AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Ja, hva planlegger dere barnefamilier i ferien? Jeg føler jeg er fortsatt er skeptisk til å reise til andre byer, steder pga korona, men er jeg den eneste (så og si ikke vært utbrudd her)? Tenker dere at det å reise i Norge som «vanlig» er helt ok i år? Anonymkode: 20d27...663
atropos Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 Vi har lånt oss en hytte på fjellet i to uker. Og så skal vi en uke og besøke svigers på en hytte ved sjøen. Vi unngår fornøyelsesparker og sånt i år også. Tenker det ikke er verdt det. 2
GammelKaktus Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 Har ikke tenkt å reise noe sted, han var ikke så interessert i tur når vi må tenke på avstand og korona hele tiden. Da kan vi være hjemme å kose oss. Vi bor innmari godt til så vi har all verdens muligheter. Tar kanskje en liten tur rett før skolen for da er jeg fullvaksinert men det blir innenfor landegrensene i så fall og så får vi se hvordan smittetallene ligger an. Men han liker godt hjemmeferie så kan vær jeg dropper den tanken, får se. Er helst jeg som har behov for å gjøre noe, han bryr seg ikke så mye om ferie, sånn bortsett fra å ligge på hotell. 😄
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #4 Skrevet 19. juni 2021 En tur til Dyreparken i Kristiansand og så skal vi leie ei hytte i fjellet. Ellers blir det dagsturer i nærområdet. Anonymkode: 43c3f...5b9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #5 Skrevet 19. juni 2021 I år som i fjor: Telttur😊 I fjor var vi i Finnmark. I år blir det enten Vesterålen eller Helgeland. Telter litt på campingplasser (ungene liker det best) og litt i utmark. Anonymkode: 73177...eb6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #6 Skrevet 19. juni 2021 Vi voksne er begge fullvaksinerte og besteforeldre også, så vi reiser til Spania. Har leid hus med svømmebasseng. Anonymkode: be505...5ce
Pupperulla Skrevet 19. juni 2021 #7 Skrevet 19. juni 2021 Det blir det gode båtliv🌞😎 og enliten tur til kongeparken 2 dagers
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #8 Skrevet 19. juni 2021 Besteforeldrebesøk (alle vi voksne har fått minst én dose), hytteturer og byferie 🤩 Anonymkode: 44973...c1a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #9 Skrevet 19. juni 2021 Vi drar til Nord-Norge med campingvogna. Anonymkode: 37009...24a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #10 Skrevet 19. juni 2021 Det blir tur til Hunderfossen og Eventyrparken, vi har leid hytte i nærheten. Så blir det noen dager hjemme før vi drar til Kristiansand og dyreparken, vi skal bo på hotell I nærheten av parken. I tillegg til dette blir det noen dagsturer til badeland og fornøyelsesparker i nærheten. Anonymkode: 55d61...f30
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #11 Skrevet 19. juni 2021 Hyttetur til vår egen hytte, 4 mil unna der vi bor. Og så hyttetur på svigerfars hytte på Hitra, kombinert med opphold hos han i samme slengen. ellers tenker vi strandturer og slikt om været tillater det😊 Anonymkode: 8df03...84a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #12 Skrevet 19. juni 2021 Vi skal en liten tur til dyreparken i Kristiansand, og så har vi lovet de to eldste en tur på Tusenfryd. Ellers holder vi oss nok hjemme. Anonymkode: 1da41...7b3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #13 Skrevet 19. juni 2021 Med den mer smittsomme delta-varianten på frammarsj er det ikke snakk om at vi drar steder med mye folk. Galskap dette. Vi er heldige og har egen båt og hytte i et av Norges mest attraktive naturområder, så vi har heller ikke behov for å reise noe sted. Selv om vi uten pandemi nok ville tatt en tur til badeland/lekeland. Kommer til å holde oss unna sentre, restaurant osv framover også. Turistene har alt begynt å gjøre innrykk her. Anonymkode: 66ff2...bd2 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #14 Skrevet 19. juni 2021 Vi holder på å male hele huset utvendig. Bygger stor terrasse og skal kjøpe hagemøbler. Så da ryker det en del penger. Vår største har sommerjobb, og 14 åringen har ikke. blir vel noen dager en eller annen plass. Men med stort hjemme prosjekt i år spiser det mye av budskjettet Anonymkode: 3387e...6de
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. juni 2021 #15 Skrevet 19. juni 2021 Vi blir hjemme. Tar kanskje en dagstur til svigers. Men vi har alt her av både lekeplasser, strender etc. Håper ting er rolig neste år. Da tar vi sydentur🥳
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #16 Skrevet 19. juni 2021 En uke i nord Norge. Ellers en tur i dyreparken og andre turer i nær området. Ingen av oss har fått vaksine enda så da blir det vel ikke mulig å reise ut. Anonymkode: 93c48...108
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #17 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med den mer smittsomme delta-varianten på frammarsj er det ikke snakk om at vi drar steder med mye folk. Galskap dette. Vi er heldige og har egen båt og hytte i et av Norges mest attraktive naturområder, så vi har heller ikke behov for å reise noe sted. Selv om vi uten pandemi nok ville tatt en tur til badeland/lekeland. Kommer til å holde oss unna sentre, restaurant osv framover også. Turistene har alt begynt å gjøre innrykk her. Anonymkode: 66ff2...bd2 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En uke i nord Norge. Ellers en tur i dyreparken og andre turer i nær området. Ingen av oss har fått vaksine enda så da blir det vel ikke mulig å reise ut. Anonymkode: 93c48...108 Meg øverst. Vi bor i en kommune nordpå som lenge har vært smittefri. Idag kom beskjeden om første utbrudd i nabokommunen alt. ’Flott’ med alle turistene som kommer hit og tenker at alt er så fritt og trygt - og drar med seg dritten oppover 😕 Vi holder oss på hytta. Anonymkode: 66ff2...bd2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #18 Skrevet 19. juni 2021 Jeg tenker at det er ok å reise som vanlig i Norge i sommer, men jeg kommer mest sannsynligvis til å bruke munnbind i offentlige rom til jeg får vaksine selv. Men jeg tror det er sjansespill å åpne opp for å la være å bruke munnbind i mange kommuner nå, tror det er litt prestisje i det i forhold til Norge versus andre land (" se, hvor bra vi har fått det til her!"). Tror ikke det er bare pga høye smittetall at Oslo får mange vaksiner tidlig i løpet. Vi kommer til å reise noe i Norge, men ikke så veldig mye. Anonymkode: 84c09...68f 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #19 Skrevet 19. juni 2021 4 dager i Tromsø, deretter en uke + hos svigerfamilie litt lenger sør, så en helgetur til lofoten. Anonymkode: bc18f...438
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå