AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Har vært for mye løgn. Han kommer aldri med forslag til hva vi kan gjøre sammen. Oppsøker heller steder eksen hans er. Når jeg påpeker det så bare ror han og klarer på en merkelig måte å vri historien rundt til å gjelde meg. Vi har vært sammen i 6 år. Ikke barn sammen, men store barn på hver vår kant. Når ikke inn til han når vi snakker. Han legger også på påstår at jeg har hatt mange flere partnere enn det jeg har hatt, hvorfor er han slik? Har noen ett godt råd? Anonymkode: 46b1d...f15
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): gå videre Anonymkode: ebad5...d45 Hadde nok vært det beste, men noe holder meg igjen aner ikke hva. Mulig det er fordi jeg ikke orker nytt forhold? Anonymkode: 46b1d...f15
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde nok vært det beste, men noe holder meg igjen aner ikke hva. Mulig det er fordi jeg ikke orker nytt forhold? Anonymkode: 46b1d...f15 Øh. Du skal ikke inn i et nytt forhold, du skal ut av et Anonymkode: a8787...87c 11
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #5 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Øh. Du skal ikke inn i et nytt forhold, du skal ut av et Anonymkode: a8787...87c Jeg er 50 har barn som bor hjemme noen år til. Er alene med de 100% (en med diagnose) full jobb pluss skole. Orker ikke tanken på å møte en ny. Vil ha dette til å fungere, men ser det nesten som nytteløst. Anonymkode: 46b1d...f15
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #6 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Orker ikke tanken på å møte en ny. Jeg må bare gjenta forrige AB her; øh? Du har feil fokus. Anonymkode: 85ae0...d7c 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #7 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 50 har barn som bor hjemme noen år til. Er alene med de 100% (en med diagnose) full jobb pluss skole. Orker ikke tanken på å møte en ny. Vil ha dette til å fungere, men ser det nesten som nytteløst. Anonymkode: 46b1d...f15 Hvem har snakket om å finne en ny? Må du absolutt ha en mann? I så fall er det nok derfor han oppfører seg sånn. Anonymkode: 11eb1...a41 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #8 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg må bare gjenta forrige AB her; øh? Du har feil fokus. Anonymkode: 85ae0...d7c Jepp, helt feil! Anonymkode: 11eb1...a41 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #9 Skrevet 19. juni 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Hadde nok vært det beste, men noe holder meg igjen aner ikke hva. Mulig det er fordi jeg ikke orker nytt forhold? Anonymkode: 46b1d...f15 Jeg har vært i samme situasjon som deg, noe holdt meg tilbake og det var ikke frykt for å innlede er nytt forhold. Viste seg til slutt at jeg ikke trivdes i forholdet men var blitt avhengig av å være sammen med noen.Tok endelig sats og flyttet ut, beste beslutning jeg noensinne har gjort. Nå er der tre år siden og jeg har det kjempefint som singel. Litt stress de første månedene da jeg følte meg ensom og savnet ei hånd å holde i, men etterhvert så forsvant sen følelsen også. Mitt svar til deg er at du burde sterkt vurdere å gå videre, du trenger ikke innlede et nytt forhold med en gang. Nyt friheten og finn tilbake til ditt «gamle jeg» så lover jeg deg at du ikke vil angre. Lykke til Anonymkode: 485f8...332
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #10 Skrevet 19. juni 2021 Hvorfor er du så redd for å være uten en mann, TS? Den eneste grunnen til at du finner deg i å bli behandlet som dritt under skosålen er fordi du er livredd for å være alene. Og det lyser lang vei. Derfor er det kun menn som denne fyren som blir interessert i deg. Så selv hvis du faktisk skulle kvitte deg med denne fyren (noe jeg ikke tror du kommer til å gjøre) vil du uansett gå hen og skaffe deg en ny fyr som behandler deg på akkurat samme måten. Og det er faktisk din egen feil. Du lar mennene behandle deg slik, du velger dette. Men du kan ta andre valg, du kan velge andre menn, du kan komme deg ut av denne sirkelen. Men da må du jobbe med deg selv. Finn ut av hvorfor du er så redd for å være alene at du godtar å bli behandlet slik. Anonymkode: ef383...be6 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #11 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært i samme situasjon som deg, noe holdt meg tilbake og det var ikke frykt for å innlede er nytt forhold. Viste seg til slutt at jeg ikke trivdes i forholdet men var blitt avhengig av å være sammen med noen.Tok endelig sats og flyttet ut, beste beslutning jeg noensinne har gjort. Nå er der tre år siden og jeg har det kjempefint som singel. Litt stress de første månedene da jeg følte meg ensom og savnet ei hånd å holde i, men etterhvert så forsvant sen følelsen også. Mitt svar til deg er at du burde sterkt vurdere å gå videre, du trenger ikke innlede et nytt forhold med en gang. Nyt friheten og finn tilbake til ditt «gamle jeg» så lover jeg deg at du ikke vil angre. Lykke til Anonymkode: 485f8...332 Takk😊 Anonymkode: 46b1d...f15
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #12 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvorfor er du så redd for å være uten en mann, TS? Den eneste grunnen til at du finner deg i å bli behandlet som dritt under skosålen er fordi du er livredd for å være alene. Og det lyser lang vei. Derfor er det kun menn som denne fyren som blir interessert i deg. Så selv hvis du faktisk skulle kvitte deg med denne fyren (noe jeg ikke tror du kommer til å gjøre) vil du uansett gå hen og skaffe deg en ny fyr som behandler deg på akkurat samme måten. Og det er faktisk din egen feil. Du lar mennene behandle deg slik, du velger dette. Men du kan ta andre valg, du kan velge andre menn, du kan komme deg ut av denne sirkelen. Men da må du jobbe med deg selv. Finn ut av hvorfor du er så redd for å være alene at du godtar å bli behandlet slik. Anonymkode: ef383...be6 Som du sier jeg finner de mennene. Men, jeg har klart å gå før. Og det etter over 20 år og med barn i bildet. Anonymkode: 46b1d...f15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå