Gjest Pecado Skrevet 11. september 2005 #1 Skrevet 11. september 2005 Så nå at iPod nano (eller hva den het) er kommet og erstatter iPod mini. Og at iPod mini ikke selges lengre. Har inne en bestilling på iPod mini som skal betales over nettbank. Den bestillingen går ikke ut før den 20 og jeg har mulighet til å betale den 12. Jeg får fortsatt iPod minien min da? Eller?
Brunhilde Skrevet 11. september 2005 #3 Skrevet 11. september 2005 Det vil jeg jo tro at du gjør - men iPod Nano er veldig fin da! Ikke veldig dyr heller, mener den starter på 1.600,-
Superlammet Skrevet 12. september 2005 #4 Skrevet 12. september 2005 Hmm det samme skjedde med meg. Jeg bestilte en iPod 15GB. Det tok litt tid før jeg hørte noe fra Apple, så jeg ringte inn og spurte hva som tok så lang tid. De sa at 15GB'en var tatt ut av produksjon, men at jeg heller fikk en 20GB av den nye generasjonen til samme pris dersom jeg ville vente en uke ekstra. Dette sa jeg selvsagt ja til, noe jeg ikke har angret på. Ring inn til Apple, og spør dem. Hadde jeg hatt valget ville jeg valgt Nano-spilleren fremfor mini-spillern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå