Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal treffe en mann hjemme hos meg. Det er en date som jeg har truffet bare 1 gang før. Snakket mye med på mobil, og meldt litt. Jeg liker han utrolig godt, og tenner veldig på ham. Jeg tenner sånn på han, at jeg ser for meg at det blir utrolig vanskelig å ikke gå til sengs med ham.

Ja, det er jo bare til å gjøre det. Det hadde jeg gjort hvis jeg følte for det i en annen situasjon, kanskje. Men slik det er, så er jeg overbevist om at det beste er å ikke gjøre det enda.

Hvordan skal jeg klare å la være?

Noen ganger er det ikke det smarteste å gå til sengs så tidlig i et forhold. Hva gjør du for å klare å la være?

Anonymkode: 53d1b...b13

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke møte ham hjemme. 

Anonymkode: b38a6...77f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Droppe å møte han hjemme, så klart. 

Anonymkode: 7ef90...16b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke møt han hjemme, vel!

Det høres jo ut som du kommer til å ha sex med han, så hvorfor sette deg i situasjonen når du av en eller annen merkelig grunn har bestemt deg for at du ikke vil det? Kjipt å avvise noen man tenner på, og kjipt for han også å bli avvist om det skulle komme til det punktet.

Hjemmedate har jo automatisk en aura av at nå kan det bli sex. Selv om ikke alle nødvendigvis forventer det på date nummer to, så ligger det der som en mulighet hele daten og kan nærmest til å bli elefanten i rommet hvis dere begge tenker tanken men ingen gjør eller sier noe om det.

Så jeg ville kanskje på et tidspunkt sagt det, iallfall om du merker at det er i begges hoder. Bare ta en lettbeint date-prat om hvilken date man har sex på, trenger ikke gjøre det til noe alvorlig, men bare et interessant tema og få inn der at i kveld ikke er kvelden.

Ellers: ikke drikk alkohol, ikke klin, ikke barber musa, si du har mensen.

Anonymkode: c9ca7...580

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem det, har da selvdisiplin. Det er bare å la være hvis du ikke vil enda, vil du så gjør du det.

Anonymkode: dc907...1b9

AnonymBruker
Skrevet

Ok, leser det dere skriver. 

Jeg er sikkert gammeldags. Tenker absolutt ikke at det er noe forventninger om sex når det er hjemmedate på andre møte.

Hvis han forventer det, så får han vel bare det da. Er det mitt ansvar å si ifra at det ikke blir det? Nei, det synes jeg ikke.

Men kan godt ta en snakk med ham om det på telefonen først. At det ikke skal være noe sånt. Hm, tror dere virkelig man forventer det? At man kan håpe, ja. Men forvente, og blir det ikke, så er man lurt? For noe tull, tenker jeg. Da får heller daten føle seg lurt og skuffet. Da er han ikke noe for meg. Tror ikke det om han da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men føler meg litt teit som spurte om dette her på et forum. 

Er spent på møtet. Men vil ikke at det skal bli sex, selv om jeg sikkert har lyst. Men er jo bare til å ha selvdisiplin og bestemme seg for det, ja

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Men føler meg litt teit som spurte om dette her på et forum. 

Er spent på møtet. Men vil ikke at det skal bli sex, selv om jeg sikkert har lyst. Men er jo bare til å ha selvdisiplin og bestemme seg for det, ja

Vær åpen om at du vil ta ting rolig, enten er han enig eller han kan tune seg inn på å bli kjent på andre måter. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ok, leser det dere skriver. 

Jeg er sikkert gammeldags. Tenker absolutt ikke at det er noe forventninger om sex når det er hjemmedate på andre møte.

Hvis han forventer det, så får han vel bare det da. Er det mitt ansvar å si ifra at det ikke blir det? Nei, det synes jeg ikke.

Men kan godt ta en snakk med ham om det på telefonen først. At det ikke skal være noe sånt. Hm, tror dere virkelig man forventer det? At man kan håpe, ja. Men forvente, og blir det ikke, så er man lurt? For noe tull, tenker jeg. Da får heller daten føle seg lurt og skuffet. Da er han ikke noe for meg. Tror ikke det om han da.

