AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Hei! jeg og samboer hadde sex 3 juni som var 2-3 dager før eggløsningsdagen min. Like etter sex (dagen etter) så hadde jeg masse små rare bobler nederst i magen, og har siden hatt masse symptomer på graviditet. Er da min 4 graviditet hvis dette stemmer så det er på en måte ikke noe nytt for meg. Helt i starten hadde jeg dager jeg slet med å sove om kvelden for følte alt drev å strakk seg i magen og hadde veldig urolige bein. Kvalme kom plutselig et par dager men har nå gitt seg. Jeg har hatt veldig mange dager med ekstremt oppblåsthet så det så ut som jeg var 6 mnd på vei. Nå har ømme bryster kommet for noen dager siden. Forventet mens er nå på mandag eller tirsdag. Har tatt noen tester veldig tidlig som jeg mener er veldig svakt positive, men på strips og digital uke test er det negativ / ikke gravid. Skal teste igjen til uka, men klarer ikke slippe taket på tanken om jeg er gravid. Hva tenker dere ? Legger ved bilde av testene Anonymkode: 46487...fc8
lillepersilje Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 (endret) Nå har jeg ikke sett bildene, men jeg tror basert på hva du skriver at det er litt tidlig å teste 🙂 stor sjans for at du er gravid. Endret 19. juni 2021 av lillepersilje
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #5 Skrevet 19. juni 2021 Vent med å teste til du forventer mensen Anonymkode: f3aff...861
lillepersilje Skrevet 19. juni 2021 #6 Skrevet 19. juni 2021 Anonym1194 skrev (5 minutter siden): Ser en svak, svak strek, men ikke nok til å være sikker. Ville testet igjen om en dag og to🙂 spennende!
Anonym1194 Skrevet 19. juni 2021 #7 Skrevet 19. juni 2021 lillepersilje skrev (7 minutter siden): Ser en svak, svak strek, men ikke nok til å være sikker. Ville testet igjen om en dag og to🙂 spennende! De ble tatt på mandag og onsdag denne uka. Mensen skal komme mest sannsynlig mandag. Men har prøvd å ta sånne strimler men slår ikke ut noe på de, og tok digital ukes test i dag som det sto ikke gravid på…så blir helt sprø!😯😯
lillepersilje Skrevet 19. juni 2021 #8 Skrevet 19. juni 2021 Anonym1194 skrev (19 minutter siden): De ble tatt på mandag og onsdag denne uka. Mensen skal komme mest sannsynlig mandag. Men har prøvd å ta sånne strimler men slår ikke ut noe på de, og tok digital ukes test i dag som det sto ikke gravid på…så blir helt sprø!😯😯 En dag til og fra kan ha mye å si for en eventuell positiv test. Ville tatt test frem til mensen eller positiv test jeg, men jeg er testoman i slike tilfeller😅 gjerne oppdater etterhvert👌
Anonym1194 Skrevet 19. juni 2021 #9 Skrevet 19. juni 2021 lillepersilje skrev (10 minutter siden): En dag til og fra kan ha mye å si for en eventuell positiv test. Ville tatt test frem til mensen eller positiv test jeg, men jeg er testoman i slike tilfeller😅 gjerne oppdater etterhvert👌 Huff ja! Godt det er flere av oss testomane😂😂 det skal jeg gjøre😍
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #10 Skrevet 19. juni 2021 51 minutter siden, Anonym1194 said: De ble tatt på mandag og onsdag denne uka. Mensen skal komme mest sannsynlig mandag. Men har prøvd å ta sånne strimler men slår ikke ut noe på de, og tok digital ukes test i dag som det sto ikke gravid på…så blir helt sprø!😯😯 Ikke bruk penger på tester SÅ tidlig, man stresser jo bare seg opp av det 😬 Hold ut til mandag/tirsdag når du forventer mens, det er da man kan forvente et mer sikkert svar. Anonymkode: f3aff...861
Anonym1194 Skrevet 19. juni 2021 #11 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ikke bruk penger på tester SÅ tidlig, man stresser jo bare seg opp av det 😬 Hold ut til mandag/tirsdag når du forventer mens, det er da man kan forvente et mer sikkert svar. Anonymkode: f3aff...861 Huff ja! Vet det er fryktelig dumt …men når man gleder seg så veldig og er nesten skråsikker så er det grådig vanskelig å holde seg unna😅😅😅 1
Gjest 123 eller noe Skrevet 20. juni 2021 #12 Skrevet 20. juni 2021 Den der tror jeg kommer til å være enda sterkere neste gang, ser ut som mine tidlige
Anonym1194 Skrevet 20. juni 2021 #13 Skrevet 20. juni 2021 skruttveig skrev (7 timer siden): Den der tror jeg kommer til å være enda sterkere neste gang, ser ut som mine tidlige Ja håper det, men strimlene jeg tar er blenda hvite …og digital test som viser uker sier : ikke gravid. De testene jeg har tatt som har vært svakt positiv er rfsu kjøpt på kiwi og på apoteket! Men er kanskje vanlig at de strimlene bruker lang tid ? Blir så veldig usikker, og så sykt redd for å få mensen i morgen eller tirsdag 😩😩 vet jeg blir kjempe skuffa om det skjer 🤷🏼♀️
Anonym1194 Skrevet 22. juni 2021 #14 Skrevet 22. juni 2021 Begynte å blø i dag😢 så da ble det vell ikke noe denne gangen..
Gjest 123 eller noe Skrevet 22. juni 2021 #15 Skrevet 22. juni 2021 Nei så kjedelig også etter flere sånne streker, så var det bare skygger? For noe lureri, skjønner godt du er skuffa! Bedre lykke neste gang!
Anonym1194 Skrevet 23. juni 2021 #16 Skrevet 23. juni 2021 skruttveig skrev (12 timer siden): Nei så kjedelig også etter flere sånne streker, så var det bare skygger? For noe lureri, skjønner godt du er skuffa! Bedre lykke neste gang! ja veldig kjedelig. Kan hende det var noe der, men at jeg har mistet, vet ikke rett og slett. Takktakk, håper på helt 100% positivt neste gang☺️
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2021 #17 Skrevet 24. juni 2021 Så kjedelig! Men hørt at rfsu testene viser sånne tulle streker… så hadde ikke kjøpt de.. Anonymkode: dfd1f...f43
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #18 Skrevet 25. juni 2021 Er jo skyggestrek på de 2 nederste! Jeg fikk og det og er nå 9 uker Anonymkode: 1fb1e...2fb
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #19 Skrevet 25. juni 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Så kjedelig! Men hørt at rfsu testene viser sånne tulle streker… så hadde ikke kjøpt de.. Anonymkode: dfd1f...f43 Ja, jeg har også slitt med at rfsu testene viser feil resultat og ofte er ugyldige. Anonymkode: f3aff...861
Anonym1194 Skrevet 25. juni 2021 #20 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er jo skyggestrek på de 2 nederste! Jeg fikk og det og er nå 9 uker Anonymkode: 1fb1e...2fb Ja, men blør nå og gjort det noen dager så tror ikke det er noe denne gangen😥😢
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå