Anonym35 Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Hei Er det noen som vet om det er negativt i en barnefordelingssak at jeg går på AAP i en kort periode? Jeg er i utprøving i en stilling og går da på AAP i noen måneder. Planer er å komme opp i 100 prosent og få fast stilling der. Har fast stilling i kommunen og gir ikke slipp på den. Men vil helst ikke tilbake til den gamle stillingen min. Vil dette virke negativt i en barnefordelingssak? At jeg er noen måneder på AAP? Jeg jobber nå ca 60 prpsent og skal øke mer etter rettsaken. Den andre har fast 100 prosent stilling og er i full jobb.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Det har ikke vært et tema her. Vært gjennom både aap og blitt ufør gjennom to barnefordelingssaker. Fysisk sykdom, ikke psykisk. Anonymkode: 6a211...afd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 Nei, det teller ikke negativt. Du har jo inntekt. Anonymkode: efda1...336
Anonym35 Skrevet 18. juni 2021 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2021 Godt å høre. Er redd det skal bli et tema. Motparten prøver alt for å finne negative sider hos meg. I mitt tilfelle handler det om det psykiske, men det er mye knyttet til jobben. Jeg fungerer så mye bedre i den andre jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå