Gå til innhold

Hvordan har det seg sånn at noen blir forelsket i noen de aldri har møtt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hverken møtt personen eller videochattet. Hvilke type personer er dette? Da mener jeg også skikkelig forelsket. At man er villig til å ofre livet sitt til den personen

Anonymkode: bd812...562

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi man fyller ut se blanke feltene i hodet sitt. Man har en person foran seg på bilde eller kanskje ikke er bilde en gang, men vedkommende sier det man vil høre og er snill eller sånn som man trenger, og man gir vedkommende resten av de gode egenskapene i hodet sitt. 

Mange trenger kjærlighet mer enn livet selv, det å ha noen. 

Anonymkode: 515c2...1e3

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er en spesiell type person. Jeg ble ihvertfall fort betatt av kjæresten min over nett, uten å ha møtt ham eller en gang sett et bilde av ham. For det var som å prate med en i familien, veldig ulikt andre jeg prata med på datingsteder. Vi ble enige om å møtes ganske fort, da. Men jeg falt for ham før jeg møtte ham. 

Tenker du på folk som faller for svindlere? Man kan jo falle for noen uten å sende penger av den grunn. 

Anonymkode: 2bc67...525

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror ikke det er en spesiell type person. Jeg ble ihvertfall fort betatt av kjæresten min over nett, uten å ha møtt ham eller en gang sett et bilde av ham. For det var som å prate med en i familien, veldig ulikt andre jeg prata med på datingsteder. Vi ble enige om å møtes ganske fort, da. Men jeg falt for ham før jeg møtte ham. 

Tenker du på folk som faller for svindlere? Man kan jo falle for noen uten å sende penger av den grunn. 

Hva om dette er en person man vet relativt lite om, som behandler en dårlig til tider. men man uansett ikke klarer å la være kontakten fordi man har bestemt seg for at dette er the one.

AnonymBruker
Skrevet

Desperasjon. 

Anonymkode: e07a6...14d

• Liker 1
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Når jeg leverer en lottorekke, så fantaserer jeg jo litt om å vinne.  Følelsen av mulighet oppleves sikkert også for de som nettdater? Håp og spenning.

Endret av Hvemsomhelst
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva om dette er en person man vet relativt lite om, som behandler en dårlig til tider...

Man bør ikke date folk som behandler en dårlig, uansett hvordan man møttes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hverken møtt personen eller videochattet. Hvilke type personer er dette? Da mener jeg også skikkelig forelsket. At man er villig til å ofre livet sitt til den personen

Pene mennesker som er drit lei av å bli vurdert på kropp.

Oppegående mennesker som ikke behøver å se andre for å være glad i.

Anonymkode: 842bb...768

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Desperasjon. 

Anonymkode: e07a6...14d

Tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...