AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Hva er ditt beste tips til ang kviser hos en gutt i tenårene? Han har litt kviser i ansiktet og slike kviser som ligger under huden hvis dere forstår hva jeg mener. Anonymkode: c55b7...b1b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Dattera mi er nå i tenårene hun også og fikk tidlig mye kviser. Ble henvist til hudspesialist og fik resept på en a vitamin syre. Mannen min forsket litt på akne på nettet og har gitt henne et par sink tabletter om dagen. Dette hjalp veldig mye, a vitamin syra jobber da med de under huden så de aldri kommer til overflaten. Anonymkode: c5a57...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Dattera mi er nå i tenårene hun også og fikk tidlig mye kviser. Ble henvist til hudspesialist og fik resept på en a vitamin syre. Mannen min forsket litt på akne på nettet og har gitt henne et par sink tabletter om dagen. Dette hjalp veldig mye, a vitamin syra jobber da med de under huden så de aldri kommer til overflaten. Anonymkode: c5a57...a0a Er A vitamin syren retinol, sånn egentlig? Anonymkode: 39ff0...1f4 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #4 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dattera mi er nå i tenårene hun også og fikk tidlig mye kviser. Ble henvist til hudspesialist og fik resept på en a vitamin syre. Mannen min forsket litt på akne på nettet og har gitt henne et par sink tabletter om dagen. Dette hjalp veldig mye, a vitamin syra jobber da med de under huden så de aldri kommer til overflaten. Anonymkode: c5a57...a0a Takk for råd. Kanskje en henvisning til hudspesialist er tingen for han. 😊 Anonymkode: c55b7...b1b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #5 Skrevet 19. juni 2021 Gå til fastlegen og be om henvisning til hudlege. Det vil jeg gjøre for mine sønner når/hvis den tid kommer. Jeg har en bror som hadde veldig mye kviser, og slet veldig med dette, fysisk og psykisk, og som i dag har mye arr. Og jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal være like tafatt og treg rundt denne problematikken som mine foreldre var. Anonymkode: 211de...953 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå