Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring? 
Gikk det fint? Gikk dere på medisiner? Fikk dere bra oppfølgning? 

Turte dere å nyte graviditeten? Handle ting, ha babyshower? 

Blir så redd når jeg leser om «sykdommen». 

Anonymkode: 2c7af...89f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt mange SA før de fant ut at jeg hadde antifosfolipidsyndrom. Fødte en jente for 2 år siden og er gravid i uke 20 nå. Bruker Albyl-E 75mg og Fragmin 5000 IE hver morgen. Det har gått fint uten komplikasjoner. Hvis du bruker omega3 tilskudd i tillegg blir blodet ditt enda tynnere. Jeg bruker det og har ikke opplevd andre plager av det enn neseblod 

Anonymkode: 8e043...fa6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt mange SA før de fant ut at jeg hadde antifosfolipidsyndrom. Fødte en jente for 2 år siden og er gravid i uke 20 nå. Bruker Albyl-E 75mg og Fragmin 5000 IE hver morgen. Det har gått fint uten komplikasjoner. Hvis du bruker omega3 tilskudd i tillegg blir blodet ditt enda tynnere. Jeg bruker det og har ikke opplevd andre plager av det enn neseblod 

Takk for svar ❤️
får du bra oppfølgning? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2021 den 11.14):

Takk for svar ❤️
får du bra oppfølgning? 

Jeg får standard oppfølging, ikke ekstra. Fikk ukentlig ultralyd i hele første trimester, men det var pga jeg hadde mistet så mange ganger. Det er mer som et psykisk tiltak

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg får standard oppfølging, ikke ekstra. Fikk ukentlig ultralyd i hele første trimester, men det var pga jeg hadde mistet så mange ganger. Det er mer som et psykisk tiltak

Skjønner. Så utrolig kjipt at du mistet mange ganger før de fant ut. Vet du hvorfor det tok tid? 
med min MA fant de ut etter noen uker etter MA da blodprøve svarene ble klare 😕 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Skjønner. Så utrolig kjipt at du mistet mange ganger før de fant ut. Vet du hvorfor det tok tid? 
med min MA fant de ut etter noen uker etter MA da blodprøve svarene ble klare 😕 

De tok blodprøven to ganger og den var normal. Jeg skiftet sykehus og de tok blodprøven på nytt, da var den unormal og sa at prøvene tilsa at det hadde vært slik lenge. De brukte hvert sitt analyseselskap. Så kanskje det har med det å gjøre

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De tok blodprøven to ganger og den var normal. Jeg skiftet sykehus og de tok blodprøven på nytt, da var den unormal og sa at prøvene tilsa at det hadde vært slik lenge. De brukte hvert sitt analyseselskap. Så kanskje det har med det å gjøre

Ja ikke sant. 
gikk du på blodfortynnende med datteren din også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...