Gå til innhold

Finner ikke ut hva de spilte på NRK jazz?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det sendeskjemaet de har er bare rot. Det står for eks at de spilte 1 sang klokken 08.40, også står det ikke mer om hva de spilte for eksempel klokken 10.30 osv, men noe de spilte 13.05 osv. Hvorfor er det så rot? I tillegg er det for eksempel 5 "episoder" med dagens sendeskjema jeg må lete gjennom.

Jeg prøver å finne ut hva de spilte 17. juni, enten ca klokken 09.00 eller klokken 10.00 (rett før eller etter nyheter eller noe.) Den 17. var det en kvinnelig artist som sang en svensk sang jeg ikke kommer på. Idag, 18.6, var det en låt rett før klokken 12.00. Det var instrumental mener jeg, altså bare ren jazz. Finnes det noen andre steder som loggfører radiosendinger? 

Anonymkode: 5457b...421

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det beste er å sende dem en epost. NRK svarer alltid veldig hyggelig på selv de teiteste spørsmål. 😊

Anonymkode: 5bb3f...97b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke finne tilbake til sangen i radiospilleren, og så se om de sier noe/det kommer opp info der/shazamme?? 

Anonymkode: a4b61...46a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kan du ikke finne tilbake til sangen i radiospilleren, og så se om de sier noe/det kommer opp info der/shazamme?? 

jeg får ikke hørt på eldre sendinger 😞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det der har irritert meg mange ganger også. Dog på andre kanaler enn jazz, men likevel... Det er jo bare surr på de listene! Samme sang står oppført to ganger og flere ganger ofte også. Var en periode for sånn 4-5 år siden hvor det var veldig brukervennlige lister som oppdaterte seg på sekundet, men nå har de tapt seg veldig. Kunne like gjerne droppet de listene..

Anonymkode: b8eb7...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

jeg får ikke hørt på eldre sendinger 😞 

Hvorfor ikke? Du har jo Internett og en telefon?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...