! Du får slenge inn ein jobbsøknad til KG !
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #42 Skrevet 19. juni 2021 Jeg jobber i servicebransjen. Og når andre kan ta ferie (mange tar bare "fri" for kontoret er stengt osv) i jula og i påska, så må vi jobbe. Tro meg, vi har MAKS 5 uker ferie. Itillegg jobber jeg 25 dager i mnd. Så joda, jeg skjønner godt at de i service på sikt får dårligere helse. Jeg er heldigvis så heldig at jeg har en mann som lettere kan ta seg fri enn hva jeg kan. Men for 2 år siden, fikk vi kun 2 uker ferie sammen. Skulle gjerne vært mer fleksibel, men nå ble det nå sånn da 😊 Anonymkode: 0b55a...77d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #43 Skrevet 19. juni 2021 9 hours ago, Skybe said: Dei aller fleste par er idag yrkesaktive, og arbeidslivet har endret seg, og mange par opplever utfordringer med å få kabalen til å "gå saman" i forhold til organisering av ferieavvikling saman med partneren, og barna. Skolene har 3 -4 mnd ferie, medan foreldre har 5 ukers lovfestet ferie i løpet av året. For noen 10 år sidan levde dei fleste familier under eneforsørgerstatusen, og det var fellesferie over det meste av landet i juli mnd. De fleste har mer enn de 4 ukene lovbestemt. Jeg har vel 7 uker tenker jeg. Men det står bare 5. Anonymkode: ba895...3cb
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #45 Skrevet 19. juni 2021 Skybe skrev (56 minutter siden): OK ! Du får slenge inn ein jobbsøknad til KG ! Jeg skjønner ikke hvorfor du er så spydig når noen gir deg konstruktive tilbakemeldinger. Hva i all verden er poenget med å trøkke inn haugevis med unødvendige mellomrom? Anonymkode: 70ae6...be5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #46 Skrevet 19. juni 2021 Det kommer nok mye an på typen yrke. Jeg har jobba i grunnskolen og da har vi jo ferie + avspasering = nesten like lang ferie som elevene. Fri høstferie, juleferie, vinterferie og påskeferie, men deler av disse feriene (ikke jul) går gjerne med til planlegging, rettinger etc. Jeg har også jobba i helsevesenet, og der jobber man som regel annenhver jul, påske etc så man har ikke alltid fri. Sommerferie 3-4 uker men man får ikke velge helt når. Noen bransjer har høysesong om sommeren. Anonymkode: f6657...442
Gjest Acer Skrevet 19. juni 2021 #47 Skrevet 19. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor du er så spydig når noen gir deg konstruktive tilbakemeldinger. Hva i all verden er poenget med å trøkke inn haugevis med unødvendige mellomrom? Anonymkode: 70ae6...be5 😁 Endret 19. juni 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #48 Skrevet 19. juni 2021 Skybe skrev (5 minutter siden): Min oppfordring er at du får opprette egen tråd så du får lufte ut dine irritasjoner. 😁 Du mener jeg skal lage en egen tråd om at DU trøkker inn haugevis med unødvendige mellomrom i innleggene dine? Det kan jeg godt gjøre hvis du gjerne vil bli harselert med. Anonymkode: 70ae6...be5
Gjest Acer Skrevet 19. juni 2021 #49 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du mener jeg skal lage en egen tråd om at DU trøkker inn haugevis med unødvendige mellomrom i innleggene dine? Det kan jeg godt gjøre hvis du gjerne vil bli harselert med. Anonymkode: 70ae6...be5 Kopiert, og rappotert !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå