Gjest Pleneier Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 (endret) Dette holder meg våken om natten. Med så mye smitte etter korsang, får A1-Christian Engebretsen, Hanne Krogh og Elisabeth Andreasson avholdt sine tradisjonelle julekonserter i år? Hva tror dere? Blir det en ny trist jul i mørket? Rart FHI og Bent Høie ikke snakker mer om saken. Endret 18. juni 2021 av Pleneier
Enda en tulling Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Hvis ikke dere slutter å mase om å stenge ned alt for hvert eneste smittetilelle så blir det iallfall ikke noe av noe. Men da er dere vel fornøyd går jeg ut fra. Helsetoppene holder klokelig kjeft om alt som skjer lenger enn 2 uker fram i tid for at ikke alle som ikke elsker nedstengning skal gå amok. Men folk begynner vel å se tegninga etterhvert likevel. 1
Capt. Obvious Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 Enda en tulling skrev (8 timer siden): Hvis ikke dere slutter å mase om å stenge ned alt for hvert eneste smittetilelle så blir det iallfall ikke noe av noe. Men da er dere vel fornøyd går jeg ut fra. Helsetoppene holder klokelig kjeft om alt som skjer lenger enn 2 uker fram i tid for at ikke alle som ikke elsker nedstengning skal gå amok. Men folk begynner vel å se tegninga etterhvert likevel. Og hvis ikke dere som er naive slutter å mase om at pandemien er over og driter i alt av tiltak, så kan vi få en 4. bølge. Men da blir dere vel fornøyde tenker jeg. Det betyr ikke at -alt- stenges ned igjen, men det kan jo bli en del avhengig av hvor mange som er vaksinert. 1
Anbefalte innlegg