Gå til innhold

To dagers fest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

samboeren skal være forlover til en kompis til bryllup. Vielsen skal være på en dag og festen med venner dagen etterpå. Jeg er invitert til festen dagen etterpå og vi bor et stykke unna. Han skal være der begge dager og det betyr at han må reise mye fram og tilbake på grunn av det, litt kjipt. Er ikke det mer vanlig å ha alt på samme dag? Jeg vet ..."sånn er det bare"...og det er en stor sak for dem, men siden det er kun veldig få personer burde en kunne ta litt mer hensyn til gjestene og? 

Anonymkode: 8bf0b...b07

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

høres veldig tungvindt ut. Vi hadde alt på en dag.

Anonymkode: defc0...f29

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt spørsmålet, men vil du unngå så mye kjøring for samboeren din så kan du eventuelt sove en natt på motel, eller hvis du har familie som bor nærmere

Anonymkode: 150bc...d41

AnonymBruker
Skrevet

Vel, pga covid må vi selv dele opp :) Vi giftet oss i vår, når det var på det strengeste lockdown, og nå som det begynner å åpne opp litt skal vi ha en liten middag på restaurant med de nærmeste. Det er fremdeles begrensninger på antall gjester, og det høres jo ut som at det er spesifikt vennefest dagen etter. I normale tider gjør man det sjeldent slik, men da har man ikke de begrensningene.

Kan dere ikke begge bo på hotell den ekstra natta kanskje, så slipper han kjøre så mye frem og tilbake? Kan godt hende det ender opp med å koste ca det samme. Jeg syns det er litt rart at ikke brudeparet tilbyr seg å betale hotell for han da pga reisevei, men kanskje de ikke tenker på det engang. 

Anonymkode: 75688...6ad

AnonymBruker
Skrevet

sjekk om det er air bnb i nærheten.

Anonymkode: 6c351...c89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...