BellaMie Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Jeg er kvinne i fast forhold. For min del får jeg kjenne meg begjært, sexy og nær mannen min.. og en viss grad av lek og «spill» i akten. Vi får ALLTID orgasme samtidig, men det er likevel ikke selve orgasmen som gjør at jeg kjenner meg «mett», fornøyd og tilfredsstilt. Tror det er mer følelsen av å være ett. Jeg kjenner meg sjelden sånn grunnleggende kåt gjennom dagen og går og lengter etter utløsning og klimaks, kanskje derfor ikke selve orgasmen er drivkraften min bak et aktivt sexliv..? Får i tillegg en følelse av god samvittighet (overfor mannen og meg selv- litt som etter en treningsøkt; jeg vet jeg/vi har gjort noe som er positivt og bra for meg/oss). What’s in it for you?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Jeg får sprute sæd over hele dama. Anonymkode: aa58b...482 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 føler meg ivaretatt og elsket! 😍 Anonymkode: 3145d...926
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 Jeg får gi jenta mi nytelse. Det er den beste delen. Elsker å se henne nyte. ooooog la oss ikke glemme når hun slikker meg til en orgasme herfra til månen 😝 Anonymkode: cf5f8...642 2
starken Skrevet 18. juni 2021 #5 Skrevet 18. juni 2021 Handler lite om nytelse for min del, selv om at det er godt. Jeg trenger den nærheten og bekreftelsen jeg får av å ha sex med kjæresten min.
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 18. juni 2021 #6 Skrevet 18. juni 2021 Det har aldri vært noe for meg. Jo da. Glede partner er supert det, men selv har jeg egentlig aldri følt noe av den gleden og ekstasen som beskrives.
Gjest ABM Skrevet 18. juni 2021 #7 Skrevet 18. juni 2021 En herlig workout..sover som en stein etterpå:)
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #8 Skrevet 18. juni 2021 Ubeskrivelig herlig, å elske med en som elsker deg tilbake, sex er best i kjærlighet ❤️ Anonymkode: cbc10...d42 3
K.A. Skrevet 18. juni 2021 #10 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg får sprute sæd over hele dama. Anonymkode: aa58b...482 Det enkle er ofte det beste, hva? 😄
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #11 Skrevet 19. juni 2021 Alltid orgasme sammen ? Stort sett enig i alt du skriver, men noen ganger vil jeg ha sex bare fordi jeg er kåt og de gangene er orgasmen viktig for ar jeg skal føle meg tilfredsstilt. Men ingen kommer alltid sammen, i hvert fall ikke om man har vært sammen en stund og har en del sex, det fungerer rett og slett ikke slik i virkeligheten. Hvordan opplever du orgasmene dine, hvordan føles det ? Anonymkode: 4dd69...7c3
Trolltunge Skrevet 19. juni 2021 #12 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Alltid orgasme sammen ? Stort sett enig i alt du skriver, men noen ganger vil jeg ha sex bare fordi jeg er kåt og de gangene er orgasmen viktig for ar jeg skal føle meg tilfredsstilt. Men ingen kommer alltid sammen, i hvert fall ikke om man har vært sammen en stund og har en del sex, det fungerer rett og slett ikke slik i virkeligheten. Hvordan opplever du orgasmene dine, hvordan føles det ? Anonymkode: 4dd69...7c3 Visste ikke at det var en fasit på slikt, som gjør at man kan påstå at ingen..., slik fungerer det ikke! Det er jo svært opphissende at partner kommer, for mange av oss iallefall, så jeg ser ikke bort fra at det faktisk kan være slik for noen. Ikke minst fordi det går an å holde igjen orgasme og time det for mange også. Slippe den løs først når man vil. Jeg ser altså ikke dette som noe umulig, selv om vi ikke er så nøye på å komme samtidig alltid. Vi kunne nok gjort det, om det var vesentlig for vår opplevelse. Angående spørsmål i HI er det ulikt jeg får ut av sex. Litt etter behov og stemningen. Ofte er det selve tilfredsstillelse som er temmelig viktig og som føles nødvendig, men det er også å få og vise kjærlighet, lek og intim flørt og moro, avslapping og avkobling, trøst og bekreftelse på båndet oss mellom, og det har vel hendt at det er avreagering på ting som føles vondt også. Rett og slett sinnasex, der vi har vært mer brutale med den andre enn vi normalt er. (Selvfølgelig ikke over ødeleggende grenser.) Det kan være både fullstendig overgivelse og å ta makt. Både å kreve og gi. Sex fungerer egentlig ganske ofte som en form for kommunikasjon i mitt forhold. Både på godt og vondt. Jeg kan vise hele mitt følelsesregister gjennom sex, fra sårbarhet til omsorg, og fra øm kjærlighet til sinne. Han det samme. Sex er rett og slett mye ulikt for min del.
