Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det kun 1 sensor? Jeg fikk bare 4, og kan ikke skjønne det ikke ble en 5. Så skuffa:( Hva skjer hvis jeg klager? Jeg leverte en av oppgavene til del 2 på papir. Hvordan kan jeg være sikker på at sen er rettet?

Anonymkode: c2587...08c

Videoannonse
Annonse
Gjest Kastanjefrø
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er det kun 1 sensor? Jeg fikk bare 4, og kan ikke skjønne det ikke ble en 5. Så skuffa:( Hva skjer hvis jeg klager? Jeg leverte en av oppgavene til del 2 på papir. Hvordan kan jeg være sikker på at sen er rettet?

To sensorer, om du klager blir den vurdert på nytt, de som vurderer den på nytt får ikke se tidligere karakter.

I utgangspunktet kan du ikke være sikker på det, men om du er vanskelig nok kan de sikkert informere deg om antall sider besvarelsen består av elns. 

Et lite tilleggsmoment er at det er særdeles liten sjanse for å gå både opp og ned ved en klage på matteeksamen, da sensorene har svært tydelige instruksjoner og det er lite rom for «tolkning» og subjektiv vurdering.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan logge inn i systemet hvor du leverte den digitale delen, der er i hvertfall hele min besvarelse blitt lastet opp (også det som er blitt skannet inn av vaktene). Da kan du sjekke at oppgaven er kommet med.

Skader jo ikke å klage. 

Anonymkode: 0d064...504

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du kan logge inn i systemet hvor du leverte den digitale delen, der er i hvertfall hele min besvarelse blitt lastet opp (også det som er blitt skannet inn av vaktene). Da kan du sjekke at oppgaven er kommet med.

Skader jo ikke å klage. 

Anonymkode: 0d064...504

Takk! Da skal jeg sjekke det opp, den oppgaven ville gitt 7 poeng ved full uttelling! Husker du hvilket system jeg må logge inn på? Jeg husker ikke😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...