Du er IKKE gammeldags når du inviterer han på date hjemme.

Hadde du vært gammeldags så hadde du latt han ta deg med ut helt til dere ble godt kjent, og aldri i verden hoppet til sengs med en mann før dere var det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er IKKE gammeldags når du inviterer han på date hjemme.

Fint

Hadde du vært gammeldags så hadde du latt han ta deg med ut helt til dere ble godt kjent, og aldri i verden hoppet til sengs med en mann før dere var det. 

Vil jo ikke hoppe til sengs. Men lysten er der, og det kn jeg ikke noe for.

Men det er jeg som har bedt ham til meg, ja. For det var lettest for meg. Han inviterte først på noe, men jeg foreslo å ha det hos meg. Men bra jeg ikke er gammeldags på det området da :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vær åpen om at du vil ta ting rolig, enten er han enig eller han kan tune seg inn på å bli kjent på andre måter. 

👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fint

Vil jo ikke hoppe til sengs. Men lysten er der, og det kn jeg ikke noe for.

Men det er jeg som har bedt ham til meg, ja. For det var lettest for meg. Han inviterte først på noe, men jeg foreslo å ha det hos meg. Men bra jeg ikke er gammeldags på det området da :)

Forstår at lysten er der, slik er det når man treffer en man har god kjemi med. Kjente det selv godt på forrige date, med han jeg dater. Men valgte å vente selv om jeg var helt der i hele kroppen :P

Anonymkode: dc907...1b9

AnonymBruker
Skrevet

Du virker …. enkel.

Anonymkode: 80bf4...745

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du virker …. enkel.

Anonymkode: 80bf4...745

Sant det 

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2021 den 8.55):

Skal treffe en mann hjemme hos meg. Det er en date som jeg har truffet bare 1 gang før. Snakket mye med på mobil, og meldt litt. Jeg liker han utrolig godt, og tenner veldig på ham. Jeg tenner sånn på han, at jeg ser for meg at det blir utrolig vanskelig å ikke gå til sengs med ham.

Ja, det er jo bare til å gjøre det. Det hadde jeg gjort hvis jeg følte for det i en annen situasjon, kanskje. Men slik det er, så er jeg overbevist om at det beste er å ikke gjøre det enda.

Noen ganger er det ikke det smarteste å gå til sengs så tidlig i et forhold. Hva gjør du for å klare å la være?

Fortell ham at du ikke ønsker at dere har sex enda. Har du sagt ifra så har du ikke samtykket. Er han en fin fyr er han glad du sier i fra og respekterer deg. Er han en kjip fyr så prøver han seg - da er han ikke mye å samle på likevel.

AnonymBruker
Skrevet
DEN NAKNE GARTNER skrev (3 timer siden):

Fortell ham at du ikke ønsker at dere har sex enda. Har du sagt ifra så har du ikke samtykket. Er han en fin fyr er han glad du sier i fra og respekterer deg. Er han en kjip fyr så prøver han seg - da er han ikke mye å samle på likevel.

Jeg tar det som en selvfølge at han forventer det eller i hvert fall respekterer meg, og at jeg først sier at jeg ikke vil det så tidlig når/hvis han prøver seg.

Hvorfor skal jeg si det på forhånd, det kan like så godt han gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

At hn ikke forventer sex, mente jeg selvfølgelig

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver om å gå til sengs «så tidlig i et forhold». Men dere er faktisk ikke i et forhold. Deres neste møte kan like gjerne bli det siste.

Anonymkode: a0736...3b1

Skrevet

Låser døra og sier du har fått Korona! Eller slipper han inn og blir rundpult..:)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skriver om å gå til sengs «så tidlig i et forhold». Men dere er faktisk ikke i et forhold. Deres neste møte kan like gjerne bli det siste.

Anonymkode: a0736...3b1

Jeg tenkte ikke på forhold som kjærester eller et par, men det var feil å si forhold. Relasjon, skulle jeg vel ha skrevet for å være korrekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...