BellaMie Skrevet 19. juni 2021 Forfatter #13 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alltid orgasme sammen ? Stort sett enig i alt du skriver, men noen ganger vil jeg ha sex bare fordi jeg er kåt og de gangene er orgasmen viktig for ar jeg skal føle meg tilfredsstilt. Men ingen kommer alltid sammen, i hvert fall ikke om man har vært sammen en stund og har en del sex, det fungerer rett og slett ikke slik i virkeligheten. Hvordan opplever du orgasmene dine, hvordan føles det ? Anonymkode: 4dd69...7c3 Jo, for oss fungerer det slik. Vi ønsker å komme samtidig, og gjør det 9,5/10 ganger. Han har øvd seg på å holde tilbake, jeg har funnet hva som pusher meg over kanten. Har vært sammen over 20 år, ungdomskjærester. Orgasmen min kjennes veldig digg ut, altså! Får to typer: den som starter innenfra skjeden uten direkte stimuli av klitoris, og den mer vanlige klitorisorgasmen som jeg styrer helt selv ved å stimulere klitoris med fingrene. Aldri kommet flere ganger etter hverandre, men det hadde vært kult å lært seg 🙂 1
Gjest Tranma Skrevet 19. juni 2021 #14 Skrevet 19. juni 2021 Sex er noe av det beste jeg vet og det er en god bekreftelse på at den du bor sammen med liker deg. Den følelsen å se/kjenne mannen kommer gir meg selvtillit og bekreftelse på at jeg gir han noe han liker 😊
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #15 Skrevet 19. juni 2021 BellaMie skrev (8 timer siden): Jeg er kvinne i fast forhold. For min del får jeg kjenne meg begjært, sexy og nær mannen min.. og en viss grad av lek og «spill» i akten. Vi får ALLTID orgasme samtidig, men det er likevel ikke selve orgasmen som gjør at jeg kjenner meg «mett», fornøyd og tilfredsstilt. Tror det er mer følelsen av å være ett. Jeg kjenner meg sjelden sånn grunnleggende kåt gjennom dagen og går og lengter etter utløsning og klimaks, kanskje derfor ikke selve orgasmen er drivkraften min bak et aktivt sexliv..? Får i tillegg en følelse av god samvittighet (overfor mannen og meg selv- litt som etter en treningsøkt; jeg vet jeg/vi har gjort noe som er positivt og bra for meg/oss). What’s in it for you? Unnskyld men jeg tviler sterkt på at du er kvinne og at du har jevnlig sex. Hvorfor? At du hevder dere ALLTID får orgasme sammen😂og bruken av ordet KLIMAKS😂😂😂😂 Anonymkode: 654de...470 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #16 Skrevet 19. juni 2021 For meg er det en deilig etterlengtet stund, et fysisk og psykisk behov som tilfredsstilles. Men det viktigste er perioden i forkant, timene i forkant, hvor lysten bygges opp. Sex er alltid godt, og jo kåtere hun har gjort meg før sexen finner sted, jo deiligere er det. Erotikk og sex gir en god spenning mellom oss, som strukturerer og driver fram hverdagene. Sex er så mye mye mer enn akkurat den halvtimen (ish) vi faktisk har sex. Deilig sex gjør at forholdet oser av energi og glede, døgnet rundt. Anonymkode: 76387...8f6
BellaMie Skrevet 19. juni 2021 Forfatter #17 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Unnskyld men jeg tviler sterkt på at du er kvinne og at du har jevnlig sex. Hvorfor? At du hevder dere ALLTID får orgasme sammen😂og bruken av ordet KLIMAKS😂😂😂😂 Anonymkode: 654de...470 Ja, du tror hva du vil. 🤷♀️
BellaMie Skrevet 19. juni 2021 Forfatter #18 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): For meg er det en deilig etterlengtet stund, et fysisk og psykisk behov som tilfredsstilles. Men det viktigste er perioden i forkant, timene i forkant, hvor lysten bygges opp. Sex er alltid godt, og jo kåtere hun har gjort meg før sexen finner sted, jo deiligere er det. Erotikk og sex gir en god spenning mellom oss, som strukturerer og driver fram hverdagene. Sex er så mye mye mer enn akkurat den halvtimen (ish) vi faktisk har sex. Deilig sex gjør at forholdet oser av energi og glede, døgnet rundt. Anonymkode: 76387...8f6 Dette er så godt beskrevet - er slik for meg også. Sex og erotikk er kanskje voksne sin måte å leke og være kreative på? Du er mann..? Sexlivet for vår del bedret seg mange hakk da vi forstod våre egne og hverandre sine tenningsmønster. Han = induksjonskomfyr Hun= Gammeldags kokeplate sikkert derfor leken og spillet i forkant er viktigere for meg enn det virker som det er for han. En kjapp en tror jeg han har mer glede av enn jeg, dersom det ikke har vært seksuell spenning i luften i timene før.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #19 Skrevet 19. juni 2021 BellaMie skrev (3 timer siden): Dette er så godt beskrevet - er slik for meg også. Sex og erotikk er kanskje voksne sin måte å leke og være kreative på? Kanskje ikke så tilfeldig da at jeg også har vært over 20 år med min ungdomskjæreste. Anonymkode: 76387...8f6
starken Skrevet 19. juni 2021 #20 Skrevet 19. juni 2021 Flinkman skrev (51 minutter siden): du liker kjøresten din eller ikke _? Såklart liker jeg kjæresten min, hvis ikke hadde vi vel ikke vært kjærester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå