Gå til innhold

lukten og smaken av kuk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare elsker lukten og smaken av kuk, det er den deiligste og mest opphissende tingen jeg vet om, hvorfor lukter og smaker kuk så utrolig godt

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ikke det. Kuk skal ikke lukte noe spesielt. 

Anonymkode: 556f2...1d9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, jentegutt said:

Jeg bare elsker lukten og smaken av kuk, det er den deiligste og mest opphissende tingen jeg vet om, hvorfor lukter og smaker kuk så utrolig godt

Enig, kuk lukter utrulig godt. Nam

Anonymkode: 99bd4...36f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja bakterier og dritt er herlig? Du vet sikkert at det er derfor bla. svette lukter. Det gjør ikke det til å begynne med, men når en urenslig mann / dame lar det gå over "normal tid" så  setter bakteriene i gang for å "rydde opp". Og da kommer det du syns er herlige smak frem 😵💫🤮🤢🤪

akkurat som å finne / slikke et åtsel i naturen. ( eller et lik )...

så det enkle svaret på hvorfor det smaker og lukter dritt, er fordi gammel "drit" begynner å råtne, bakterier spiser det opp, og det syns du er digg å slikke i deg 🤗🥳😳🤯😱🤔

Anonymkode: 48578...8ed

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja bakterier og dritt er herlig? Du vet sikkert at det er derfor bla. svette lukter. Det gjør ikke det til å begynne med, men når en urenslig mann / dame lar det gå over "normal tid" så  setter bakteriene i gang for å "rydde opp". Og da kommer det du syns er herlige smak frem 😵💫🤮🤢🤪

så det enkle svaret på hvorfor det smaker og lukter dritt, er fordi gammel "drit" begynner å råtne, bakterier spiser det opp, og det syns du er digg å slikke i deg 🤗🥳😳🤯😱🤔

Jeg snakker om ren kuk, det et en mild deilig smak og lukt av ren kuk, bare til info

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det gjør ikke det. Kuk skal ikke lukte noe spesielt. 

Anonymkode: 556f2...1d9

Ren kuk har en mild og deilig smak

AnonymBruker
Skrevet
jentegutt skrev (4 timer siden):

Ren kuk har en mild og deilig smak

Du får suge på et såpestykke.

Anonymkode: 8c4fc...26d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du får suge på et såpestykke.

Hvorfor er du så tåpelig å umoden ?

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)
jentegutt skrev (9 timer siden):

Jeg også liker smaken av kuk. Når partner suger meg blir jeg kjempekåt av å kysse etterpå. Sier ikke nei takk til en kuk selv heller.

Endret av Alterego666
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

En ting jeg har lært, er at når jeg er forelsket, så finnes det ikke en eneste lukt fra mannen som er virkelig frastøtende for meg. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har sugd ham uten at han har vært helt ren og ja, jeg merker at det definitivt er mer lukt enn normalt, men lukten hans tenner meg. Jeg har ikke hatt dette i tidligere forhold, og han sier det samme om meg. Han har gått ned på meg etter at vi har danset på festival sammen, og han ble villere enn noensinne.

Det er noe deilig dyrisk med det, og det forteller meg at vi er en veldig god match fra naturens side! 

Anonymkode: 053f0...9c7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

En ting jeg har lært, er at når jeg er forelsket, så finnes det ikke en eneste lukt fra mannen som er virkelig frastøtende for meg. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har sugd ham uten at han har vært helt ren og ja, jeg merker at det definitivt er mer lukt enn normalt, men lukten hans tenner meg. Jeg har ikke hatt dette i tidligere forhold, og han sier det samme om meg. Han har gått ned på meg etter at vi har danset på festival sammen, og han ble villere enn noensinne.

Det er noe deilig dyrisk med det, og det forteller meg at vi er en veldig god match fra naturens side! 

Jeg kan også legge til at vi ser ut til å være ekstremt fertile sammen - begge to var i flere lange forhold tidligere hvor vi var uansvarlige mtp prevensjon, men ble aldri gravide. Hos oss er det tre barn som alle ble født på første forsøk, altså første måneden mulig. Vi har i tillegg hatt én abort da jeg ble gravid på p-piller. (Da jeg gikk på prevensjon følte jeg forresten at luktesansen for mannen dempet seg, veldig merkelig! Det kom tilbake etter at jeg ble sterilisert)

• Liker 2
Skrevet
Alterego666 skrev (53 minutter siden):

Jeg også liker smaken av kuk. Når partner suger meg blir jeg kjempekåt av å kysse etterpå. Sier ikke nei takk til en kuk selv heller.

😁jeg liker også å kysse med partner etter hen har sugd meg, kjenne på den deilige smaken, det er helt spesielt 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
jentegutt skrev (2 timer siden):

Veldig mange mennesker ville ha sagt akkurat det samme om et menneske som starter en tråd og skriver det ts gjør også. Vi er alle forskjellige og har rett til å mene hver vår ting, uten å kalle hverandre negative ting. ;) 

Anonymkode: 0ecb8...1fb

AnonymBruker
Skrevet
jentegutt skrev (3 timer siden):

Blir du kåt av såpesmak?

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Veldig mange mennesker ville ha sagt akkurat det samme om et menneske som starter en tråd og skriver det ts gjør også. Vi er alle forskjellige og har rett til å mene hver vår ting, uten å kalle hverandre negative ting. ;) 

Anonymkode: 0ecb8...1fb

er ikke dette et seksual forum

• Liker 2
Skrevet
jentegutt skrev (54 minutter siden):

er ikke dette et seksual forum

Enig, så mye tøys og tull på seriøse sexuale spørsmål.

Gjest Alterego666
Skrevet
jentegutt skrev (2 timer siden):

😁jeg liker også å kysse med partner etter hen har sugd meg, kjenne på den deilige smaken, det er helt spesielt 😊

🔥😍🔥

Skrevet

Når jeg var liten gutlærv så syntes jeg det var morroa å trekke dyna over hodet å fise.

Her er det voksne som gjør slikt av helt andre grunner...

AnonymBruker
Skrevet
jentegutt skrev (11 timer siden):

Jeg snakker om ren kuk, det et en mild deilig smak og lukt av ren kuk, bare til info

Hadde aldri suget noen før jeg traff elsker. Trodde at det skulle være ekkelt så jeg grudde meg da han ønsket at jeg skulle suge han. Men jeg blei utrolig overrasket siden det var utrolig pirrende og opphissende 🤩🤩

Anonymkode: 0e60d...4a0

Skrevet

Helt enig ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...