Gjest Janna Skrevet 2. oktober 2002 #1 Del Skrevet 2. oktober 2002 http://www.filmweb.no/oslokino/artikler/12511.html Titta, titta!!! På denne siden ligger en link til rykende fersk LOTR TT-trailer!! :D *hoppe opp og ned og glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 2. oktober 2002 #2 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ja, det er bare børste støvet av soveposene! *blås* Hente termoskannene og bærbar do skål. Jeg har sett den noen ganger før, men nå fikk jeg en glimrende mulighet til å huske å laste den ned. Takk skal du ha kjære Vinga mi! Hihahei *sprettehoppedanse* Nå er det ikke lenge igjen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. oktober 2002 #3 Del Skrevet 3. oktober 2002 Å kjære vene, jeg har absolutt ikke godt av å se den traileren flere ganger nå. Jeg blir bare liggende våken hele natten fordi jeg gleder meg så syyyyykt.... *spasmer* :o :evil: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Skrevet 3. oktober 2002 #4 Del Skrevet 3. oktober 2002 Å vente til Desember er UTÅLELIG!!!!! :evil: Nå har jeg gleda meg så lenge til denne filmen at når jeg først sitter i kinosalen noen dager før jul,så begynner jeg sikkert å GRINE AV GLEDE FØR filmen begynner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå