AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Jeg lurer på om jeg kommer til å møte en spesiell person i sommer, ja kanskje en sjelevenn? Jeg er født i 88 i jomfruens tegn Anonymkode: ab248...ff6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Det kan hende du møter en med helt motsatt mening som deg selv. Som er som en stikk motsatt kontrast,men dette treng ikke være negativvt. Det er lærdom i alt og kan være akkurat det du trenger Anonymkode: e43ab...78d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 altså sorry men.. skjønner ikke folk som lager slike innlegg. Det der er knapt med info, så hvordan skal noen spå deg? I tillegg er det mest sannsynelig bare folk som skriver noe for gøy som vil svare så håper ikke du tror på noe av det som blir skrevet her Anonymkode: e7f82...f7e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 18.6.2021 den 22.45): Jeg lurer på om jeg kommer til å møte en spesiell person i sommer, ja kanskje en sjelevenn? Jeg er født i 88 i jomfruens tegn Anonymkode: ab248...ff6 Tror ikke du møter en sjelevenn, men en som kan utgi seg for å være bedre enn han er. Ta det derfor rolig, og ikke involver deg for raskt. Anonymkode: 6cc4d...775
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå