AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #81 Del Skrevet 16. oktober 2021 Fantastisk🙂så glad på din fars, og dine vegne! Anonymkode: 5c944...b35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 16. oktober 2021 #82 Del Skrevet 16. oktober 2021 Fascinerende at det kan hele seg så bra! Godt å se☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #83 Del Skrevet 16. oktober 2021 Hva feilte foten hans? Anonymkode: 4b471...980 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. oktober 2021 #84 Del Skrevet 16. oktober 2021 Frøken askepott skrev (17 timer siden): Om noen er interessert i å vite hvordan det har gått med foten til min far, så har det gått over all forventning 😁 ser nå veldig mye bedre ut og nesten helt lukket. Så fantastisk bra at det gikk bra med faren din sitt sår ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #85 Del Skrevet 16. oktober 2021 Så kjekt å se at det gikk fint med pappaen din 😄 Anonymkode: 2f2fd...95b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken askepott Skrevet 19. oktober 2021 Forfatter #86 Del Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 13.39): Hva feilte foten hans? Anonymkode: 4b471...980 Sikkert for dårlig sirkulasjon i foten til at den klarte å lege seg selv også fjernet han en åreknute og etter det virket det som at såret begynte å gro 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #87 Del Skrevet 20. oktober 2021 Frøken askepott skrev (På 20.6.2021 den 11.20): Min far nekter å gå til legevakten og vil vente til timen på Haukeland hos karkirurgisk poliklinikk på fredag. Jeg har lest gjennom svarene og er både fortvila og frustrert over at ting har forrverret seg så mye. Såret er nå over 3 ganger så stort som det var første gang min far viste meg det. Han gikk til lege i begynnelsen av april. Ingen blodprøver eller bakterier eller hjertemålinger er utført. Fastlegen, som visst nok ikke er fastlege, men en vikar, spurte min far om han hadde diabetes. Min far svarte: ikke som jeg vet. Siden det har det ikke blitt tatt noen prøver. Håper virkelig ting blir tatt tak i på Haukeland. Ingen feber eller nedsatt allmenntilstand. De 2 siste nettene har han sovet bedre. Det vil si at i natt våknet han bare 2 ganger av smerter og fikk sove igjen etter smertestillende. Gå til fastlegen, ikke legevakt. Anonymkode: a934f...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #88 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gå til fastlegen, ikke legevakt. Anonymkode: a934f...548 Les tråden før du kommenterer. Anonymkode: f3cc8...0ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #89 Del Skrevet 21. oktober 2021 Frøken askepott skrev (På 19.6.2021 den 0.40): Min far har nå gått til fastlegen i flere måneder uten særlig bedring av såret (se bilde). Såret blir større og smertene er så uutholdelige at han får ikke sove om natten. Nå har endelig fastlegen innsett at han kan ikke gjøre noe mer og sendt henvisning til Haukeland sykehus, som han har fått time hos neste fredag... Burde han gått til legevakten før? Hilsen bekymret datter 😔 Vis skjult innhold Bildet er skjult bak spoiler. _popcorn_, mod Fotsår av diabetes. Anonymkode: ea0f1...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken askepott Skrevet 10. desember 2021 Forfatter #90 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 10/21/2021 den 13.18): Fotsår av diabetes. Anonymkode: ea0f1...433 Han har sjekket seg for diabetes og det har han ikke. Trolig ikke bra å røyke hele sitt voksne liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 10. desember 2021 #91 Del Skrevet 10. desember 2021 Så bra at såret har begynt å gro og nå er i heling! Ut fra hva du har skrevet her kan det virke som din far kan være litt avvente til kontakt med helsevesenet? Eller hvertfall ha litt høy terskel for det og ikke pusher på helt selv? Vil råde deg til å forsøke å følge opp helsetilstanden hans jevnlig. Spørre om han har noen plager, nye sår e.l. Du gjør gjerne det allerede. Men slik du kan pushe på for legebesøk ved nyoppståtte problemer enn at han går over lengre tid med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå