Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er ditt beste tips til ang kviser hos en gutt i tenårene? Han har litt kviser i ansiktet og slike kviser som ligger under huden hvis dere forstår hva jeg mener. 

Anonymkode: c55b7...b1b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dattera mi er nå i tenårene hun også og fikk tidlig mye kviser. Ble henvist til hudspesialist og fik resept på en a vitamin syre. Mannen min forsket litt på akne på nettet og har gitt henne et par sink tabletter om dagen. Dette hjalp veldig mye, a vitamin syra jobber da med de under huden så de aldri kommer til overflaten. 

Anonymkode: c5a57...a0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Dattera mi er nå i tenårene hun også og fikk tidlig mye kviser. Ble henvist til hudspesialist og fik resept på en a vitamin syre. Mannen min forsket litt på akne på nettet og har gitt henne et par sink tabletter om dagen. Dette hjalp veldig mye, a vitamin syra jobber da med de under huden så de aldri kommer til overflaten. 

Er A vitamin syren retinol, sånn egentlig?

Anonymkode: 39ff0...1f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Takk for råd. Kanskje en henvisning til hudspesialist er tingen for han. 😊

Anonymkode: c55b7...b1b

AnonymBruker
Skrevet

Gå til fastlegen og be om henvisning til hudlege. Det vil jeg gjøre for mine sønner når/hvis den tid kommer. Jeg har en bror som hadde veldig mye kviser, og slet veldig med dette, fysisk og psykisk, og som i dag har mye arr. Og jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal være like tafatt og treg rundt denne problematikken som mine foreldre var.

Anonymkode: 211de...953

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...